ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

طناب زدن

از حرکات ورزشی مفید میتوان به طناب زدن اشاره کرد که برای بدن اثرات مثبتی به جا میگذارد.هنگامی که طناب میزنیم عضلات بدن مان هر کدام به نحو خود در حال انجام وظیفه میباشند و در حال فعالیت هستند.این فعالیت بدن را سرحال نگه میدارد و باعث میشود که عضلات بدن همواره در فعالیت باشند و تنبل نشوند.

بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند. طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است.

دلایل مختلفی برای طناب زدن وجود دارد که عبارتند از :
1. افزایش ضربان قلب

طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.

2. طناب زدن برای افراد با آمادگی های جسمانی مختلف مناسب است

افراد با هر نوع آمادگی جسمانی می‌توانند از طناب زدن فایده ببرند. تنها کافی است که با روزی پنج ‌دقیقه طناب زدن شروع کنید و کم کم این زمان را افزایش دهید. در حال‌ حاضر طناب‌های هوشمندی نیز در بازار وجود دارند که تعداد طناب زدن را می شمارند.

3. طناب زدن فواید متعددی دارد

طناب زدن بر روی قسمت‌های مختلف بدن کار می‌کند. ضمنا روش‌های مختلف طناب زدن وجود دارد که هر کدام از آنها تمرکز این فعالیت را بر روی قسمت خاصی از بدن قرار می‌دهند. طناب زدن متعادل و قدرت بدن را نیز افزایش می‌دهد.

منبع : الو دکتر

5 1000
ارسال شده در 4 مهر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x