دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت

مشکلات روحی عوامل محیطی استرس زا عصبی بودن تکنیک و راهکارهای کنترل استرس محیطی ابتلا به افسردگی

استرس شغلی چه تاثیراتی بر روح و روان ما میگذارد چگونه می توانیم بر این نوع استرس مقابله کنیم  استعمال دخانیات ،خواب ناکافی و نبود برنامه ریزی در زندگی باعث افزایش استرس شغلی خواهد شد سعی کنید بین فعالیت خود در زندگی و کار نوعی تعادل برقرار کنید تا همزمان هر دو را به نحو احسنت انجام دهید و دچار استرس نشوید.

 استرس ما در محل کار طغیان می‌کند، سطح بهره وری را کاهش داده و از لحاظ فیزیکی و روانی صدماتی به همراه دارد.
به نقل از helpguide خوشبختانه راه‌های زیادی برای کاهش استرسی که در محیط کار منحر به کاهش بهره وری می‌شود، وجود دارد:
پر جنب و جوش باشید: ورزش‌های ایروبیک یک روش ضداسترس است و منجر به افزایش انرژی، افزایش هوشیاری و تنش زدایی از فکر و جسم می‌شود. حتی می‌توانید برای آرامش خاطر بیشتر هر روز به مدت چند دقیقه به صدای آب گوش دهید.
مواظب وعده‌های غذایی‌تان باشید: حجم غذایی کم با افزایش وعده‌های غذایی در طول روز می‌تواند سطح قند خون بدنتان را در حد مطلوبی نگاه دارد. قند خون پایین باعث تحریک پذیری و اضطراب می‌شود و از طرف دیگر پرخوری بیش از حد شما را سست و بی‌حال می‌کند.
سیگار نکشید: استعمال دخانیات بخصوص زمانی که اضطراب و استرس دارید، اگرچه ممکن است احساس آرامش را به فرد تلقین کند اما نیکوتین موجود در سیگار یک ماده مخدر محرک است که خود مولد سطح بالایی از استرس محسوب می‌شود.
خوب بخوابید: بی خوابی شما را مستعد استرس بیشتر می‌کند. پس نباید فواید داشتن خوابی آرام و کافی را در حفظ تعادل روحی و روانی انکار کرد.
برنامه‌ریزی متعادلی داشته باشید: برنامه، مسئولیت‌ها و وظایف روزانه را تحلیل و بررسی کنید. کار مداوم و نداشتن تفریح صبر شما را در یک آن لبریز خواهد کرد. بین کار و زندگی خانوادگی، فعالیت‌های اجتماعی و فردی خود تعادل برقرار کنید.
استراحت کوتاه داشته باشید: لحظاتی را تدارک ببینید تا ذهن خود را نظم داده و به استراحت بپردازید. همچنین سعی کنید در صورت امکان در هنگام ناهار از پشت میز بیرون بیایید.

سلامانه

5 1000
ارسال شده در 12 شهریور 1395 توسط با موضوع روانشناسی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x