دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه

the-5-best-sales-management-tips

همیشه افراد موفق برای تمام وقت خود در روز برنامه ریزی های دقیقی دارند و از تمامی وقت خود به نحو احسن استفاده می کنند. اما در زندگی روز مره زمان های زیادی وجود دارند که می توان از آن استفاده کرد. از جمله این اوقات می توان زمان به زمان صرف نهار اشاره کرد. در این زمان شما می توانید برنامه نیمی از روز خود را مرور و برای نیمه دیگر روز خود برنامه بریزید.

دست یافتن به قله‌های موفقیت زمان‌بر است. خوشبختانه می‌توانید با استفاده بهینه از وقت ناهار این مسیر را کوتاه کنید.

به طور معمول پنج ساعت در هفته وقت ناهار دارید. آن‌چه در ادامه می‌خوانید به شما کمک می‌کند که از این زمان به‌درستی استفاده و آن را مدیریت کنید:
۱- ترک کردن محل کاراین کار یک راه اساسی برای استفاده صحیح از وقت ناهار است. ترک کردن محل کار فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا از شلوغی به دور باشید و تجدید قوا کنید. اما اگر در این زمان در اتاق کارتان باشید، همکاران و رئیستان برای کار به شما مراجعه می‌کنند.۲- مرور کردن کار هفتگی

کنترل کردن و زیر نظر داشتن زندگی کار سختی نیست. به همین علت است که افراد موفق عادت به بازنگری دارند. برای مثال در وقت ناهار می‌توانید ایمیل‌هایی که فرستاده‌اید را مرور کنید تا بدانید اقدامات بعدی چیست.

یا می‌توانید با مراجعه به تقویم به قرارهایی که در طول هفته دارید نگاهی بیاندازید. هر دوی این کارها تمرینی هستند که شما را در زمان جلو می‌برند.

۳- ورزش کردن

افراد موفق می‌دانند که ورزش کردن برای سلامت ذهن و جسم ضروری است. این افراد قسمتی از وقت ناهار را به ورزش کردن اختصاص می‌دهند مثلاً پیاده‌روی می‌کنند و یا چند حرکت نرمشی انجام می‌دهند. ورزش کردن راه مناسبی برای کاهش استرس ناشی از محیط کاری است.

۴- برقراری دوستی

تقسیم غذا با دیگران یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری رابطه دوستانه است. افراد موفق می‌دانند دوستی‌ها از یک ملاقات ساده شروع می‌شود. قدم بعدی، بیشتر وقت گذراندن با آن‌ها است. دعوت به ناهار، روشی خوب برای مستحکم کردن دوستی‌هاست، زیرا فرصتی‌ست برای صحبت‌های شخصی و دور شدن از مسائل کاری.

۵- غذا خوردن برای سلامتی، و نه تفریح

آن‌چه برای ناهار می‌خورید تأثیر بسزایی بر فعالیت‌های شما دارد. به همین دلیل است که افراد موفق از خوردن پاستا و غذای سنگین در ظهر خودداری می‌کنند. برای افزایش انرژی خود بادام، گردو و غذاهای انرژی‌زای دیگری میل کنید.

مصرف زیاد مواد قندی در طول روز خوب نیست. به‌علاوه، از خوردن غذاهای پر ادویه و سس در روزهای کاری خودداری کنید. خوردن تنقلات را به بعد از ساعات کاری و یا آخر هفته موکول کنید.

۶- انجام کارهای شخصی

افراد موفق، اهمیت داشتن تمرکز در کار را درک می‌کنند. به همین دلیل است که از انجام کارهای شخصی در ساعات کاری (مانند تلفن زدن و یا ترک کردن محل کار) خودداری می‌کنند. اما همگی ما در زندگی گرفتار مسائل مختلفی می‌شویم و نیاز است تا حتی در محل کار خود به برخی از این امور رسیدگی کنیم. بدین منظور می‌توانید از وقت ناهاری خود برای انجام این کارها استفاده کنید.

۷- داشتن چرت کوتاه

افراد موفق ارزش خوب استراحت کردن را می‌دانند. یک چرت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای باعث افزایش تمرکز و کارایی شما می‌شود. این کار هم‌چنین اثرات مثبتی بر سلامتی قلب دارد.

 

5 1000
ارسال شده در 24 شهریور 1395 توسط با موضوع روانشناسی
پيلتن شاپ

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • تاثیرات مثبت عید نوروز بر روی افراد و سلامت روان
  • آیا التهاب مفاصل زانو با استامینوفن کاهش می یابد؟
  • چگونه میکروب در اب استخر منتقل و باعث بیمارتان می‌شود؟
  • بافت چربی و ایجاد بلوغ زودرس
  • رابطه بین خمیر دندان و بیماری قلبی
  • پر انرژی بودن در بهار با این پیشنهاد فوق العاده
  • ژرونتولوژی چیست؟
  • در نطفه خفه کردن درد کمر و گردن با این روش
  • محبوبترین ها

  • در هنگام پیچ خوردن مچ پا چه اقداماتی لازم است؟
  • اگر شما واریس دارید، احتمالاً با شکل این واریس های بزرگ روبرو می شوید
  • زنان خانه دار و مراقبت از خود در برابر پوکی استخوان
  • بروز مشکلات عضلانی با این زمینه ها
  • سفر نوروزی و پیشگیری از مشکلات اسکلتی –عضلانی
  • رژیم های غذایی غیر اصولی و پوکی استخوان
  • درد زانو و این توصیه های موثر
  • ارتباط آرتروز با چاقی و بیماری قلبی
  • رپورتاژ

  • جراحی لیفت ابرو دکتر نداف کرمانی
  • معرفی جدیدترین فناوری جوانسازی صورت
  • دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دیبا
  • كلينيك تخصصى دندانپزشکی سعادت آباد
  • کلینیک مولتی مديكال شارلوت
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x