به این دلایل، صبح ها آب ولرم بنوشید

از فواید آب هر چه قدر بگوییم کم گفته ایم، همانطور که میدانید بیشتر ماهیچه ها و مغز و خون را آب تشکیل داده و ما باید به قدری اب بخوریم که این مثلث حیاتی بدن کمبودی را احساس نکند. ولی آب ولرم یا آب یخ؟ کی آب بخوریم بهتر است؟ یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی عنوان کرد: نوشیدن آب قبل از مصرف صبحانه موجب شادابی پوست و از بین رفتن اشتهای کاذب می‌شود.

این پزشک با بیان اینکه به افراد توصیه می‌شود هنگام بیدار شدن از خواب سحرگاهی و با معده خالی آب بنوشند، گفت: به دلیل اینکه ایرانیان طی روز کم‌تر از میزان مورد نیاز بدن آب می‌نوشند به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی و شادابی پوست صبح‌ها قبل از مصرف صبحانه 1 الی 2 لیوان آب بنوشند.

این متخصص تغذیه و رژیم غذایی افزود: هم‌چنین به افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند نیز توصیه می‌شود برای کاهش اشتهای کاذب هنگام بیدار شدن از خواب 2 لیوان آب بنوشند.

مدیر گروه تغذیه جامعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه یادآور شد: افراد باید توجه کنند که صبح‌ها آب ولرم بنوشند زیرا نوشیدن آب سرد موجب ناراحتی معده و آب بسیار گرم نیز موجب آسیب به دستگاه گوارش می‌شود.

ارسال شده در 5 شهریور 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • به دنیا آوردن فرزند با روش هیپنوتیزم
  • توصیه های دکتر اوز برای یک رژیم لاغری
  • پرش باعث کوتاهی قد می شود
  • مقابله با پیشروی عارضه ام اس
  • تکلیف والدین در برابر افسردگی اطفال
  • دستور طبخ پای با طعم گوجه فرنگی
  • سلامت قلب با این روش در زندگی
  • لوازم آرایشی عامل تشدید جوش های صورت
  • سر و صدای زیاد و افزایش وزن
  • عفونت ادراری و این روش های درمانی
  • محلبی آلوی قرمز
  • با این علامات شما دچار گازگرفتگی شده اید
  • حمام کردن و این همه خاصیت
  • استحمام در دوران قاعدگی
  • هر آنچه باید درباره باشگاه ورزشی بدانید
  • محبوبترین ها

  • برای افراد غیر ورزشکار چه ورزشهای موثر است
  • درباره فایده های فعالیت بدنی منظم چه میدانید
  • دانستنی های ورزشی برای ورزشکاران تازه کار
  • آیا کار با وزنه، تاثیری در سلامت بدن دارد؟
  • دستگاه ماساژ مفید است یا زیان آور
  • تسریع فرایند سم زدایی در بدن
  • با توصیه های لی هنی تمرین های بی خطر انجام دهید
  • نادرست ترین رفتارها پس از ورزش
  • چه فعالیت ورزشی برای قند سوزی بهتر است؟
  • علت برابر نبودن همه پروتئین ها
  • ورزش در مبتلایان به دیابت
  • مشکلات قلبی با ورزش شدید
  • تاثیر دویدن و فعالیت ورزشی بر مشکلات قلبی
  • چطوری 50 دفعه شنای شکم انجام دهیم
  • آیا بیماران صرع می توانند آزادانه ورزش کنند.
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است