bigh blood pressure

خیلی از اشخاص می توانند فشار خون بالای مزمن را با  تغییر رژیم غذایی و  شیوه زندگی مداوا کنند اکنون ببینیم چکار باید بکنیمبسته به علت علائم، پزشکتان ممکن است به شما بگوید با این تغییرات ساده فشار خونتان را افزایش دهید: استفاده از برنامه غذایی که نمک بیشتری داشته باشد. نوشیدن مقدار زیادی مایعات غیر الکلی. قطع مصرف الکل. مصرف مایعات بیشتر در آب و هوای گرم و یا زمانی که مبتلا به یک بیماری ویروسی نظیر سرما خوردگی و آنفولانزا شدید. مرتب ورزش کنید تا فشار خونتان بهبود پیدا کند. وقتی از حالت خوابیده یا نشسته بلند می شوید مواظب باشید. برای کمک به بهبود گردش خون، قبل از اینکه بلند شوید پا و مچ پای خود را کمی تکان دهید. سپس به آرامی بلند شوید. وقتی از خواب بیدار می شوید مدتی روی لبه تخت یا روی زمین بنشینید و سپس بایستید. از بلند کردن بارهای سنگین پرهیز کنید. برای پرهیز از مشکل فشار خون پایین و کاهش دوره های سرگیجه بعد از وعده های غذایی، سعی کنید وعده های کوچک تر و به فاصله های کمتر میل کنید.مصرف کربوهیدرات را کم کنید.پس از غذا خوردن استراحت کنید.قبل از وعده های غذایی دارویی که باعث کاهش فشار خون می شود استفاده نکنید

دکتر کرمانی

 

ارسال شده در 12 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • با یک پروتئین کلیدی ازارگانها محافظت کنید
  • حفاظت بدن در برابر سرب با مصرف ویتامین سی
  • مدت زمان نگهداری مواد غذایی در فریزر؟
  • آپدیت بدن طی 72 ساعت روزه داری
  • نشانه‌های هشدار دهنده آلرژی به دارو
  • مواد غذایی کمک کننده به رفع نقرس
  • روند آلزایمر را کند و یا متوقف کنید
  • عادات افزایش دهنده درد کمر
  • رولت قارچ را چگونه درست میکنند؟
  • روغن اسطوخودوس برای سوختگی
  • نخستین انیمیشن ایرانی تحت عنوان دندان‌پزشکی رونمایی شد
  • با این 6 اشتباه آشپزی وزن تان را افزایش ندهید
  • رسپی یک املت با کمترین کالری
  • والدین به چربی های موجود در غذای کودکان توجه کنند
  • هوش نژادهای مختلف
  • محبوبترین ها

  • رفتار والدین الگوی آموزش مسئولیت پذیری فرزندتان
  • زندگی زوجین دور از هم
  • افسردگی زن و صحبت کردن درباره غم و ناراحتی
  • ارتباط ضعف در یادگیری و افسردگی
  • دور باطل در اصطلاح روانشناسی- قسمت 4
  • رفتار خود نابود کننده
  • تزریق نمک به جای مرفین و عملکرد روانشناسی
  • همه پیامدهای روانی خروپف
  • درمان افسردگی در منزل
  • توصیه هایی به والدین برای کارنامه فرزند
  • رازهای مهم برای رسیدن به بهترین حالت فردی
  • افزایش بهبودی بیمار با عیادت از وی
  • از کجا بفهمیم ناراحتی درونی داریم
  • چهار فاکتورمهم برای رهایی از استرس
  • از جمله خبط های اول زندگی مشترک
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است