مشاوره زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو

parastar

متاسفانه مدتیست خبرهایی مبنی بر رفتارهای نادرست و زننده ی برخی پرستارها با بیماران به گوش می رسد. شاید شما هم در چنین موقعیتی قرار گرفته باشید و ندانید که به کجا باید شکایت کنید. در همین راستا سامانه ای جهت دریافت شکایات و انتقادات از کادر پرستاری بیمارستان ها راه اندازی شده است که شما می توانید از آن طریق اقدام به شکایت نمایید.

رئیس سازمان نظام پرستاری با تشریح چگونگی گزارش برخورد و خطای پرستاری در بیمارستان‌ها گفت: تاکنون خطای پرستاری که باعث فوت و قطع عضو بیمار شود بسیار نادر بوده زیرا پرستاران به شخصه در کاهش خطا به پزشکان نیز کمک می‌کنند.

علی محمد آدابی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، درباره روند شکایت و گزارش بیماران و همراهان آنها از هر گونه خطای احتمال پرستاران و یا هر گونه برخورد خارج از حقوق بیمار توسط پرستاران اظهار داشت: در هر بیمارستان در شیفت روز افراد می‌توانند به مترون بیمارستان (سرپرست تمامی افراد شاغل در کار پرستاری) مراجعه کنند و در شیفت شب و عصر نیز به سوپروایزر بیمارستان (سرپرست پرستاری مرکز بهداشتی، درمانی و توانبخشی پرستاری) مراجعه کنند البته در همه بیمارستانها شماره‌های رُند در این‌باره در اختیار بیماران قرار گرفته است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران در توضیح بیشتر عنوان کرد:  البته شکایت از خطاهای پرستاری بسیار نادر است ولی در صورت هرگونه گزارش در مدت کوتاهی و در 24 ساعت اول گزارش مورد بررسی قرار می‌گیرد و به مقصر تذکر داده می‌شود و اگر این خطا باعث مشکل و عوارضی برای بیمار داشته باشد چون پرستاران بیمه مسؤلیت هستند ضمن عذرخواهی از بیمار، جبران هزینه‌های بیمار نیز صورت می‌پذیرد.

آدابی با تأکید بر اینکه تاکنون خطای پرستاری که باعث فوت و قطع عضو بیمار شده باشد بسیار نادر بوده زیرا پرستاران به شخصه در کاهش خطا به پزشکان نیز کمک می‌کنند و آنها هستند که در برخی مواقع مانع خطای پزشکی می‌شوند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در صورت هر گونه گزارشی از روند عملکرد پرستاران مردم می‌توانند آن را به سامانه 1690 و 1590 مرکز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در طرح تحول سلامت نیز گزارش دهند.

5 1000
ارسال شده در 22 تیر 1395 توسط با موضوع اخبار پزشکی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x