مشاوره زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی

sport5

فعالیت بدنی می تواند بخشی از انرژی مصرفی را شامل شود که با دستکاری آن می توان تغییراتی در تعادل انرژی بوجود آورد. بنابراین چنانچه از برنامه منظم ورزشی پیروی کنیم در درازمدت تغییرات مناسب در جهت کاهش چربی در بدن بوجود خواهد آمد.
برای آنکه بتوانیم برنامه ای مفید، پیگیر و بدون آسیب داشته باشیم باید ابتدا فعالیت های ساده و راحت که شرایط پیچیده ای را طلب نمی کند انتخاب کنیم. برای مثال شروع فعالیت با پیاده روی در هر سنی می تواند مطلوب باشد. اما مسئله اساسی آنجاست که شدت و مدت فعالیت می باید چگونه باشد. مثلا افرادی که در رشته ورزشی خاصی تبحر دارند می توانند همان رشته ورزشی را به همراه یک سری فعالیت های بدنی جانبی ادامه دهند.
اما اگر منظور آنها افزایش انرژی مصرفی است باید دقیقه تر به آن نگاه کنند. در هر صورت بهترین ورزش ساده ترین آنهاست. در واقع هر چه فرد احساس فشار و استرس کمتری داشته باشد برای شروع کار بهتر است. در چنین مواردی باید فرد از خود بپرسد که آیا این فعالیت برایم راحت است یا نه. اگر احساس کرد به اجبار به آن می پردازد بهتر است از آن اجتناب کند. هم چنین اگر احساس درد و آسیب پس از فعالیت در فرد بوجود آمد باید در نوع یا شدت یا مدت فعالیت تجدیدنظر صورت گیرد.
انجام یک فعالیت سبک هوازی در روز مثل پیاده روی در فضای باز و سالم با کفش و جوراب و لباس مناسب می تواند بهترین ورزش برای همه افراد باشد. شنا دوچرخه سواری و دویدن و دیگر فعالیت هایی از این دست هم در صورت مهارت با توجه به سن فرد می تواند کاربرد ویژه خود را داشته باشد. اما از همه این موارد مهم تر فعالیت های روزمره است که شامل فعالیت در منزل و محل کار می شود. اگر فرد در بعضی از فعالیت های بدنی خود تجدیدنظر کند و این کار را هر روز انجام دهد چه بسا در درازمدت اثرات مهمی به جای گذارد. برای مثال پس از یک ساعت نشستن در پشت میز، سعی کند مقداری قدم بزند یا به جای استفاده از آسانسور در محل کار یا منزل فاصله را با پلکان طی کند. حتی در کارهای منزل نیز اگر سعی شود به مقدار زیادی از راه رفتن هنگام کار استفاده گردد آثار قابل توجهی خواهد داشت. 30 تا 60 دقیقه فعالیت بدنی در روز برای همه افراد توصیه می شود.

5 1000
ارسال شده در 23 تیر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x