مشاوره زیبایی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو

ady519_0

برخی فعالیت های ورزشی ساده هم می توانند موجب تناسب اندام و تندرستی شما شوند این ورزش ها ملایم بوده و باعث تقویت سلامتی تان می شوند پیاده روی و دوچرخه سواری و شنا جزو این ورزش ها به شمار می روند که گاها به عنوان تفریح انجام می شوند.

به گفته محققان، فعالیت های فیزیکی ملایم نظیر پیاده روی و دوچرخه سواری با بیش از ۵۰ درصد کاهش مرگ ناشی از مشکلات قلبی-عروقی مرتبط هستند.

 تحقیق جدید محققان دانشگاه اولو فنلاند نشان می دهد حتی میزان ملایم ورزش در هفته به شکل قابل توجهی موجب کاهش احتمال مرگ افراد ۶۵ سال به بالا بواسطه بیماری قلبی می شود.

ریتا آنتیکاینن، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «فواید ورزش در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها وجود دارد و تاثیر آن بستگی به میزان ورزش دارد.»

این تیم تحقیق، فواید ورزش بر روی سلامت را در بلندمدت مورد بررسی قرار دادند. بدین منظور، نتایج سلامت حدود ۲۵۰۰ فنلاندی ۶۵ سال و بالاتر را به مدت حدود ۱۲ سال تحت نظر داشتند.

هیچ یک از شرکت کنندگان، در ابتدای مطالعه دارای بیماری مزمن جدی ای نبودند. در حدود ۱۶۰۰ نفر حداقل ورزش ملایم را انجام می دادند.

تیم تحقیق، براساس پرسشنامه وضعیت ورزش هر یک از شرکت کنندگان را بر اساس کم، متوسط یا زیاد بررسی کردند. ورزشکاران با میزان تحرک کم عمدتا زمان شان صرف تماشای تلویزیون یا مطالعه می شد و فعالیت بسیار کمی داشتند.

ورزش ملایم شامل فعالیت های نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری یا باغبانی حداقل به مدت ۴ ساعت در هفته بود. ورزش زیاد به معنای شرکت در فعالیت های شدیدتر نظیر پیاده روی تند, اسکی,شنا, بازی های توپی, یا حتی باغبانی سنگین حداقل به میزان ۳ ساعت در هفته بود.

محققان بعد از تطبیق با سایر فاکتورهای پرخطر قلبی، نظیر فشارخون بالا، سیگار کشیدن و میزان کلسترول، دریافتند حتی میزان ملایم فعالیت به شدت موجب تقویت سلامت یک فرد سالمند می شود.

در مقایسه با افراد دارای فعالیت کم فیزیکی، افراد با میزان ملایم تحرک به طور میانگین ۳۱ درصد کمتر در معرض بروز حادثه قلبی-عروقی (حمله قلبی) بودند و ۵۴ درصد کمتر در معرض احتمال مرگ در طول دوره مطالعه قرار داشتند.

مهر

5 1000
ارسال شده در 9 شهریور 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x