کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

cheek-bones

گونه یکی از ارکان زیبایی است که کشیده بود آن میتواند چهره ی انسان را از این رو به آن رو کند. داشتن گونه‌های گرد و توپُر شامل حال هر کسی نمیشود؛ به همین علت اکثر خانم ها به پروتز و تزریق ژل روی می آوردند؛ اما این کارها هم هزینه دارد هم عوارض جانبی، ولی جالب است بدانید جایگزین های طبیعی برای تزریق ژل وجود دارد؛ از جمله رایج ترین این جایگزین ها، تمرین دادن صورت برای گرد و توپُر کردن گونه ها میباشد که در ادامه این برنامه ی تمرینات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گونه‌های گرد و توپُر می‌توانند نشان‌دهنده جوانی هر فردی باشند، اما روند پیری معمولا قابلیت ارتجاعی مطلوب را از عضله‌های صورت می‌گیرد و درنهایت باعث افتادگی پوست صورت می‌شود. همان‌طور که عضله‌های مختلف بدن به ورزش کردن نیاز دارند، عضله‌های صورت از جمله گونه ها نیز با ورزش کردن تقویت می‌گردند.

انجام دادن ورزش‌های مخصوص صورت به‌طور منظم می‌تواند باعث توپُر شدن گونه‌ها شما و سفت شدن گونه ها شود. یکی از روش‌های ورزشی موثر برای این کار، روش ساچمو است که به‌نام لویی آرمسترانگ ثبت شده است. برای انجام دادن این ورزش، ابتدا باید یک نفس عمیق بکشید و درحالی که لب‌های‌تان را کاملا بسته‌اید، گونه‌ها را مثل نوازندگان شیپور محکم باد کنید. در ادامه، هوا را حدود ۵ ثانیه در داخل گونه‌ها نگه دارید و رها کنید. این کار باید ۱۰ مرتبه تکرار شود.

فشار آوردن نسبی به عضله‌های صورت و گونه ها، مانند عضله‌های نقاط دیگر بدن، می‌تواند به فعال کردن عضله‌های آن کمک کند. برای این کار باید انگشت اشاره را به‌آرامی روی هر گونه فشار دهید و گونه‌ها را سفت کنید.

لبخند زدن با دهان باز و پایین آوردن چانه‌ها نیز تاثیر مثبتی در فعال کردن عضله‌های صورت و گونه‌ها دارد. این کار هر بار باید حدود ۲۰ مرتبه تکرار شود.

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ

5 1000
ارسال شده در 4 مهر 1395 توسط با موضوع زیبایی, پوست, مو
سیب سرخ

مطالب پیشنهادی

کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x