درخشندگی موها حفظ درخشانی و تقویت موها و جلوگیری از روند سریع پیری جلوگیری از خشک شدن پوست تقویت پوست
اگر خواهان پوست و مویی سالم و شاداب هستید پیشنهاد ما را فراموش نکنید و سعی کنید از مواد غذایی مناسب برای حفاظت از شادابی موهایتان کمک بگیرید و از موارد آسیب رسان به موهایتان دوری کنید، پیشنهادات متخصصین پوست و مو را در این زمینه برایتان آورده ایم با ما همراه باشید

زیبایی اندام‌های ظاهری مانند پوست و مو و ناخن‌ها با آنچه که در بدن اتفاق می افتد، ارتباط مستقیم دارد.
به نقل از healthgrades انواع ماهی‌های چرب و مصرف آنها یک راه عالی برای افزایش سلامت پوست و مو است. ماهی سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3، آهن و ویتامین ب 12 است. اسیدهای چرب امگا 3 به حفاظت از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید کمک می‌کند و پشتیبان پوست سر است. دریافت مقدار زیادی پروتئین نیز به دفع ریزش مو کمک می‌کند.
مواد غذایی سرشار از بتاکاروتن مانند هویج سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که خواص ضد پیری دارند.
تخم مرغ حاوی پروتئین، ویتامین آ، ویتامین ای، ویتامین ب 7 و ویتامین ب 12 که مصرف آن برای داشتن ناخن‌های قوی و سالم، به میزان یک وعده در روز ضروری است.
شیر بدون چربی منبع عالی از کلسیم و ویتامین دی است و ترکیبی برای تقویت ناخن و رشد مو محسوب می‌شود. ماست و پنیر کم چرب نیز همین خاصیت را دارد. اگر قادر به استفاده از این محصولات لبنی نیستید، شیر سویا را برای تقویت ناخن‌ها امتحان کنید.

ارسال شده در 20 مرداد 1395 توسط دکتر سلام با موضوع زیبایی, پوست, مو

پیشنهاد سردبیر

  • وزن جنین هنگام تولد و آینده شغلی وی
  • عاطفه و محبت در میان افراد جامعه
  • ابتلای جنین به این بیماری با نخوردن اسیدفولیک
  • راهکارهایی موثر برای تربیت بهتر نوجوانان
  • باورنکردنی ترین ترفندهای درمانی برای آنفلونزا
  • از هولتر ۲۴ ساعته قلب چه می دانید؟
  • تقـویـت کنـنـده جنسـی را با این ۴ گیاه تجربه کنید
  • زن باردار و اجتناب از حشره کش
  • پیشگیری از انواع بیماریهای کبدی با قهوه
  • شستن ونرم کردن موها باید چگونه باشد
  • اقدامات شهرداری برای معتادان و کارتون خواب ها
  • آشنایی با چند بیماری عجیب ( بخش اول)
  • 50 درصد داروهای کشف شده بیولوژیک و بیوتکنولوژیک هستند
  • زمانیکه کلیه را از بدن خارج میکنند
  • آیا مصرف ماست و دوغ همراه غذا مشکلی ندارد؟
  • محبوبترین ها

  • اگر می خواهید کمتر غذا بخورید از حبوبات استفاده کنید!
  • راهنمایی های غذایی برای کم خون ها
  • خوردن صبحانه مفصل و شام سبک قند خون را کنترل می کند
  • رفع چربی دور شکم با توت و انگور
  • کالری و ارزش تغذیه ای شیر نارگیل
  • بدون آنکه کاری انجام دهید باساده ترین رژیم لاغر شوید
  • سالاد مقوی و رژیمی با سیرکنندگی بالا
  • توصیه متخصصان علم تغذيه درباره تخم مرغ
  • انرژی کودک خود را با این خوراکی ها تامین کنید
  • هر آنچه درمورد بستنی باید بدانید
  • اطلاعات کامل در رابطه با جوانه دانه ها
  • میزان کالری ماکارونی پخته
  • اشتهای کاذب و پیامدهای آن
  • کمک به افزایش احساس سیری با برخی خوراکی ها
  • فیبر چگونه از سرطان جلوگیری می کند
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است