yoga exercise for sagging Breast

 

اگر از سایز سینه هایتان ناراضی هستید و مایل هستید بزرگتر و حجیم تر باشند بهتر است از یک سری تمرینات ورزشی کمک بگیرید در این زمینه راهنمایی های مربیان ورزشی را جویا شده ایم شنای قورباغه،شنای روی دیوار،پوش آپ و …دیگر تمرین ها به شما کمک خواهند کرد

یکی از روش های خوب و موثری که بدون هیچ هزینه ای باعث خوش فرم شدن و بزرگ شدن سینه ها می شود ، ماساژ روزانه آنها به مدت 10 تا 15 دقیقه در روز است . به اینصورت که سوتین خود را در آورده و به حالت کاملا افقی ( مانند وقتی که شب میخوابید روی زمین یا تخت قرار گرفته ) ماساژ را شروع کنید .

بزرگ شدن سینه ها

چگونه امکان پذیر است ؟

 

 

بانوان محترم ، ابتدا کف دستهای خود را یعنی کف دست راست را بر روی سینه راست و کف دستهای چپ را بر روی سینه چپ قرار دهید و خیلی آرام شروع به حرکت چرخشی ( در جهت عقربه های ساعت ) کنید . توجه داشته باشید که این ماساژ به آرامی و آهستگی انجام شود و بعد از دقایقی در جهت مخالف با یکدیگر آنرا ادامه دهید .

نکته : تمرکز شما فقط بر روی عضلات سینه می باشد و کاری با نوک سینه ها ندارید . همچنین مالیدن سینه ها ، باید آرام کننده و لذت بخش باشد و هرگز نباید احساس درد ، فشار و ناراحتی بکنید .

در تمرین دوم با کف هر دو دست ( یکی در زیر سینه و دیگری در بالای سینه ) سینه را به طرف نوک آن ماساژ دهید .

تمرین سوم : با دو انگشت اشاره و شصت ، از ابتدای محدوده قهوه ای رنگ نوک پستان ( با هر دست به طور جداگانه و همزمان ) هر یک از پستانها را به سمت مرکز ماساژ دهید .

 

شنای روی دیوار

شنا زدن روی دیوار ، تمرین فوق العاده ای برای بزرگ شدن سینه ها و فرم دادن به آنهاست . به دلیل سهولت و راحتی انجام آن ، این تمرین را میتوانید روزانه دو تا سه بار آنهم به مدت چند دقیقه در منزل یا محیط کار انجام دهید .

این ورزش موثر ، موجب کشیده شدن بافت اسفنجی پستانها می شود . همچنین به خاطر افزایش گردش خون در پستانها ، بعد از چند ماه ، به بزرگ شدن سینه ها و رشد طبیعی آنها می افزاید .

 

شنای قورباغه ( Breaststroke ) :

شنای قورباغه در استخر ، ماهیچه های سینه و پشت را وادار می کند که در برابر فشار آب مقاومت کنند و این فشار ، ماساژ فوق العاده ای برای بزرگ شدن سینه ها محسوب می شود .

در تمرینی دیگر ، می توانید در استخر درحالیکه تا شانه در آب قرار دارید دستها را بالا برده و به آرامی در جلوی خود پایین بیاورید . سعی کنید این عمل را تا ده مرتبه تکرار کنید .

 

پوش آپ ( push up ) :

بر روی شکم ، روی یک سطح صاف بخوابید . به آرامی زانو ها را خم کنید و قوزک پاها را ( به شکل ضربدری ) بر روی هم قرار دهید .

در این وضعیت در حالیکه کف دستهای شما با شانه هایتان در یک خط قرار گرفته ، سعی کنید آرنج ها را خم کنید . با حفظ کردن تعادل خود بر روی کف دستها و آرنج ، به آرامی بدن را از زمین بلند کنید به شکلی که قوزک پاها در حالت ضربدری مانده باشد .

نکته : هرگز به هنگام بلند کردن بدن از روی زمین ، بانوان محترم نباید آرنج هایشان را صاف کنند چون ممکن است به مفصل ها آسیب جدی وارد شود . اگر در حین انجام تمرینات ، فشار زیادی وارد کنید احساس درد خواهید کرد که باید آن را متوقف کنید .

سپس تمام بدنتان را آرام پایین آورده اما دقت کنید کل بدن بر روی زمین نخوابد بلکه با زاویه ای کم ، بازوهای شما به موازات زمین باشد . ده مرتبه این تمرین را انجام دهید و به مرور تعداد آن را بیشتر کنید . برای نتیجه بهتر ، آن را در گروه و تحت نظر مربی ایروبیک انجام دهید .

خوب است بدانید بسیاری از بانوان ، به خاطر ضعف بدنی این تمرین را انجام نمی دهند اما شما می توانید با پوش آپ که بزرگ شدن سینه ها و تقویت عضلات پشت را به همراه دارد به فرم زیبا و دلخواه برسید . حتماً دقت کنید در صورتیکه آسیب جسمانی دارید با پزشک خود مشورت کنید .

 

پرس سینه ( Chest press Exercise ) :

در ساده ترین روش برای انجام این حرکت ، ابتدا بر روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید در حالی که کف پاهای شما بر روی زمین است . در حالی که آرنج را نود درجه خم کرده اید بازوهایتان را به طرفین باز کنید سپس به وسیله ی دو وزنه که در دو دست دارید ، به آرامی دست ها را بالا برده ( پنج ثانیه مکث کنید ) سپس پایین بیاورید .

 

فشردن دست ها به هم ( Isometric Chest Squeeze ) :

ابتدا بنشینید ، آرنج ها را در راستای سینه خم کنید و کف دستها را به یکدیگر فشار دهید و به مدت ده ثانیه نگه دارید . این حرکت ساده که به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند را چندین بار تکرار کنید .

 

پارالل ( dip bars ) :

این تمرین به بالا بردن و تقویت عضلات بالایی سینه ها کمک می کند . با استفاده از پارالل یا وسیله ای مانند آن ، ابتدا با دو دست هر دو طرف پارالل را گرفته و پاهایتان را از زمین بلند کنید در حالی که آن ها را به صورت ضربدری بر روی هم قرار داده اید . شما باید به آرامی سعی کنید بدن خود را بالا کشیده و آهسته پایین بیاورید .

 

نکته : اگر چه این تمرینات برای افزایش سایز و بزرگ شدن سینه ها از سوی کارشناسان توصیه می شوند اما همواره سعی کنید وزن خود را ثابت نگه دارید ، به صورت قائم و صاف بنشینید و از سوتین های مناسب استفاده کنید . با پوشیدن سوتین سفت و تنگ ، پستانها تحت فشار قرار می گیرد ، راه های لنفاوی پستان بسته می شود و سموم بدن نیز نمی توانند از طریق عروق لنفاوی به بیرون رانده شوند .

 

ارسال شده در 22 مرداد 1395 توسط دکتر سلام با موضوع زنان و زایمان , سلامت اعضای خانواده , سلامت زنان

پیشنهاد سردبیر

  • چند درصد زنان در جامعه سیگار می کشند
  • در مصرف پماد و قطره، به این نکات توجه کنید!
  • کم خونی مردانه
  • چگونه دچار میگرن می شویم
  • تحریک جریان خون در قلب با این روش ها
  • عارضه های خطرناک ناشی از تغییرات آب و هوایی
  • چرا انسان ها به موزیک غمگین علاقه زیادی دارند؟
  • ارتباط دیابت با ناشنوایی
  • دانسته هایی درباره مراقبت از مو
  • بارداری و دانستنی های مهم آن
  • داشتن این علائم نشانه ابتلا به سکته مغزی است
  • پیشگیری از آسیب دیدن قلب و عروق در این ایام
  • ارتباط منیزیم و بیماری دیابت شخصی است
  • 5 باور غذایی نادرست را بشناسیم
  • همه چیز در مورد فواید و معایب پنیر
  • محبوبترین ها

  • با این ده عادت غذایی شما چاق خواهید شد
  • تعریف کلی و مهم از امگا 3 !!
  • توصیه هایی درباره تغذیه دوره قاعدگی ازروز 1 تا 28
  • کلسترول خون را به همین آسانی درمان کنید
  • گزینه های خوراکی مفید و مضر برای دیابتی ها
  • تاثیرعادات غذایی و نحوه دریافت مواد غذایی نوجوان
  • معرفی 15 ماده غذایی پاک کننده بدن
  • اهمیت مصرف مکمل برای کودکان
  • کاهش وزن و رژیم های غذایی کم کربوهیدرات
  • اثرات منفی فست فودها روی بدن خردسالان
  • آیا فقدان روی باعث کوتاهی قد خواهد شد؟
  • از فواید جالب و معجزه آسای بادام هندی چه می دانید؟
  • لبو هم پر از منفعت است
  • با این رژیم غذایی سردرد خود را از بین ببرید
  • ارتباط افسردگی با اشتهای کادب
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است