نکات تغذیه ای کربوهیدرات نشاسته ای غذاهای تصفیه شده علم تغذیه تغذیه در ماه رمضان

در زمانی که روزه هستید، مواردی که از طریق آنها می توانید  کربوهیدرات نشاسته ای وارد بدن کنید عبارتند از برنج قهوه ای، نان سبوس دار، جو، ماکارونی سبوس دار می باشد.
از مصرف غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده مانند شکر سفید، برنج سفید و آرد سفید تا جایی که میتوانید اجتناب کنید.
رمضان بهترین زمان برای استفاده از روغن های سالم است. روغن زیتون را در پخت و پز و یا سس سالاد استفاده کنید. روغن های سالم برای سلامت روان ضروری است، همچنین به مغز برای ارتباط مناسب کمک میکند، به مفاصل برای تحرک و انعطاف پذیری بهتر کمک میکند و غشاهای مخاطی داخلی را روان میکند.

دکتر کرمانی

5 1000
ارسال شده در 14 تیر 1395 توسط با موضوع تغذیه | 287 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • یک دنیا ویژگی برای هندوانه
  • 7 عادت نادرست که سبب اختلال در ترشح هورمون ها می شود
  • اشتباهات رایج درهنگام تمرین
  • به لوازم برقی در زمان صاعقه نزدیک نشوید
  • مردم از پزشکان خانم حرف شنوی بیشتری دارند
  • درباره کودکان طلاق چقدر میدانید
  • درمان خانگی برای شکنندگی ناخنها
  • رفع استرس با این مواد طبیعی
  • محبوبترین ها

  • تمرینات مهم برای بالا بردن قوای عضلات شکم
  • رنج سنی برای طب سوزنی
  • باورهای غلط درباره زندگی سالم
  • رفع مشکلات قلبی با گیاهان
  • اختلالات خواب و پیامدهای آنان
  • تعصبات رفتاری برخی مدیران
  • با این سندرم عصبی آشنا شوید
  • سونوگرافی های مکرر و صرف هزینه های گزاف
  • رپورتاژ

  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • لیفتینگ با نخ
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما