مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد

gallery-1452181976-gettyimages-132455903

اگر انگیزه ای برای ورزش کردن در خود نمی بینید یا برایتان مشکل و طاقت فرسا به نظر می آید می خواهیم ترفندهای موثری به شما معرفی کنیم تا بتوانید به سادگی و آسانی به ورزش روی بیاورید

همه این را می دانیم مرتب ورزش کردن از نظر ذهنی و فیزیکی چالش محسوب می شود و بعضی روزها ورزش کردن واقعا دشوار است.

 برای اینکه از پس چنین مواقعی بر بیایید می خواهیم چند تکنیک به شما بیاموزیم، تا هر ورزشی برایتان ساده تر شود.

1- گرم کردن مناسب: با گرم کردن و آماده سازی عضلات و مفاصل برای آنچه پیش رو دارید ورزش را ساده تر کنید. پنج دقیقه ورزش هوازی سبک انجام دهید، مانند سریع راه رفتن روی تردمیل یا ورزش های بدون نیاز به وسیله ای مانند حرکت پروانه و درجا زدن. گرم کردن را با انجام چند حرکت کششی ادامه دهید و به پایان برسانید. وقتی درست خود را گرم می کنید احساس درد پس از ورزش نیز کاهش می یابد، بنابراین در ورزش بعدی که خواهید داشت احساس بهتری می کنید.

2- به نوشیدن ادامه دهید: وقتی یک حرکت را با سرعت بالا انجام می دهید، یک دقیقه استراحت آب نوشیدن مانند یک استراحت 15 دقیقه ای قهوه نوشیدن جواب می دهد. لازم نیست خیلی زیاد آب بنوشید، تنها به مقداری بنوشید که دهان و گلویتان مرطوب شود و آب از دست رفته را بازگردانید. دکتر جولی آپتون بر این عقیده است که تامین آب بدن می تواند از گرفتگی و خستگی عضلات با هم جلوگیری کند بنابراین آن را یک تقویت کننده عملکرد می داند.

3- استراحت کنید، اما کوتاه نگهش دارید: استراحت کردن بین حرکات و ست های ورزشی به عضلات اجازه می دهند مقداری ریکاوری کنند بنابراین می توانید به کارتان ادامه دهید. اما این استراحت ها را بین 30 تا 60 ثانیه نگه دارید، اگر برای مدت زمان زیادی استراحت کنید، ضربان قلبتان کند می شود و بدن رو به سرد شدن می رود. بعلاوه ممکن است با این استراحت طولانی مدت انگیزه تان برای ادامه ورزش را هم از دست بدهید.

4- روی تنفستان تمرکز کنید: وقتی پیش رفتن سخت می شود، به نحوه تنفستان بازگردید. این کار نه تنها باعث می شود بیشتر با حرکتتان مرتبط شوید،بلکه اکسیژن به عضلاتی که در حال فعالیت هستند نیز می رسد. برای پیشگیری از خستگی، با داخل کشیدن نفس ستون فقرات را بکشید و همینطور که عضلات فعالیت می کنند خارجش کنید.

5- کافئین: برای دریافت انرژی اضافه هنگام ورزش، قبل از شروع کار کمی کافئین دریافت کنید. تحقیقات نشان داده مصرف مقداری کافئین قبل از ورزش می تواند استقامتتان را افزایش دهد. به جای اینکه خود را با قهوه پر کنید ما اسپرسو را پیشنهاد می کنیم.

6- چالش را قبول کنید: گاهی دانستن اینکه ورزش پیش رو دشوار است کمک می کند از نظر ذهنی و جسمی خود را برایش آماده کنید. برای مواقعی که کار سخت می شود خوب است با جملاتی به خود انگیزه دهید: ” تو از پس هر کاری بر میای، حداقل یک یا دو دقیقه دیگه تحمل کن ” یا ” اجازه نده کمبودها تسلیمت کنن ”

5 1000
ارسال شده در 3 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • چطور با الیاف فیبری سوختگی درمان می شود
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • واکنش های رفتاری گربه ها هنگام بلوغ جنسی
  • دندان مصنوعی که بلای جان صاحبش شد!
  • لزوم بررسی تغذیه شیرخواران
  • پیامدهای اضافه وزن و چاقی زیاد در خردسالی
  • بررسی بزرگ شدن مری در حیوانات خانگی
  • آسم و مراقبت های لازم برای آن
  • محبوبترین ها

  • توصیه های دکتر محمدی درباره پیشگیری و درمان قاتل قلب
  • چگونه از مسمومیت شیمیایی و غذایی پیشگیری کنیم؟
  • بیماری کم خونی چیست و علائم و درمان آن چگونه است
  • در کمین شما این ویروس های مرگبار هم هستند
  • تزریق با این روش جدید
  • فواید غافلگیر شدن برای قلب
  • اطلاعات کامل و جامع درباره سندرم اپرت
  • خطرات به تعویق انداختن قاعدگی
  • رپورتاژ

  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • دکتر نوروزعلی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی
  • دکتر صابر گوگانی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی
  • آشنایی با جدیدترین رکورددار رژیم دکتر کرمانی
  • عمل جراحى زيبايى بينى به روش جديد clacc
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x