s-salt-shaker

سدیم یک پودر کریستالی سفید بدون بو  است و به راحتی در آب حل می شود. این ویژگی مفید آن باعث شده که از آن استفاده های زیادی شود
آیا میدانستید بیشترین میزان سدیمی که در برنامه غذایی اکثر افراد وجود دارد از غذاهای فرآوری شده می آید؟ تنها نمکدان نیست که میزان مصرف سدیم را بالا میبرد. غذاهای بسته بندی شده ای مانند نان، مرغ آماده، پیتزا، سوپ و ساندویچ میتوانند سرشار از سدیم باشند. عادت کنید همیشه اطلاعات تغذیه ای روی بسته های غذایی را مطالعه کنید، غذاهای دارای 140 میلی گرم سدیم یا کمتر به طور کلی کم سدیم حساب میشوند. پس در صورت امکان از غذاهایی که این استاندارد را دارند استفاده کنید.
دکتر کرمانی

5 1000
ارسال شده در 6 مرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • پیلاتس یا یوگا،کدام؟
  • شکستن دندان با این مواد خوراکی
  • ممنوعیت مصرف چای برای برخی افراد
  • دسر رشته خطایی با کرم و پرتقال
  • از بین بردن چربی بازوها با این حرکات آسان
  • این خانم با یک بچه در شکمش در مسابقات دو
  • چربی خون را با این رژیم غذایی کاهش دهید
  • هشدار برای کم آبی بدن با دستبند ال وی ال
  • محبوبترین ها

  • تاثیر بازی های سه بعدی روی ذهن افراد
  • چطور استرسمو کنترل کنم؟
  • واکنش های مختلف مغز در پی استفاده از گوشی همراه
  • افراد هوشمند و تجربه عمری طولانی
  • مقایسه مشکلات خواب با بی خوابی
  • کاهش وزن با برخی توصیه های موثر
  • علائم و عوارض بیماری ژنیکوماستی
  • تاثیر آموزش با استفاده از اطلاعات دنیای مجازی
  • رپورتاژ

  • لثه ای روشن به رنگ سلامتی
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • طرز تهیه اسموتی های خوشمزه و چربی سوز
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما