ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش

نوشابه های رژیمی، کمربندهای لاغری، انواع سونا و ماساژ و… هیچ کاری برای لاغش شدن نمیکنند در واقع این روش های درمانی برای پر کردن جیب برخی سود جویان مناسب است زیرا هیچ یک از آنها نمی تواند باعث کاهش چربی بدن شود

چربی های شکم یکی از سرسخت ترین چربی های بدن هستند. به راحتی با 5 حرکت زیر چربی های شکم را از بین برده و شکم تان را کوچک کنید.

ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش

حرکت اول برای کوچک کردن شکم

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید.
ساعد دست‌تان را موازی روی زمین قرار دهید و آرنج را ستون بدن کنید.
حالا کمی بچرخید و با ستون کردن آرنج دست چپ روی زمین، ساعد هر دو دست را کنار یکدیگر روی زمین بگذارید.
سعی کنید قسمت‌های میانی بدن را کم‌کم از زمین جدا کنید.
پس از جدا کردن سینه‌ها، شکم و باسن از زمین، 3 ثانیه در این حالت بمانید و سپس عضلات‌تان را شل کنید.
حداقل 20 مرتبه این حرکت را روی دو طرف بدن تکرار و سعی کنید که این ۳ ثانیه را در دورهای بعدی به 5، 7، 9 و نهایتا، 15 ثانیه برسانید.

ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش

حرکت دوم برای کوچک کردن شکم

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید.
کف دو دست را پشت سر یا گردن‌تان قلاب کنید.
زانوها را حدود 45 درجه خم کنید و کف پاها را کاملا صاف روی زمین بگذارید.
حالا سعی کنید در همین حالت و بدون بلند کردن کف پا از زمین، حالت نیمه‌نشسته به خود بگیرید.
در این حالت باید لرزیدن و انقباض عضلات شکم را احساس کنید.
5 ثانیه در این حالت بمانید و دوباره روی زمین دراز بکشید.
سعی کنید بعد از چند مرتبه تکرار این تمرین، زمان باقی ماندن در حالت نیمه‌نشسته را به ۱۵ ثانیه برسانید.
حداقل روزی 2 بار و هر بار 10 مرتبه این کار را تکرار کنید.

 

حرکت سوم برای کوچک کردن شکم

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید.
دست‌ها را کاملا صاف در دو طرف پهلوها بگذارید.
حالا دست‌ها را در همان حالت صاف از زمین بلند کنید.
گردن، شانه و سینه‌تان را هم همراه با پاها از زمین فاصله بدهید.
50 ثانیه در این حالت بمانید و 30 ثانیه استراحت کنید.
حداقل 2 مرتبه در طول روز و هر مرتبه 10 بار این کار را تکرار کنید.
اگر قرار گرفتن در این حالت با پاهای صاف برای‌تان مشکل بود، می‌توانید در حرکت‌های اولیه زانوهای خود را به سمت شکم‌تان خم کنید.
سعی کنید در طول این 50 ثانیه، عضلات شکم را منقبض کنید و به سمت داخل فشار دهید.

ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش

حرکت چهارم برای کوچک کردن شکم

به شکم روی زمین دراز بکشید.
آرنج‌ها را خم کنید و کف دو دست را به حالت سجده کنار صورت‌تان روی زمین بگذارید.
سعی کنید با کمک پنجه پا و بازها از زمین فاصله بگیرید.
در حالتی که بدن را از زمین جدا کرده‌اید، کمر، باسن و زانوها را خم نکنید.
حالا کم‌کم آرنج‌ها را هم صاف کنید و کاملا از زمین جدا شوید.
30 ثانیه در این حالت بمانید و 10 ثانیه به خودتان استراحت بدهید.
حداقل 2 مرتبه در طول روز و هر مرتبه حدود 10 بار این حرکت را تکرار کنید.

ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش   ورزش های ساده ورزش لاغری ورزش خانگی از بین بردن چربی با ورزش آموزش ورزش آموزش تصویری ورزش

 

حرکت پنجم برای کوچک کردن شکم

ابتدا 4 دست و پا روی تشک ورزشی یا زمین قرار بگیرید.
کف دست‌ها، زانوها و پنجه پاها روی زمین قرار داشته باشند و آرنج‌ها خم نشوند.
حالا دست راست و پای چپ را به صورتی که آرنج و زانو کاملا صاف شوند، بالا بیاورید.
3 نفس عمیق بکشید و دوباره به حالت اولیه برگردید.
15 بار این حرکت را روی دست راست و پای چپ و 15 بار هم روی دست و پای مخالف انجام دهید.
حداقل 3 مرتبه در طول روز این حرکت را تکرار کنید.
زمانی که نفس عمیق می‌کشید، عضلات شکم را به سمت داخل منقبض کنید.

منبع:salamatism.com

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 22 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • آیا آموزش مهارت های زندگی توسط سیستم آموزشی ما انجام میگیرد؟
  • مناسب‌ترین راه برای داشتن بدنی سالم
  • با دارچین به جنگ با دیابت بروید
  • پیشگیری از بیماری های شش و سرطان ریه با زردآلو
  • چگونگی کارکرد مغز در تاریکی
  • تغییرات مغزی در روان درمانی
  • مصرف حلیم برای افطار
  • در باره ورزش دو این موارد را بدانید
  • محبوبترین ها

  • لباس ورزشی چگونه باید باشد
  • ورزش پلایومتریک چه خوبیها و بدی هایی دارد؟
  • پرسشهایی درمورد صدمات نخاعی
  • تاثیر ورزش کردن همراه دوست
  • تاریخچه ی پیدایش و پیشرفت ورزش رزمی بوکس در ایران و جهان
  • تاثیر هوای گرم در فعالیت های بدنی
  • ورزش های قدرتی و این آسیب ها
  • در ورزش و بدنسازی تنفس چه نقشی دارد؟
  • رپورتاژ

  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • الو دکتر

    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    تلگرام دکتر سلام
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است