کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
توقف حرکات ورزشی تمرینات ورزشی تحرک و فعالیت های ورزشی بیماری های قلبی- تنفسی بافت ها و اندام های داخلی بدن انجام فعالیت های بدنی

افراد ورزشکار بهتر است در حین ورزش مراقب عوارض مختلف قلبی باشند و اجازه ندهند بدنشان در معرض مشکلات و اختلالات قلبی ناشی از ورزش قرار بگیرد

محمد حسین عزیزی متخصص علوم تغذیه  گفت: بیشتر خوراکی های مصرف روزانه ما حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها ، املاح و غیره است که با رعایت نحوه خوردن آنها در طول زندگی از جوانی طولانی تری بهره مند می شویم.
این متخصص تغذیه گفت: ویتامین D یکی از مقادیری است که در عدس، لبنیات، تخم مرغ ، ماهی ، گوشت یافت شده و از پیری زودرس به خصوص در بانوان جلوگیری می کند.
وی با اشاره به اینکه بانوان در معرض کمبود کلسیم هستند یادآور شد: خوراکی های حاوی مقادیر زیادی کلسیم مانند لبنیات و گوشت که منبع اصلی این ماده است روزانه و هفتگی مصرف شود.
عزیزی در ادامه بیان داشت: پروبیونیک های موجود در لبنیات مانند ماست، دوغ ، پنیر و مشتقات آن می توانند از بروز پیری زودرس به خصوص در بانوان پیشگیری کند.
این متخصص تغذیه در ادامه اظهار داشت: اسیدهای چرب امگا3 موجود در ماهی، روغن کلزا،و همچنین مغز گردو و روغن کنجد نیز می تواند به مدت طولانی فرد را جوان و شاداب نگه دارد.
وی تاکید کرد: فیبر موجود در سبزیجات و میوه ها برای جلوگیری از یبوست به دلیل کم تحرکی در سالخوردگان بسیار مناسب است.
عزیزی بیان کرد: املاح معدنی مانند منیزیم که کمک کننده به تنظیم قند و فشارخون هستند نیز از آن دسته خوراکی هایی است که در افزایش طول جوانی به اشخاص کمک می کند.
باشگاه خبرنگاران جوان؛
5 1000
ارسال شده در 10 تیر 1395 توسط با موضوع قلب و عروق

پیشنهاد سردبیر

  • نان سفید یا نان قهوه ای، کدام بهتر است؟
  • رنگ کردن مو و این ملاحظات
  • علت همراهی آب هویج با بستنی چیست
  • آیا استفاده از فویل در پخت و پز برای سلامت مضر است؟
  • رهایی از ناگهانی ترین سکسکه ها
  • دانستنی های علمی و پزشکی امروز
  • تعريف صحيح و دقيق تپش قلب و تنگی نفس
  • مهمترین فعالیت های معاونت علمی فناوری در سال گذشته
  • محبوبترین ها

  • عمل پیوند مغز استخوان آلوژن در اهواز موفقیت آمیز بود
  • تدارک ویژه مسئولین وزارت بهداشت برای اربعین
  • نحوه تزریق انسولین به بدن
  • تاریخچه و معرفی مهندسی پرتو پزشکی
  • همه انواع دردها و اطلاعاتی راجع به آنان
  • میزان شیوع پوسیدگی دندان در ایران
  • هدیه ویژه تکنولوژی به بیماران دیابتی! راه جدید درمان دیابت
  • راههای به دست آوردن خوابی خوش
  • رپورتاژ

  • مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر سید سعید هاشمی
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • کلینیک تخصصی ارتودنسی و دندانپزشکی دکتر گوگانی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x