مشاوره زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان

03619_obesita_mondiale

 چاق شدن شما به عوامل زیادی مرتبط است و ناشی از موارد زیادی در زندگی شماست می تواند شما را به انواع عارهض های خطرناک مبتلا کند پس سعی کنید مانع چاقی خود شوید و آن را متوقف کنید رزیم های غذایی متنوع،تحرک و استفاده از مواد غذایی سالم راهکارهای مناسبی برای کم کردن وزنتان هستند

بعضی‌ ها تصور می‌ کنند این عنوان خنده‌ دار است. برخی دیگر آن را توهین‌ آمیز می‌ دانند. صرف‌ نظر از هر نظری که درباره‌ی عنوان کتاب جکی وارنر متخصص تناسب‌ اندام دارید، این کتاب قطعاً کتابی جذاب است.

در این رژیم غذایی، صاحب سالن ورزشی و شخصیتی تلویزیونی می‌گوید: برنامه‌ی او به شما در کمک می‌ کند تا بدون احساس محرومیت، گرم و سالم باشید. وارنر ادعا می‌کند که با فرار از مصرف قند، کافئین، الکل و غذاهایی که به میزان زیادی فراوری شده‌اند و جایگزین نمودن آن‌ها با غذای سالم، شما به اصلاح مواد شیمیایی بدنتان کمک کرده، گرسنگی را برطرف می‌ کنید و هوس خوردن غذاهای مختلف را کاهش می‌ دهید.


چه چیزی می‌ توانید بخورید

با وجود عنوان خشنی که این رژیم غذایی دارد، این کتاب یک رویکرد میانه را برای کاهش وزن در پیش می‌ گیرد و چیزی را ترویج می‌دهد که اغلب تحت عنوان غذا خوردن پاک یا خوردن غذاها به شیوه‌ای نزدیک به حالت طبیعی غذاها تا حد امکان، خوانده می‌ شود.

شما دو هفته‌ ی اول این رژیم را در فاز نقطه‌ ی پرش صرف می‌ کنید. در طی این زمان، شما هیچ چیزی را از رژیم غذایی‌ تان حذف نمی‌ کنید. در عوض، توسط اضافه کردن غذاهای مشخصی به رژیمتان از قبیل دو عدد تخم‌ مرغ، یک فنجان بلغور جو دو سر، 2 تا 3 لیوان سبزی‌ها، پروتئین آب پنیر و مقدار زیادی آب‌ لیمو و چای گیاهی، به بدنتان کمک می‌ کنید تا در حالت چربی سوزی قرار بگیرد.

در فاز دوم رژیم که شما برای همیشه می‌ توانید در آن باقی بمانید، از دوشنبه تا جمعه و همچنین بیشتر اوقات شنبه و یکشنبه را از غذاهای سالم فراوری نشده یا به میزان بسیار کمی فراوری شده مصرف می‌ کنید و از دو وعده غذای دلخواه به انتخاب خودتان در تعطیلات آخر هفته لذت می‌برید، این وعده‌های غذایی نباید بیش از 1500 کالری داشته باشند.

شما باید پروتئین بدون چربی (مانند سینه بوقلمون، تخم‌ مرغ و حبوبات) در هر وعده‌ی غذایی خود میل کنید. همچنین باید روزانه حداقل دو فنجان سبزیجات و همچنین دو تکه میوه، دو وعده غلات سبوس‌ دار و مقادیر اندکی چربی‌های گیاهی مانند روغن آفتابگردان را میل کنید.

وارنر اجتناب از مصرف آرد سفید، قند و شیرین‌ کننده‌های مصنوعی و به حداقل رساندن مصرف کافئین را توصیه می‌ کند.

سطح تلاش: متوسط

محدودیت‌ها: شما باید از مصرف غذاهای فراوری شده در اغلب اوقات خودداری کنید.

پخت‌ وپز و خرید: در این رژیم غذایی شما باید از مصرف غذاهای فراوری شده و بسته بندی شده اجتناب کنید بنابراین برای خرید مواد غذایی و پختن وعده‌های غذایی خود برنامه‌ ریزی کنید. وارنر انتخاب مواد غذایی ارگانیک را در صورت امکان توصیه می‌ کند. این کتاب شامل لیستی از غذاهایی است که باید روی آن‌ها متمرکز شد، همچنین دربردارنده‌ی نکاتی برای غذا خوردن بیرون از منزل و دستورالعمل‌های غذایی فراوان است.

مواد غذایی یا غذاهای بسته بندی شده: توصیه نمی‌شود.

جلسات حضوری: خیر.

ورزش: ورزش در این برنامه‌ی غذایی یک الزام است که شامل تمرینات وقفه‌ ای (در طی یک تمرین قلبی سرعت آن تغییر می‌کند) و قدرتی است. اگر به تازگی تمرینات وقفه‌ ای و قدرتی را شروع کرده‌اید، تمرینات ورزشی کوتاه اما شدید وارنر ممکن است شما را به چالش بکشند.


آیا محدودیت‌ها یا اولویت‌هایی برای رژیم غذایی وجود دارد؟

گیاه‌ خواران: این رژیم تغییرات خاصی برای رژیم‌های گیاه‌ خواری ارائه نمی‌ دهد؛ اما این برنامه خوردن منابع پروتئینی گیاهی مانند حبوبات را توصیه می‌ کند بنابراین می‌ توانید این رژیم را مطابق با رفع نیازهای خود تنظیم کنید.

رژیم کم‌ چربی: شما می‌ توانید مقدار اندکی چربی‌های گیاهی مانند روغن‌ زیتون و آووکادو را مصرف کنید. بیشتر دستورالعمل‌های غذایی دارای چربی کمی هستند.

فاقد گلوتن: کربوهیدرات‌هایی که برای شما خوب هستند در این رژیم غذایی شامل برخی گزینه‌های فاقد گلوتن مانند کوینولا است بنابراین اگر شما گلوتن مصرف نمی‌ کنید پیروی از این برنامه باید برای شما ساده باشد.


نکات دیگری که باید بدانید

این برنامه مغذی است و دارای کالری کافی است؛ اما خوردن دو عدد تخم‌ مرغ در روز را توصیه می‌ کند که چیزی بیشتر از مقدار توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا برای تحت کنترل قرار دادن کلسترول است. همچنین این برنامه دارای کلسیم و ویتامین D پایینی است.

هزینه: نیازی به عضویت در باشگاه ورزشی برای انجام تمرینات ورزشی که وارنر توصیه می‌کند نیست اما شما نیاز به یک جفت وزنه‌های آزاد دارید. او همچنین مصرف چند مکمل از جمله یک مولتی‌ ویتامین، اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین C، آمینواسیدهای شکل آزاد و کراتین را توصیه می‌ کند که به هزینه‌های معمول شما اضافه می‌شود.

پشتیبانی: شما باید با تکیه بر خودتان این رژیم را انجام دهید.

 

5 1000
ارسال شده در 20 مرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x