راهی برای چربی پهلو چربی سوزی چربی پهلو آب کردن چربی

آب کردن چربی ها کار آسانی نیست و سخت ترین مرحله ی آن آب کردن چربی های پهلو است. واقعا کار آسانی نیست که بخواهید چربی های پهلو را فقط با ورزش کردن یا فقط با رژیم غذایی. برای از بین بردن این قسمت از چربی ها علاوه بر تغذیه و ورزش باید تغییراتی در سبک زندگی خود نیز ایجاد نمایید. در این مطلب نکات مهم و تاثیرگذاری را با شما در میان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه؛ گفت: برای خلاصی از چربی ها، علاوه بر ورزش و تغذیه مناسب، بهداشت و زندگی سالم نیز حائز اهمیت است،توجه داشته باشید که کاهش ساعات خواب شبانه باعث افزایش اشتهایتان خواهد شد.

وی اظهار کرد:هر روز صبح، زمانی که از خواب بیدار می شوید همانطور که به پشت دراز کشیده اید، عضلات شکمتان را منقبض کنید. پس از پنج ثانیه صبر، با نفس عمیق عضلات تان را شل کنید هر قدر که می توانید این حرکت را تکرار کنید.

عزیزی ادامه داد:حرکت دیگری که برای آب کردن چربی پهلوها موثر است، این است که به پهلو دراز بکشید، زانوهایتان را روی هم گذاشته و کمی جمع کنید؛ سپس بالاتنه را به آرامی از زمین جدا کرده و سپس به حالت اول بازگردید.

وی تاکید کرد:این حرکات را برای هر پهلو 25 تا 30 بار تکرار کنید؛ سپس در همان حالتی که به پهلو خوابیده اید، پاهایتان را دراز کنید و هر دو را با هم از زمین بلند کرده و پس از چند ثانیه به حالت اول بازگردید.

 این متخصص تغذیه اذعان داشت: بروملین موجود در میوه آناناس باعث تخریب فیبرهای کلاژن  که سلول‌های چربی را در خود ذخیره دارند،می شود. برای همین هم آب جمع شده در سطح سلولیت‌ها را از بین می‌برد.اما آناناس باعث لاغری نمی شود ولی  می تواند همراه با ورزش و یک رژیم غذایی مناسب اثرگذار باشد.

وی ادامه داد : مواد غذایی مثله کرفس،چای سبز و میوه های ترش می توانند چربی سوزی کنند همچنینن برای کاهش وزن از لبنیات و گوشت کم چرب استفاده کنید و میزان مصرف سبزی،میوه،غلات،حبوبات و غذاهایی که فیبر زیاد دارند را زیاد کنید

ارسال شده در 23 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • درمان دارویی اوتیت میانی حاد
  • تصاویر وسیله ازمایشگاهی هات پلیت
  • تمرینات ورزشی مختص لاغر و كمرباريك‌ شدن
  • ایجاد تغییر و تحول در سبک زندگی
  • آسم را با این سبزی ها از بین ببرید
  • چگونه موهای قهوه ای پررنگ را کم رنگ کنیم
  • برای تزیین سالاد این مدل هار ا ببینید
  • 5 فایده بسیار بی نظیر سویا
  • چه آجیل هایی برای ما مفید است ، چه آجیل هایی مضر؟
  • از گاز نوشابه ها چه می دانید؟
  • اقداماتی ساده برای پیشگیری از مرگ خاموش
  • مقابله با بدبویی عرق
  • اطلاعاتی مهم درباره گوشت بوقلمون
  • یك چهارم بیماران داروهایشان را به دیگران هم می دهند
  • بهترین مزایای یک لیوان چای
  • محبوبترین ها

  • همه چیز درمورد فواید و مضرات انواع شکلات
  • رژیم غذایی مناسب برای زمان امتحانات
  • تحقیقات جدید درباره سرطان زا بودن گوشت قرمز
  • کیک های رژیمی زیبا و اشتها آور
  • بیمارانی که پیوند کلیه انجام داده اند،باید چه تغذیه ای داشته باشند؟
  • مهمترین راه حل لاغر شدن
  • ترفندهای تغذیه ای برای کاهش کلسترول خون
  • بدنتان با این مواد غذایی کم اشتها می شود
  • شاهدانه را چقدر میشناسیم
  • درمان آیورودا: زنجبیل در مقابل زردچوبه
  • کالری سوزی با موسیقی
  • برنامه غذایی برای رسیدن به سیکس پک
  • پیشنهادات طباخی رژیمی
  • برای کاهش وزن سریع تر این موارد 6 گانه را بدانید
  • با مصرف این خوراکی ها گرسنه تر میشوید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است