cheek-bones

گونه یکی از ارکان زیبایی است که کشیده بود آن میتواند چهره ی انسان را از این رو به آن رو کند. داشتن گونه‌های گرد و توپُر شامل حال هر کسی نمیشود؛ به همین علت اکثر خانم ها به پروتز و تزریق ژل روی می آوردند؛ اما این کارها هم هزینه دارد هم عوارض جانبی، ولی جالب است بدانید جایگزین های طبیعی برای تزریق ژل وجود دارد؛ از جمله رایج ترین این جایگزین ها، تمرین دادن صورت برای گرد و توپُر کردن گونه ها میباشد که در ادامه این برنامه ی تمرینات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گونه‌های گرد و توپُر می‌توانند نشان‌دهنده جوانی هر فردی باشند، اما روند پیری معمولا قابلیت ارتجاعی مطلوب را از عضله‌های صورت می‌گیرد و درنهایت باعث افتادگی پوست صورت می‌شود. همان‌طور که عضله‌های مختلف بدن به ورزش کردن نیاز دارند، عضله‌های صورت از جمله گونه ها نیز با ورزش کردن تقویت می‌گردند.

انجام دادن ورزش‌های مخصوص صورت به‌طور منظم می‌تواند باعث توپُر شدن گونه‌ها شما و سفت شدن گونه ها شود. یکی از روش‌های ورزشی موثر برای این کار، روش ساچمو است که به‌نام لویی آرمسترانگ ثبت شده است. برای انجام دادن این ورزش، ابتدا باید یک نفس عمیق بکشید و درحالی که لب‌های‌تان را کاملا بسته‌اید، گونه‌ها را مثل نوازندگان شیپور محکم باد کنید. در ادامه، هوا را حدود ۵ ثانیه در داخل گونه‌ها نگه دارید و رها کنید. این کار باید ۱۰ مرتبه تکرار شود.

فشار آوردن نسبی به عضله‌های صورت و گونه ها، مانند عضله‌های نقاط دیگر بدن، می‌تواند به فعال کردن عضله‌های آن کمک کند. برای این کار باید انگشت اشاره را به‌آرامی روی هر گونه فشار دهید و گونه‌ها را سفت کنید.

لبخند زدن با دهان باز و پایین آوردن چانه‌ها نیز تاثیر مثبتی در فعال کردن عضله‌های صورت و گونه‌ها دارد. این کار هر بار باید حدود ۲۰ مرتبه تکرار شود.

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ

ارسال شده در 4 مهر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع زیبایی, پوست, مو

پیشنهاد سردبیر

  • شناخت علائم بیماری بورگر
  • درمان های مختلف برای نازایی مردان
  • روش تهیه نوتلا صبحانه ای پرطرفدار
  • گوجه فرنگی و خواص آن را بهتر بشناسید
  • کمبود مواد معدنی در بدن و هوس خوردن غذاهای ناسالم
  • معنی و مفهوم قدرت ويژه
  • تاثیر روغن بادام شیرین بر چاق شدن صورت
  • اگر با شستشوی موهایتان مشکل دارید این مطلب را بخوانید
  • اهمیت چکاپ به موقع
  • پرگورکسیا و علائم و هشدارهای مربوط به آن
  • بر کاهش وزن طرز تقکر چه تاثیراتی دارد؟
  • علل اضطراب هم جنس گرایی
  • اینگونه پارکینسون را مهار سازید
  • با میوه های سبز رنگ اعصابتان را آرام کنید
  • مصرف ماهی سالمون با این مواد خوراکی
  • محبوبترین ها

  • با این غذاها بدنی قوی و مقاوم داشته باشید!
  • گوگرد و خاصیت آنتی اکسیدانی آن
  • این مواد غذایی می توانند عامل ایجاد مسمومیت باشند
  • اهمیت انتخاب مواد غذایی مناسب برای صبحانه
  • به کپک ماست دست نزنید
  • نکاتی بسیار ضروری در مورد خرید ماهی و میگو
  • غلبه بر مصرف مواد غذایی ناسالم با روشی درست
  • خورد و خوراک اصولی تیروئیدی ها
  • ده کار مضر برای کاهش وزن
  • آیا به قند اعتیاد پیدا کرده اید؟
  • مقدار مجاز مصرف روزانه قهوه چقدر است؟
  • 4 ماده غذایی که در دهه 20 باید بخورید
  • 5 فایده بی نظیر کاکائوی داغ
  • دانستنی هایی پیرامون مصرف شیر سویا
  • تقویت اعصاب با این دانه
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است