ورزش کردن بطور منظم عضله سازی دستیابی به بازوهای سفت و محکم تمرینات بازو پیشگیری از کشیدگی عضله سینه ای پوست شل زیر بازو استرس

اگر با وجود تمرینات ورزشی منظم باز هم موفق به عضله سازی نشده اید بهتر است به دنبال ایرادهای ورزش تان بگردید تا بفهمید مشکل کجاست و راه حل مناسب برای این امر به چه صورت است برای داشتن بازوهایی سفت و عضله ای برخی ترفندهای موثر پیش رویتان داریم

مهم نیست که چقدر سخت روی بازوهایتان کار می‌کنید، آن پوست شل زیر بازویتان همچنان سر جایش هست! اینطور نیست؟ لیزا کیندر، یک مربی شخصی ساکن لس آنجلس می‌گوید که ممکن است لازم نباشد بیشتر تمرین کنید. او می‌گوید: راه حل ممکن است تمرین کردن دقیق‌تر باشد. مطلب زیر را بخوانید تا با برخی موانع رایج برای موفقیت و کارهایی که می‌توانید برای دستیابی به بازوهای سفت و محکم انجام دهید، آشنا شوید.

شما صرفا بر روی تمرینات بازو تمرکز کرده‌ایدالزاما تمرکز کردن روی یک ناحیه از بدنتان یا اصطلاحا «تمرین موضعی»، شما را به نتایج مورد نظرتان نخواهد رساند. با توجه به یک تحقیق انجام شده، خانم‌هایی که به مدت ۳ ماه فقط روی یک بازویشان تمرین قدرتی انجام دادند، در آن طرف در مقایسه با سمت دیگر، چربی بیشتری از دست ندادند. کیندر توضیح می‌دهد که تمرین دادن بازوهایتان باعث ساخت عضله خواهد شد، اما آن عضله می‌تواند زیر چربی پنهان بماند. او می‌گوید: برای داشتن بازوهایی سفت و محکم، شما باید در همه جای بدنتان کاهش چربی داشته باشید. بله، این به معنای کم کردن کالری و غذا خوردن دقیق‌تر است.

شما به اندازه کافی به خودتان فشار نمی‌آورید

اگر تمرین کاردیوی شما (پیاده روی، دوچرخه سواری، الپتیکال) در یک سرعت یکسان انجام می‌شود، وقت آن است که تغییر ایجاد کنید. اضافه کردن مقداری دوی سرعت، می‌تواند نتایج شما را افزایش دهد. در یک تحقیق ژاپنی، افرادی که تمرین اینتروال با شدت بالا انجام دادند، نسبت به آنهایی که سرعتشان را تغییر نمی‌دادند، در هر دقیقه حدود ۵۵ درصد بیشتر کالری سوزاندند.

کیندر می‌گوید که ۳۰ تا ۶۰ ثانیه با شدت بالا تمرین کنید و ۱۵ تا ۲۰ ثانیه استراحت کنید. برای دستیابی به بهترین نتایج، او حرکات کل بدن مانند بارپی، لانژ پرشی، پروانه، پلانک، دو در جا، و زانو بلند را توصیه می‌کند. او می‌گوید: با این تمرینات، شما کالری خواهید سوزاند، و درعین حال در سراسر بدنتان از جمله بازوها، عضله می‌سازید.

شما احساس آشفتگی می‌کنید

از هر ۱۰ آمریکایی حدود ۴ نفر می‌گویند که بطور مرتب تحت فشار هستند. کیندر می‌گوید: استرس مزمن می‌تواند کاهش وزن شما را کند سازد، یا حتی جلوی آن را بگیرد، حتی اگر بدرستی ورزش می‌کنید و به درستی غذا می‌خورید. دلیلش این است که، بدن شما هورمون کورتیزول ترشح می‌کند که اشتهای شما را بیشتر کرده و ذخیره سازی چربی در جاهایی مانند باسن، ران‌ها و البته بازوها را افزایش می‌دهد.

همچنین باعث کاهش تستوسترون شما می‌شود که ممکن است عضله سازی برای بدن شما را دشوارتر سازد. داشتن حداقل ۷ ساعت خواب شبانه، ورزش کردن بطور منظم، و در نظر گرفتن زمان‌های استراحت (ریلکس کردن) می‌تواند به تحت کنترل نگه داشتن استرس شما کمک کند.

شما فقط یک یا دو بار در هفته روی بازویتان کار می‌کنید

این، شروع خوبی است، اما اگر واقعا می‌خواهید به نتایج مورد نظرتان برسید، باید یک روز در میان بازوهایتان را تمرین دهید. اگر نمی‌توانید به باشگاه بروید، تمرینات با وزن بدن می‌توانند درست به اندازه‌ی وزنه زدن موثر باشند. تحقیقی که در مجله Strength and Conditioning Research منتشر شد، درستی این مطلب را تایید می‌کند.

بعلاوه، این تمرینات را می‌توانید در هر جایی انجام دهید. چند مورد از تمریناتی که می‌توانید امتحان کنید: انجام دیپ توسط صندلی یا در حالتی که هم پاها و هم دستها روی زمین قرار گرفته اند، شنای سوئدی و انواع دیگر تمرینات بازو. کیندر می‌گوید: آنها را علاوه بر تمرین هوازی انجام دهید، فقط زیاده روی نکنید. کیندر توصیه می‌کند که آنها را یک روز در میان انجام دهید، بنابراین می‌توانید به عضلات بازوهایتان، یک یا دو روز برای ریکاوری زمان بدهید.

وب‌سایت تناسب اندام:

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 1 مرداد 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • نشانه های حسادت در زوجین
  • هر روز 60 دقیقه با پای برهنه راه بروید
  • 7 ترفند آرایشی برای داشتن پوستی صاف و شفاف
  • عشق و دوست داشتن اینگونه پدید می اید
  • خوراکی های ناسالم و مبتلا شدن به این بیماری ها
  • سرگیجه و زنان حامله
  • پی بردن به شخصیت افراد با مشت آن ها
  • شایعات تغذیه ای راجع به تخم شربتی
  • محبوبترین ها

  • آنچه باید درباره سلنیوم فواید و منابع آن بدانید
  • برای لاغر شدن این راهکارهای جهانی را بدانید (2)
  • دوران شیردهی و مواد غذایی برای این دوران
  • خوردن این غذا ها اعتیاد آور است
  • تاثیرات آنتی اکسیدان ها بر روی بدن
  • آسیب های خوردن و خوابیدن با شکم پر
  • مصرف بیش از حد نودل جان شما را نشانه می گیرد
  • برخی مواد غذایی را به صورت خام نخورید
  • رپورتاژ

  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است