kind

پیدا کردن  کالری مصرفی روزانه فکرتان را راحت میکند. چندین سایت که محاسبات را دراین مورد انجام میدهند وجود دارد که به شما در این مورد خیلی کمک میکنند مثلا بر اساس قد و وزن و سن مسزان کالری را براینان مشخص میکند و بر اساس ان سطح فعالیت و کالری مشخص می شود

خانمها از آنچه در آینه میبینند راضی نیستند. خواستن داشتن وزن مناسب هیچ مشکلی ندارد، اما محروم کردن خود از غذاهای مهم ( یا خوردن تنها تعدادی از آنها) و یا قطع کردن استفاده از یک گروه غذایی و وانمود کردن به اینکه همه این کارها برای سلامت خود است بازی خطرناکی است.
این کار حتی میتواند نتیجه ای معکوس داشته باشد و باعث شود بدتر به پرخوری رو بیاورید و به جای کاهش وزن افزایش وزن داشته باشید.
در ضمن هرچقدر هم با خود منفی صحبت کنید و خود را سرزنش کنید فایده ای ندارد و برای شما کاهش وزن نمیشود. من هر وقت با خودم مهربان رفتار کردم بهتر توانستم سالم غذا خوردن را تجربه کنم.
مهم این است که برای شاد و سلامت بودن غذا بخوریم نه فقط برای وزن کم کردن. وقتی همه فکرمان وزن کم کردن است این احتمال که دچار افراط شویم همیشه هست. در پی هر افراط مطمئن باشید تفریط هست و آن تفریط همراه با فریب دادن خود است

دکترکرمانی

ارسال شده در 4 مرداد 1395 توسط دکتر سلام با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • دلیل آمار بالای آمار سزارین در ایران
  • تصورات و برداشت های مختلف در مورد جرم گیری دندان ها
  • رژیم های غذایی که در سطح جهان تایید شده اند
  • از رنگ درمانی چه می دانید؟
  • چای سبز و این همه نکات مفید و موثر
  • آنژیو گرافی و تکنیک های مربوط به آن
  • قبل از ازدواج از کجا بدانیم صاحب فرزند نمی شویم؟
  • آشنایی با داروی تاموکسیفن
  • شیوه های درمانی مختلف برای افسردگی
  • چه مدل‌های گوشی سبب آسیبهای پوستی می شود؟
  • تب چه علائمی دارد و راه درمانش چیست؟
  • چیزهایی که زنان باید درباره عفونت ادراری بدانند
  • بستنی فوری دو دقیقه ای
  • کدام ترشیجات چربی را میسوزاند؟
  • برای کاهش وزن کمتر گوشت مصرف کنید
  • محبوبترین ها

  • با غذاهای کنسروی بدنتان را بیمار خواهید کرد
  • برای جلوگیری از پیری و افتادگی پوست این مطلب را بخوانید!
  • اضافه وزن پس از روزه داری
  • لیست جدیدی از میان وعده های کم کالری که نمی شناختید
  • نکات مهم در سلامتی و برشته کردن
  • تاثیرپذیری آینده شغلی از تغذیه
  • چه میوه ای را به چه میزان بخوریم؟
  • آنتی بیوتیک هایی از جنس طبیعت
  • دانستنی هایی پیرامون میوه خشک
  • مغذی ترین ها برای حافظه بچه مدرسه ای ها
  • معرفی سه نسخه رژیم لاغری
  • رنگ پیاز و کالری دریافتی از آن
  • برای افزایش وزن این 12 نکته را بخاطر بسپارید
  • گزارش تصویری از حقیقت همبرگر
  • شادی و خوش خلقی با بستنی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است