Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up

  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

 ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد.

ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.
Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up
بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید.

حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.

up_e3bf34f6d85c52d5b8fafbf5ed39dba0

حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید.

حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید.

دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود.

درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.

up_c5d7832a824de2a0bb59445d946b1ba8

پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.

up_d009eca8a74b6d3aa596c422dd759ff8

پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.

up_85e9bdbb8314454739649506cbe9e1bf

گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود.

فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید.

سایت دکتر کرمانی،

 

ارسال شده در 5 تیر 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • لیست غیر مجازترین داروهای ماهواره ای
  • چگونه تمیز و مرتب لاک بزنیم
  • تمرین قدردانی با این روش ها
  • شایع ترین مخدر غیر مجاز
  • فرزند بزرگتر هوش بیشتر
  • چگونه خاطرات ساخته می شوند
  • سونوگرافی های مختلف برای تشخیص ناهنجاری جنین
  • امکان درمان ام اس با کمک این حشرات
  • افتتاح اولین مرکز سلامت زندانیان کشور
  • اهمیت خوب گذراندن آخر هفته
  • درمان با میخک
  • آیا استفاده از نمک سبب بوجود آمدن سردرد می‌شود؟
  • خطاهای رایج در رفتار با شریک زندگی
  • دیدگاه بیمار به زخم پای دیابتی
  • موی سالم و لازمه های آن
  • محبوبترین ها

  • حواستان به پوست نوزاد در این فصل باشد
  • مراقبت از پوست در برابر گرما با این خوراکی ها
  • روغن کانولا و این خواص بی نظیر
  • از چه سنی باید از پوست مراقبت کنیم؟
  • فوت و فن های داشتن موهای زیبا و سالم
  • پیش از برداشتن ابروها این موارد ساده و مهم را بخوانید
  • اسید فولیک و پیریدوکسین و بارداری
  • چگونه موهای پرپشت و براق داشته باشیم؟
  • ماسک خانگی طبیعی برای موهایتان تهیه کنید
  • نکاتی که در آرایش چشم ها باید رعایت شود
  • علاج این نوع جوش ها
  • انواع ضد آفتاب و کاربرد و تاثیر هر یک
  • 5 دلیل داشتن میز آرایش
  • راه مناسب برای جلوگیری از افتادگی پوست
  • انواع سلیقه های آرایشی و شخصیت شناسی آنها
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است