موضوعات

حرکات ورزشی برای کالری سوزی بیشتر

Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up

  با کمک برخی حرکات ورزشی می توانید کالری بیشتری بسوزانید این حرکات ساده به شما در این زمینه کمک زیادی می کنند که بهترین آن ها را به صورت تصویری در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

 ورزش کردن در این مدت برای همه ما سخت شده، اما جای نگرانی نیست برای هرچیزی راه حلی وجود دارد. تحقیقات نشان داده تنها 20 دقیقه ورزش می تواند سوخت و سازتان را بهبود ببخشد.

ورزش سرعتی با شدت بالا می توانند به افرادی که قادر به جا کردن ورزش در برنامه روزانه خود نیستند بسیار کمک کند. شما هم می توانید در کمترین زمان کالری سوزی خود را طوری افزایش دهید که تا ساعت ها ادامه پیدا کند. ورزش هایی که در ادامه می آید را می توانید به هربار یک تا 30 ثانیه بشکنید، به این شکل می توانید در طول سریال یا هر برنامه ای که از تلوزیون تماشا می کنید بارها و بارها تکرارشان کنید و مقدار کالری سوزی و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.
Burpees-Swiftly-moving-from-standing-squatting-push-up
بورپی: سریع از حالت ایستاده به حالت اسکات و سپس شنای سوئدی بروید تا تمام عضلاتتان به چالش کشیده شود، در تصویر بالا یک نمونه کامل حرکت بورپی را می توانید مشاهده نمایید.

حرکت پروانه: این حرکت را در هر جایی می توانید انجام دهید و خیلی سریع می تواند ضربان قلبتان را افزایش دهد.

up_e3bf34f6d85c52d5b8fafbf5ed39dba0

حرکت کوهنورد: این حرکت هوازی نیز به قوی کردن عضلات پا و هسته بدن کمک می کند. نمی دانید چطور انجامش دهید؟ اینجا ببینید.

حرکت قورباغه: این حرکت شنای سوئدی به اسکات به نظر ساده می آید، اما اگر 30 ثانیه با سرعت بالا انجامش دهید خواهید دید که چقدر دشوار است. به حالت شنای سوئدی کار را آغاز کنید، با یک جهش پاها را به خارج دو دست برسانید. به حالت اسکات در بیایید و دست ها را روی زمین نگه دارید، سپس دوباره به سمت عقب و حالت شنای سوئدی جهش کنید.

دویدن به طرف بالای پله: در هر فرصتی که گیر آوردید از پله های خانه به طرف بالا و پایین بدوید، بالا رفتن مخصوصا باعث افزایش ضربان قلب و قدرتمند شدن پاها می شود.

درجا: در حالی که عضلات هسته بدن خود را درگیر می کنید درجا بدوید، و دستهای خود را بالا و پایین ببرید. هدف این است که بالاتنه را صاف نگه دارید و تا جای ممکن زانوها را بالا بیاورید. تا می توانید به سرعت خود اضافه کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. روش انجام این حرکت را اینجا تماشا کنید.

up_c5d7832a824de2a0bb59445d946b1ba8

پرش به دو سمت: یک پرش کوچک به چپ یک پرش کوچک به راست، فرض کنید در حال پرش از روی یک بند فرضی هستید.

up_d009eca8a74b6d3aa596c422dd759ff8

پرش اسکات: با انجام یک اسکات معمولی شروع کنید، سپس عضلات هسته ای خود را درگیر کنید و با یک حرکت انفجاری به طرف بالا بپرید. وقتی فرود آمدید، دوباره به حالت اسکات بروید. حرکت را تا جای ممکن سریع انجام دهید، که البته نیاز به کنترل بالا دارد.

up_85e9bdbb8314454739649506cbe9e1bf

گام روی جعبه: پله، چارپایه، و یا یک جعبه پیدا کنید و نوک پاهای خود را یکی پس از دیگری و با سرعت بالا روی آن بگذارید، برای عوض کردن پاها هر بار یک پرش کوچک هم انجام دهید تا مقدار کالری سوزی و ضربان قلب بالا برود.

فراموش نکنید کاهش وزن نیاز به انجام ورزش هم دارد و نباید اجازه دهید محدودیت زمانی سدی برای رسیدن به هدفتان شود. در روزهایی که فرصتتان کم است و یا مواقعی مانند ماه رمضان که فقط بعد از افطار می توانید ورزش کنید، هر روز می توانید چند نمونه از این ورزش ها را انتخاب کرده و در فواصل کوتاه اجرا کنید.

سایت دکتر کرمانی،

 

همکار دکتر سلام

5 تیر 1395

مطالب مرتبط

  • تاثیر پیاده روی و یوگا بر استرس و اضطراب
  • حرکات کششی و هزار و یک فایده!
  • حرکات ورزشی در ساعات اداری
  • دیابتی ها به همین سادگی قندشان را کنترل کنند
  • طول عمرتان را افزایش دهید،با این 8 ورزش
  • طناب بزنید،بخاطر این 3 دلیل جالب
  • اهمیت ورزش برای مبتلایان به آسم
  • فایده های مختلف دویدن برای بدن
  • تنظیم شخصیت با کمک ورزش
  • ناشناخته ترین ورزش های باستانی ایرانی
  • چه مکملی را در چه زمانی باید مصرف کرد
  • هدف شما از تمرینات ورزشی چیست؟
  • تاثیرات مختلف سبک های مختلف ورزشی بر بدن
  • ورزش های صبحگاهی برای تقویت عضلات بدن
  • ورزشکاران حتما بخوانند
  • پربازدیدترین مطالب

  • حرکاتی ورزش در استئوپروز موثر است
  • بعد از ورزش این 5 ماده غذایی را مصرف کنید
  • پرش باعث کوتاهی قد می شود
  • بهترین رژیم غذایی برای یک شناگر
  • ۱۲ باور اشتباه و نادرست در بدنسازی که همواره وجود دارد
  • عوارض واقعی مصرف کراتین
  • استقامت در سرعت چیست؟
  • استعمال کوکائین در ورزش
  • چربی سوزی پهلوها چگونه ممکن است؟
  • آنچه باید درباره نکات بهداشتی هنگام فعالیتهای ورزشی بدانیم
  • در زمان پیری چگونه شکم خود را کوچک کنیم
  • چطوری و چه زمانی قادریم بمنظور مشکوک بودن به عضلات بدقلق قوانین را زیر پا بگذاریم؟
  • انعطاف پذیری پویا
  • برای درد دست چه ورزش هایی موثر است؟
  • ورزش و بالا بردن هوش
  • داغ ترین مطالب و مقالات

  • خطر بی اعتمادی در زندگی
  • روش تهیه یک برگر سالم گیاهی
  • اهمیت ورزش برای مبتلایان به آسم
  • عوامل ایجاد ضایعات قارچی در نواحی مختلف بدن
  • مصرف میان وعده های مفید برای افزایش وزن
  • کنترل اخلاق کودک
  • بررسی زردی در نوزادان و بزرگسالان
  • آشنایی با طرز تهیه ماش پتی
  • درمان دردهای آنژینی
  • رولت قارچ را چگونه درست میکنند؟
  • غذای گرم درون ظروف پلیمری قرار ندهید
  • با استفاده از میوه و سبزیجات قلبی سالم داشته باشید
  • آشنایی با یک ماده سمی در دهان،آمالگام دندانی
  • دور نکردن کودکان از میکروب ها،درست یا غلط؟
  • با روغن های کاهش درد آرتروز آشنا شوید
  • پیشنهاد سردبیر

  • با مواد طبیعی بوی خوبی بدهید
  • تفسیر درد از دید بدنسازان ماهر
  • انسان و حیوان چه بیماری های مشترکی دارند
  • آیا اضطراب همان ترس است؟
  • خوراکی های ممنوعه برای فریزکردن
  • نوشیدنی های مفید مخصوص وعده صبحانه
  • خواب شبانه انسان چقدر باید باشد تا به سلامتی لطمه نزند
  • مختصری در مورد ترمیم های دندان
  • برخی عادات مانع لاغری
  • مادران شاغل و دوشیدن شیر
  • سفارش طب سنتی به کسانیکه مشکل کلیه دارند
  • برای لاغر شدن این راهکارهای جهانی را بدانید (1)
  • تقویت رابطه پدر با فرزند نورسیده
  • از علائم سرطان مغز در زنان
  • آیا از کشندگی و بدون درمان بودن این بیماری خبر دارید؟
  • 
       
    
    x