AAEAAQAAAAAAAAViAAAAJDQ3ZGRjNDAzLTBiMmItNGQ2ZS05MGE3LWE5MTkwMDYyNDYyZQ
هرگز در محیط کاری تان پرخوری نکنید و در حین کارکردن خوراکی های مختلف میل نکنید این امر باعث چاقی و اضافه وزنتان خواهد شد و می تواند آسیب های زیادی به سلامتی تان وارد کند در حین انجام کار متوجه اندازه و میزان کالری دریافتی خود نیستید و بدنتان را در معرض بیماری ها و عارضه های گوناگون قرار میدهید

محمد تقی انوشه متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت :افرادی که بیشتر وقت خود را در محیط کار به سر می برند باید دارای وعده غذایی منظم باشند و از آن غافل نشوند . همچنین از مصرف میان وعده های کم کالری مثل بیسکوییت و کیک و نوشیدنی های انرژی زا پرهیز کنند وبجای آن از میوه ،سبزیجات و سیفی جات استفاده کنند  .

 

وی ادامه داد:در طول روز حداقل یک ساعت را به خود اختصاص داده و به پیاده روی و انجام حرکات کششی، بپردازیم  تا متابولیسم و سوخت و ساز در  بدن به کندی صورت نگیرد .
 این کارشناس تغذیه با بیان اینکه افراد آب زیاد مصرف کنند، گفت :مصرف زیاد آب یه دلیل کالری کمی که دارد متابولیسم را افزایش داده و باعث می‌شود تا بدن فیبر دریافت کند در نتیجه حجم گوارش را پر می کند و فرد  احساس سیری کرده  و باعث کاهش اشتها می‌شود .
وی افزود :کسانی‌که رژیم های سخت می‌گیرند کاهش وزنشان موقت خواهد بود و به سرعت به وزن قبل بر میگردند و همچنین عوارضی چون ریزش مو ،افسردگی ، ضعف عضلانی و چین و چروک  در پوست ممکن است برایشان بوجود آید .
باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال شده در 17 تیر 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • سوفله با عطر و طعم سبزیجات
  • درمان آلرژی فصلی از طریق خوراکی
  • کافی بودن املاح مورد نیاز بدن قبل از بارداشدن
  • علل های بروز افسردگی و راه های درمان آن
  • آشنایی با سندروم مثانه بیش فعال و روش های درمانش
  • اطلاعات مهم در مورد اشکال روی بسته بندی ها
  • تازه عروس ها و پیشگیری از بارداری
  • قویترین چربی سوز های بی ضرر
  • حل و فصل اختلافات زناشویی
  • کلیدهای طلایی تغذیه سیگاریها
  • این مواد غذایی را در ماه رمضان مصرف کنید
  • هرآنچه در مورد خلاقیت باید بدانید
  • معنا و مفهوم بهره هوشی (هوشبهر)
  • علل بروز آنفارکتوس عصب اپتیک
  • 5 ورزشی که میتوانید در محل کار انجام دهید
  • محبوبترین ها

  • در 10 دقیقه کاری 1 ساعت را بسوزانید
  • برای حجیم کردن عضلات بازو بخوانید
  • چرا ورزش در منزل مفید است
  • مفهوم واژه های بکار رفته در دوپینگ
  • دلیل خوب بودن ورزش بوکس چیست؟
  • اینگونه دویدن سبب چاقی می شود
  • ارزیابی اندازه آب بدن ورزشکاران
  • روشهای سیستم تمرینی مختصر و پر فشار (Gordo n LaVelle’s)
  • ارتباط دویدن با مغز
  • ورزش های افزایش دهنده وزن هم وجود دارد مراقب باشید
  • 6 مکان شگفت انگیز برای انجام ورزش یوگا
  • آیا می شود با کمربندهای لاغری، شکم را صاف کرد؟
  • بین ست ها چطوری استراحت کنیم
  • کمبود تغذیه‌ای در کودکان ورزشکار چه نشانه هایی دارد
  • بیماری های مختلف با ورزش هنگام آلوده بودن هوا
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است