کنگر فرنگی فواید فلفل قرمز غذاهای چربی سوز چربی سوزی

بد نیست در ازدحام این همه غذای پر چرب ایرانی در برنامه غذایی خود ،مخصوصا رژیم های لاغری، غذاهای چربی سوز وجود داشته باشند چراکه وجود این غذاها هم کمک میکنند وزن کم کنید، هم در آسان شدن ورزش و نتیجه گیری بهتر مؤثر اند. در ادامه لیست کوتاهی از این خوراکی های فوق العاده در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

لیست برخی از غذاهای چربی سوز:

 

 

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی، یکی از بهترین مواد غذایی است که وجود دارد، این ماده حاوی اینولین است که یک نوع کربوهیدرات میباشد که نشان داده شده است که هورمون گرسنگی گرلین را کاهش میدهد.

 

 

فلفل قرمز

فلفل قرمز، بدن را حرارت میدهد و تصور میشود که سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. فلفل قرمز دارای اثر مشابه است و هر دوی ادویه جات و ترشیجات برخی از غذاهایی هستند که باعث تقویت قوای جنسی را افزایش میدهند، بنابراین مقداری بیشتری از آن را به غذای خود اضافه نمایید.

 

 

دارچین

با توجه به USDA، مصرف مقدار کمی بصورت یک چهارم قاشق چای خوری دارچین با مواد غذایی به بدن کمک میکند تا 20 بار سریعتر شکر را بسوزاند و سطح قند خون را کاهش دهد. این به معنی کاهش سریع تر وزن است.

 

 

زنجبیل

یک روش طبیعی برای کاهش بیماری کم تحرکی است، زنجبیل همچنین باعث افزایش احساس سیری میشود، بنابراین شما به احتمال زیاد اگر صبح زنجبیل مصرف کنید ٬ تا اواسط بعد از ظهر احساس گرسنگی نمی کنید.

 

 

جلبک دریایی

موادی که در جلبک دریایی است به ما کمک میکنند تا وزنی که بصورت آلژینات است را کاهش دهیم که در خطوط دیواره های سیستم گوارشی جذب میشوند و از عبور چربی در رژیم غذایی جلوگیری میکنند. طعم این ماده غذایی سالم را با اضافه کردن آن به سالاد، ادویه های کاری یا بر روی مواد غذایی مانند چیپس ها مطبوع مینماید.

 

 

چای

کافئین موجود در چای باعث تحریک تولید حرارت میشود، این فرآیند بیوشیمیایی است که توسط آن چربی در بدن سوزانده میشود که به منظور تولید انرژی است. چای همچنین حاوی آنتی اکسیدان به نام EGCG (اپیگالوکتشین گالات) است که کمک میکند تا چربی سوزی انجام شود.

 

 

سرکه

شیوه های بسیاری برای استفاده از سرکه وجود دارد، این ماده نه تنها یکی از کارآمدترین وکم قیمترین محصولات خانگی است، بلکه سرکه همچنین کمک میکند که سطح قند خون پایین باشد، این ماده به سوزاندن چربی در تمام طول روز کمک خواهد نمود.

5 1000
ارسال شده در 24 مرداد 1395 توسط با موضوع آشپزی رژیمی و سالم

پیشنهاد سردبیر

  • تقویت میل جنسی با 4 روش ساده بدون نیاز به دارو
  • اطلاعاتی در مورد اختلال ژنتیک در ازدواج فامیلی
  • رعایت شیوه های نامطلوب غذایی
  • مراحل تغییرات گلوکوم چشم
  • اهمیت یافتن منشا ساییدگی دندان
  • عواملی که در دامنه حرکتی یک مفصل می توانند نقش داشته باشند
  • چاکراهای بدن
  • درباره عوارض جراحی های کاهش وزن چه می دانید؟
  • محبوبترین ها

  • تعیین مقدار انرژی مواد غذایی با اسکنر مخصوص
  • توانایی تشخیص بیماری ها با پوشک بچه
  • خوراک بروکلی و تخم مرغ
  • عفونت باکتریایی با پیچیدن کش دور مچ
  • چرا بعد از خواب شبانه هنوز خسته هستیم؟
  • چند نکته ظریف و جالب پزشکی
  • 10 ساعت پس از لاک زدن در بدن ما چه رخ میدهد؟
  • همه پیامدهای خوب مصرف آسپیرین
  • رپورتاژ

  • دندان تاجی از زیبایی
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • كلينيك تخصصى دندانپزشکی سعادت آباد
  • خدمات دندانپزشکی پیشرفته توسط دکتر فرهت مجید فر
  • مرجع فروش انواع کیسه کلوستومی،کیسه یوروستومی و کیسه ایلئوستومی
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما