83273288_XS

وقتی در حال ورزش کردن هستیم و برای رفع تشنگی سراغ آب می رویم مقدار آبی که مورد نیاز بدنمان است چه میزان باید باشد احساس تشنگی پس از ورزش را با چند لیوان آب می توان برطرف کرد و اهمیت نوشیدن آب در حین ورزش به چه صورت است

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا، عقیده دارند که درست نوشیدن آب هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی کمک می کند.

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا عقیده دارند که درست نوشیدن آب در هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی بدن کمک می کند.

پایگاه اینترنتی “هلث” آمریکا در گزارشی نوشت: به گفته پزشکان، نوشیدن آب هنگام ورزش با تنظیم دمای بدن و انتقال مواد مغذی به همه اعضای آن، به انسان کمک می کند که تمرینات ورزشی را بهتر انجام دهد.

پزشکان دانشکده طب پزشکی آمریکا توصیه می کنند، افراد هنگامی که برای مدت یک ساعت ورزش می کنند، هر 15 دقیقه مقدار اندکی آب بنوشند؛ آنها با اذعان به این که افراد هنگام ورزش در صورت احساس تشنگی می‌توانند به هر اندازه که می خواهند آب بنوشند، درباره نوشیدن آب بیش از نیاز بدن هشدار می دهند، زیرا معتقدند این امر باعث نفخ و تهوع افراد در هنگام ورزش می شود.

بر اساس این گزارش، در صورتی که کسی بخواهد 3 یا بیش از 3 ساعت ورزش کند، باید قبل از ورزش یک وعده حاوی کربوهیدرات داشته باشد، تا جسم او از کالری مورد نیاز برخوردار شود؛ پزشکان ترجیح می دهند که هنگام ورزش بهتر است شیر و شکلات بدون قند مصرف شود تا سدیم و کلسیم کافی به بدن برسد.

پایگاه خبری شبکه العالم،

ارسال شده در 12 مرداد 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • معرفی ماسکهایی که مانع چروک صورت می شوند
  • همه ضررهای عادت به مکیدن انگشت
  • ماساژ پوست با آرد جو پوست را زیبا میکند
  • خستگی مداوم و رفع آن
  • اختلال جنسی با این بیماری روحی
  • چکاپ سرطان پروستات در مردها در چه سنی؟
  • انواع استرس،اضطراب،افسردگی را بشناسید
  • زایمان به روش طبیعی و سزارین و فرق هردوی آن ها با هم
  • آیا میدانید زگیل ناحیه تناسلی خطرناکتر از ایدز است
  • پیشگیری از دیابت با نداشتن اضافه وزن
  • سالمندان دیابتی و خطر زوال عقل
  • پر کردن دندان خطری ندارد
  • عمده ترین علت طلاق در کشورمان
  • اهمیت مصرف کلسیم
  • آیا چاقی به علت پرخوری است؟
  • محبوبترین ها

  • تاثیر استفاده نمک زیاد بر روی قسمت های مختلف بدن
  • انواع روش های تغذیه با کمک لوله
  • خورد و خوراک یک خانم شیرده
  • آداب تایید شده طب اسلامی در زمینه غذا خوردن
  • نکاتی درباره کاهش وزن: فواید آب گرم
  • با این روش هر سال 9 کیلو وزن اضافه کنید
  • شیر ESL با شیر پاستوریزه چه تفاوتی دارد؟
  • تحریک اشتها با عصبانیت
  • با این خوراکی ها، وزنتان را افزایش دهید
  • عدم میل به صبحانه و این آسیب ها
  • از خواص جنجالی عدس چه می دانید؟
  • نکات مهم و جالب درباره ی ویتامین زمستانی
  • عوارض مصرف فست فود قبل از ورزش
  • آموزش چاق شدن عروسها در چند روز
  • برای کم کردن اشتها این 8 خوردنی را از یاد نبرید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است