غذای گیاهی علم تغذیه دانسته های تغذیه ای پروتئین گیاهی اصول تغذیه آمینو اسیدها

 

می‌توانید فقط از طریق پروتئین گیاهی  تمام آمینو اسید‌های مورد نیاز را  به بدن وارد کنید. برای اجرای این کار، باید گونه های  مختلفی  از غذاهای گیاهی بخورید، وعده‌هایی مانند: غلات، آجیل‌ها، دانه‌ها، حبوبات، و سویا را شامل می‌شود. 

در واقع سویا و غلات سبوس دار، به عنوان پروتئین‌های گیاهی با کیفیت قلمداد می‌شوند، چون حاوی مقادیر بالایی آمینو اسید‌های ضروری هستند. افرادی که تنها غذاهای گیاهی مصرف می‌کنند تا زمانی که بتوانند غذاهای متنوع مصرف کنند می‌توانند تمام آمینو اسید‌های ضروری را به بدنشان برسانند.

دکترکرمانی

5 1000
ارسال شده در 17 تیر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • بقچه پنیری بدون خمیر مایه
  • چین و چروک پوستتان را با روش های طبیعی کمتر کنید
  • رهایی از پارکینسون
  • رقیب سالم برای چیپس و نوشابه
  • هشدار! وجود این علائم در کودکان نشانه ابتلا به دیابت است
  • دانش گفتار درمانی چه اهمیتی دارد؟
  • ترشی خانگی بنفش رنگ
  • اگر دندانتان را کشیده اید بخوانید
  • محبوبترین ها

  • رشد باورنکردنی دندان در دهان این کودک
  • درمان لثه با کاسنی
  • ارتباط دندان درد و سکته قلبی
  • پوسیدگی دندان ها در حین ارتودنسی
  • عوامل اصلی تحلیل و عقب نشینی لثه
  • دندان ها با غذاهای ترش چه آسیبی می بینند
  • رکورد شکستن این پسر در دندان کشیدن
  • سلامت جسمی و ارتباط با دهان و دندان
  • رپورتاژ

  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر نوروزعلی
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • کلینیک فوق تخصصی آندوسکوپی وکولونسکوپی بدون درد
  • دندان تاجی از زیبایی
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما