ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)

 20160111093138uid1

همه  مردان تمایل دارند شکمی خوش فرم و عضلانی داشته باشند این امر با انجام ورزش های مختلف امکانپذیر خواهد بود رژیم غذایی مناسب و ورزش های موثر شکمی می توانند شما را صاحب شکمی شش تکه کنند سعی کنید عضلات بدن خود را با ورزش مقاوم سازید.راهنمایی های ورزشی مناسب در این زمینه را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم .

بسیاری از مردم، رویای داشتن عضلات شکم شش تکه را دارند. اما رسیدن به این هدف، تنها با انجام صدها حرکت کرانچ در روز میسر نمی‌شود. اولین و مهمترین مسئله این است که عضلات شکم در آشپزخانه ساخته می‌شوند! بعد از اینکه شما یک رژیم غذایی مناسب تنظیم کردید، باید روی عضلات اطراف شکمتان (عضلات مرکزی بدن) تمرکز کنید.

عضلات مرکزی بدن، مرکز قدرت بدن هستند، و شامل عضلاتی می‌شوند که در عمق نیم تنه قرار گرفته اند و بدنتان را مستحکم می‌سازند، چه در حالت سکون و چه در حالت حرکت. تمرینات تعادلی و تثبیت کننده، به تفکیک گروه‌های عضلانی شکم کمک کرده که منجر به شکم شش تکه‌ای می‌شود که همه آرزویش را دارند.

شش تمرین زیر، بدنتان را محکم خواهند کرد، و در عین حال به عضلاتتان شکل می‌دهند. شما به دستگاه‌های گرانقیمت نیازی ندارید. همه‌ی آنچه لازم است، وزن بدن خودتان، یک مدیسین بال، و یک توپ سوییسی است.

توجه: هر حرکت را برای یک دقیقه انجام دهید. ۴ تا ۵ دور را کامل کنید.
V Sits

روی استخوان لگن بنشینید، پاهایتان را روی زمین قرار دهید و زانوهایتان را خم کنید. برای پشتیبانی، دستهایتان را پشتتان قرار دهید. پاهایتان را از زمین بلند کنید، بطوریکه ساق‌هایتان در وضعیتی شبیه قسمت افقی میز قرار بگیرند. در همین وضعیت بمانید. هنگامیه تعادلتان را بدست آوردید، به آرامی نیم تنه‌تان را به سمت عقب حرکت دهید و پاهایتان را دراز کنید تا زمانیکه کاملا صاف شوند. تا زاویه ۴۵ درجه به عقب خم شوید و سپس به وضعیت شروع برگردید. این کار را برای یک دقیقه انجام دهید.
مطلب مرتبط:  برنامه تمرین بدنسازی برای مبتدیان
کوهنورد

در وضعیت پلانک قرار بگیرید، در حالیکه بازوهایتان صاف روی زمین هستند. آرنج‌ها در زیر شانه‌ها، ستون فقرات صاف، و پاها مستقیم در عقب قرار دارند. مرکز بدن تان را درگیر کنید. زانوی راست تان را به سمت سینه تان بیاورید. همانطور که به وضعیت شروع بر می‌گردید، همزمان زانوی چپ تان را به سمت قفسه سینه‌تان بیاورید. بمدت یک دقیقه، این حرکت را بصورت یکی در میان برای زانوها انجام دهید.
شنا روی توپ سوییسی

در حالیکه پاهایتان روی توپ سوییسی قرار گرفته‌اند، در وضعیت شنا سوئدی قرار بگیرید. به سمت پایین بیایید، تا زمانیکه صورتتان تقریبا مماس با زمین شود. سپس به بالا برگردید. توجه: اگر توپ سوییسی ندارید، این حرکت را با قرار دادن پاهایتان روی یک صندلی، نیمکت یا یک سکوی کوچک انجام دهید.
پلانک جانبی

با قرار گرفتن در وضعیت پلانک کامل شروع کنید. پای چپتان را روی پای راستتان قرار دهید، و تمام وزن تان را روی بازوی راست بیندازید. یک دقیقه در این وضعیت بمانید و سپس این حرکت را برای سمت دیگر انجام دهید. راهنمایی: برای داشتن ثبات بیشتر، پای بالایی تان را جلوی پای زیری قرار دهید یا زانوی زیری را روی زمین قرار دهید و پای بالایی را صاف نگه دارید.
مطلب مرتبط:  قرص‌های رژیمی در مقابل ورزش
پلانک روی توپ سوییسی

این تمرین شبیه پلانک معمولی است اما شما ساعدهایتان را بجای زمین، روی توپ قرار خواهید داد. توپ سوییسی، چالش تعادل بیشتری به عضلات مرکز بدنتان می‌افزاید. اگر توپ سوییسی ندارید، همان پلانک معمولی را انجام دهید.
تعادل روی مدیسین بال

در وضعیت پلانک کامل قرار بگیرید. پاهایتان را روی مدیسین بال قرار دهید. یک دقیقه در این وضعیت بمانید. اگر احساس قدرت می‌کنید، با چند سانت بالا بردن یک پا از روی توپ، به شدت تمرین اضافه کنید. سپس هر ۳ تا ۵ ثانیه، پاها را عوض کنید. اگر توپ طبی ندارید، می‌توانید این تمرین را بدون توپ انجام دهید.

مجله تناسب اندام

ارسال شده در 28 شهریور 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی