کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی

معیارهای تشخیص اضطراب جدایی کودکان و اضطراب اضطراب و نگرانی شدید اضطراب جدایی احساس اضطراب

مشکل اضطراب الزاما منحصر به مدرسه، اجتماع یا یک مشکل سلامتی نیست و اقدام درمانی موفق در موارد دشوارتر ممکن است به همکاری چند نهاد بستگی داشته باشد. اگر نگرانی ها ادامه پیدا کرد یا آن که غیبت های کودک از مدرسه طولانی تر شود باید ابرای ارزیابی شیوه موثرتر به دنبال جمع آوری اطلاعات از سوی معلمان، والدین و خود کودک بود. به علاوه ممکن است لازم باشد که هر یک از موسسات جداگانه به ارزیابی خاص خود بپردازد. زمانی که مشکلات جدی و حاد باشند احتمالا راه حل های سریع مفید نخواهند بود و مدرسه باید به دنبال توصیه و یافتن راه حل از موسسات دیگر برآید. این اقدام فراتر به عنوان مثال می تواند جستجوی راهبرد و حمایت از سوی سرویس حمایتی LEA با یک ارزیابی رسمی از مشکلات یادگیری یا تقاضای حمایت درمانی از سوی مرکز خدمات بهداشت روانی باشد. زمانی که خانواده ها برای درمان فشرده به موسسات دیگر مراجعه می کنند، مدرسه همچنان باید نقش مرکزی خود را داشته باشد چرا که در نظر گرفتن عوامل موثری چون زورگویی در مدرسه بسیار اهمیت دارد. والدین کودکان مبتلا به اختلال های اضطرابی معمولا با متخصصان اختلاف نظر دارند و در این موارد مدرسه از مسئول رفاه تحصیلی می خواهد تا به انجام ارتباط موثر میان خانه و مدرسه کمک کند. به علاوه مدرسه باید رویکردهای منعطف تری را که با نیازهای کودک همخوانی دارد به کار بگیرد که به عنوان مثال قرار دادن کودک در برنامه نیمه وقت و اطمینان از درس خواندن او در خانه از طریق دادن تکلیف در خانه از جمله این رویکردها هستند. اما مهم است که در این موارد به کودک و خانواده او تاکید شود که این تنها یک راه حل موقتی و کوتاه مدت برای مشکل است و راه حل درازمدت رفع مشکل نیست.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 9 تیر 1395 توسط با موضوع روانشناسی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x