دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین

 ورزش کردن و نوشیدن آب نوشیدن آب در حین ورزش دانستنی نوشیدن آب یخ تمرینات ورزشی احساس تشنگی و ورزش

وقتی در حال ورزش کردن هستیم و برای رفع تشنگی سراغ آب می رویم مقدار آبی که مورد نیاز بدنمان است چه میزان باید باشد احساس تشنگی پس از ورزش را با چند لیوان آب می توان برطرف کرد و اهمیت نوشیدن آب در حین ورزش به چه صورت است

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا، عقیده دارند که درست نوشیدن آب هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی کمک می کند.

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا عقیده دارند که درست نوشیدن آب در هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی بدن کمک می کند.

پایگاه اینترنتی “هلث” آمریکا در گزارشی نوشت: به گفته پزشکان، نوشیدن آب هنگام ورزش با تنظیم دمای بدن و انتقال مواد مغذی به همه اعضای آن، به انسان کمک می کند که تمرینات ورزشی را بهتر انجام دهد.

پزشکان دانشکده طب پزشکی آمریکا توصیه می کنند، افراد هنگامی که برای مدت یک ساعت ورزش می کنند، هر 15 دقیقه مقدار اندکی آب بنوشند؛ آنها با اذعان به این که افراد هنگام ورزش در صورت احساس تشنگی می‌توانند به هر اندازه که می خواهند آب بنوشند، درباره نوشیدن آب بیش از نیاز بدن هشدار می دهند، زیرا معتقدند این امر باعث نفخ و تهوع افراد در هنگام ورزش می شود.

بر اساس این گزارش، در صورتی که کسی بخواهد 3 یا بیش از 3 ساعت ورزش کند، باید قبل از ورزش یک وعده حاوی کربوهیدرات داشته باشد، تا جسم او از کالری مورد نیاز برخوردار شود؛ پزشکان ترجیح می دهند که هنگام ورزش بهتر است شیر و شکلات بدون قند مصرف شود تا سدیم و کلسیم کافی به بدن برسد.

پایگاه خبری شبکه العالم،

5 1000
ارسال شده در 12 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x