دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی

904666_300

برخی عادت های روزمره شما با وجودی که بسیار پیش پا افتاده و به نظر بی ضرر هستند می توانند باعث آسیب به سلامتی تان شوند و آن را تهدید کنند به زندگی روزمره خود نگاهی بیندازید و  در صورت وجود این رفتارها سبک زندگی تان را تغییر دهید توصیه های ما را در این زمینه مطالعه کنید

برخی عادت ها حتی از سیگار کشیدن هم برای سلامت شما مضرتر است. عادت هایی مثل بی تحرک بودن در تمام روز یا پرخوری کردن. از جمله این عادت ها مواردی است که در متن زیر آورده ام. خوشبختانه این ها با یکسری تغییرات و اصلاحات در برنامه روزانه قابل اصلاح هستند پس خیالتان راحت باشد.

نشستن در تمام روز

نشستن در یک دوره طولانی چه پشت میز و چه در ماشین، حتی اگر مرتب ورزش هم بکنید باعث ایجاد مشکلات مختلفی در سلامتی شما می شود. بر اساس یافته های خدمات بهداشت و درمان سرطان آلبرتا ۱۶۰ هزار مورد سرطان سینه، روده، پروستات و ریه به علت بی تحرکی بیش از حد بوده است. این تعداد برابر است با دو سوم سرطان های در اثر سیگار.

اصلاح: در محل کار هر چندوقت یک بار استراحت را برای خود عادت کنید. حتی می توانید یک موقعیت ایستاده در محل کار ایجاد کنید تا کمتر بنشینید. سعی کنید در خانه کمتر جلوی تلویزیون بنشینید. در عوض بیرون بروید و کمی پیاده روی کنید، خانه را تمیز کنید و یا باشگاه بروید.

آشپزی با روغن های مضر

حتی اگر با فر هم غذا درست کنید از آلودگی های آشپزی در امان نیستید. مطالعاتی که بر روی رستوران ها و آشپزخانه ها شده نشان داده است که آشپزی در حرارت بالا با روغن قنادی و روغن سویا یا همان روغن گیاهی باعث انتشار موادی چون آلدئیدها، هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای و تمام موادی که در سیگار یافت می شود و باعث بیماری های التهابی راه های هوایی می شود.

اصلاح: روغن های سالمی که برای انواع پخت مناسب هستند انتخاب کنید. به عنوان مثال: روغن زیتون برای پخت و پز با حرارت بالا مناسب نیست اما روغن آووکادو برای آَشپزی با حرارت بالا مناسب است. فراموش نکنید که حتما هود را هنگام آشپزی روشن کنید.

خوردن بیش از حد گوشت و پنیر

پروتئین های حیوانی سرشار از هورمون IGF-1 هستند. هورمونی که باعث رشد سلول های سرطانی می شود. بر اساس مطالعه ای که در دانشگاه جنوب کالیفرنیا انجام شده و در مجله متابولسیم سلول یبه انتشار رسیده است دریافتند کسانی که در سالهای میانی زندگی پروتئین های حیوانی بیش از حد مصرف می کنند احتمالشان مرگشان در اثر سرطان چهار برابر کسانی است پروتئین کمتری مصرف می کنند. این خطر سلامتی قابل قیاس با خطر سیگار کشیدن است.

اصلاح: پروتئین های گیاهی را جایگزین پروتئین های حیوانی کنید. برنامه های غذایی سرشار از پروتئین گیاهی که مقدار پروتئین آن ها با پروتئین گوشت برابر است نمی توانند باعث ایجاد سرطان شوند. هر دو کیلو وزن در جوانان، ۸ گرم پروتئین نیاز دارد. وقتی از سن ۶۵ بگذریم خوردن پروتئین های حیوانی ضرری برای بدن ندارد زیرا تولید هورمون IGF-1 به مرور در بدن کاهش می یابد.

برنزه کردن در خانه

مطالعه ای در انجمن پزشکی آمریکا تخمین زده است که تنینگ در داخل خانه هر ساله باعث ۴۲۰۰۰۰ مورد سرطان پوست در آمریکا شده است. و این آمار حتی قابل قیاس با ۲۲۶۰۰۰ مورد سرطان ریه به علت سیگار هم نیست.

اصلاح: بهترین قدم برای جلوگیری از این مشکل این است که پوست روشن خود را دوست داشته باشید. اما اگر واقعا می خواهید پوستتان درخشش طبیعی داشته باشد همانطور که در مجله تکامل و رفتار انسان ثبت شده است هویج و گوجه فرنگی بخورید. این غذاها سرشار از کاروتنوئیدها می باشند و رنگ پوست را زیبا می کنند. بنابراین دیگر نیازی ندارید که از اسپری و لوسیون های تنینگ استفاده کنید.

به اندازه کافی استراحت نکردن

کم خوابی باعث بدخلقی می شود. استراحت نکردن به اندازه کافی منجر به بیماری هایی چون فشار خون بالا، حمله های قلبی، سکته مغزی، چاقی و بسیاری مشکلات سلامتی دیگر می شود. در یکی از تحقیقات دریافته اند که ۶ یا ۷ ساعت استراحت نکردن در روز منجر به بیماری هایی می شود که با بیماری های در اثر سیگار برابری می کند. حتی خواب های بی کیفیت و تکه تکه نیز می تواند باعث رشد تومور شود.

اصلاح: هیچوقت فکر نکنید که خستگی های بدنتان نرمال است. اگر مرتبا احساس می کنید که به اندازه کافی استراحت نکرده اید با یک متخصص سلامت مشورت کنید تا تشخیص دهد که آیا مشکل آپنه خواب باعث به هم ریختن نظم خوابتان شده است یا خیر.

وب‌سایت بدونیم:

5 1000
ارسال شده در 16 تیر 1395 توسط با موضوع عمومی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی