غذای گیاهی علم تغذیه دانسته های تغذیه ای پروتئین گیاهی اصول تغذیه آمینو اسیدها

 

می‌توانید فقط از طریق پروتئین گیاهی  تمام آمینو اسید‌های مورد نیاز را  به بدن وارد کنید. برای اجرای این کار، باید گونه های  مختلفی  از غذاهای گیاهی بخورید، وعده‌هایی مانند: غلات، آجیل‌ها، دانه‌ها، حبوبات، و سویا را شامل می‌شود. 

در واقع سویا و غلات سبوس دار، به عنوان پروتئین‌های گیاهی با کیفیت قلمداد می‌شوند، چون حاوی مقادیر بالایی آمینو اسید‌های ضروری هستند. افرادی که تنها غذاهای گیاهی مصرف می‌کنند تا زمانی که بتوانند غذاهای متنوع مصرف کنند می‌توانند تمام آمینو اسید‌های ضروری را به بدنشان برسانند.

دکترکرمانی

ارسال شده در 17 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • بررسی مزایای مصرف جعفری
  • طب سوزنی گرگرفتگی را کاهش می دهد
  • خواص و فواید گل بابونه
  • جنبه های منفی مصرف الکل
  • روکش دندان جان این مرد را به خطر انداخت
  • این ماده ی غذایی جادویی شما را جوان می کند!!
  • معرفی کامل بیماری چشمی گل مژه
  • ماسک خانگی موثر برای پوست
  • محبوبترین ها

  • کارهایی که به موها آسیب می رساند
  • عوارض و ضررهای اکستنشن مو
  • ضررهای مژه مصنوعی برای چشم ها
  • ارتباط شوره سر با خارش پوست سر
  • لباس صورتی و نحوه آرایش
  • هشدار درباره يك داروي زيبايي پوست
  • هنگام برس زدن موها این ۷ اشتباه را مرتکب نشوید
  • از بین بردن موهای زائد با ماسک آرد نخود و دال عدس
  • رپورتاژ

  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • الو دکتر

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است