مشاوره زیبایی
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی

ورزش گردن درد فعالیت ورزشی علت گردن درد سالخوردگی و گردن درد درمان گردن درد بدون دارو درد مزمن حرکت ورزشی گردن

 

درباره گردن درد  چه قدر می دانید این عارضه در چه سنی بوجود می آید آیا علت بوجود آمدن گردن درد را می دانید  آیا می د انید که گردن درد را می توانیم بدون دارو و با سه حرکت درمان کنیم

با بالا رفتن سن٬ درد به یکی از موضوع های اجتناب ناپذیر زندگی فرد تبدیل می‌شود. در واقع ۴۱ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که درد جزئی از فرآیند سالخوردگی آن‌ها است و نیمی از آن‌ها می‌گویند درد بخشی از زندگی آنهاست که با آن زندگی می‌کنند.
یکی از شایع‌ترین اشکال دردهای طبیعی‌٬ گردن درد است. در واقع این درد سومین درد شایع از دستهی دردهای مزمن محسوب می‌شود. این درد٬ منشأهای زیادی داشته که برخی از آن‌ها عبارتند از: وضعیت بد بدن٬ اضطراب٬ خم کردن سر برای مدت طولانی در گوشی٬ تایپ کردن طولانی پشت سیستم٬ وضعیتهای خوابیدن و برخی وضعیتهای حاد. وزن تقریبی گردن انسان حدود ۱۰ پوند است و هر میزانی که شما این سر را به جلو خم می‌کنید٬ به وزن آن اضافه می‌شود.
 سه حرکت برای کاهش گردن درد
گردن شما در سه حالت می‌چرخد: عقب و جلو٬ بالا و پایین٬ و چپ به راست. بنابراین حرکت سر در امتداد این سمت‌ها می‌تواند به کاهش درد گردن کمک کند.
یکی از حرکتها٬ تکان ملایم سر است. برای این کار٬ گردنتان را صاف نگه داشته و سرتان را به جلو حرکت دهید. بعد به آرامی سرتان را بالا آورده تا چشمتان به سقف بیافتد. سپس آن را به پایین خم کنید تا بتوانید زمین را ببینید.
در حرکت بعدی سرتان را از سمت چپ به سمت راست حرکت دهید و در تمام حالت‌ها جلو را نگاه کنید. فکر کنید اگر قرار باشد کسی از شما بپرسد که غذای شام چطور بود و شما مجبور باشید با حرکت سر به او پاسخ دهید و بگویید «بد نبود» ٬ سرتان را به کدام سمت‌ها حرکت می‌دهید.
و حرکت آخر لرزش مختصر است. سر را به یک سمت (چپ یا راست) ‌خم کرده و بعد به آرامی به سمت دیگر بچرخانید. سعی کنید این حرکت را پنج بار انجام دهید.

منبع- الو دکتر

5 1000
ارسال شده در 8 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
پيلتن شاپ
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x