زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن
افراد پشت میز نشین نباید به واسطه کارشان ورزش و تحرک و فعالیت ورزشی را  فراموش کنند در محیط کار نیز می توانید تمرینات ورزشی انجام دهید در ساعات اداری و ساعات کاری نیز امکان ورزش دارید در این زمینه برخی حرکات ورزشی مفید را به شما ارائه داده ایم بد نیست امتحان کنید و تاثیرات آن ها روی بدنتان را ببینید.

سلامتی مهمترین رکن یک زندگی سالم، موفق و شاد است. این جمله یک پیشنهاد یا بهتر است بگوییم یک توصیه ضروری به کارمندان و پشت میز نشینان طولانی مدت است.

 

زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن   زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن
راه‌حل‌های ساده‌ ای وجود دارد که از بروز خستگی مفرط,دردهای مفصلی, بیماری های قلبی, خطر پوکی استخوان,اضافه وزن و بسیاری خطرات دیگر در محیط کار پیشگیری می ‌کنند.
اگر شما هم در محل کار خود تمام وقت به صورت نشسته و پشت میز مشغول کار هستید، بد نیست کمی برخیزید، پیاده روی کنید و به خود حرکتی غیر از حرکت ساکن نشستن دهید. با این حرکت اضافه حداقل شما می ‌توانید کالری‌های اضافه را سوزانده و از افزایش وزن خود پیشگیری کنید.

 

در حین ساعاتکاری در هر شرایطی به دنبال فرصتی برای ایستادن باشید. چرا که بدن شما در حالت ایستاده کالری بیشتری مصرف می کند. برای این کار می ‌توانید از فرصت‌ های پیش آمده استفاده کنید. مانند؛ صبحت کردن با تلفن یا ارباب رجوع.

در کوچکترین فرصت پیش آمده، حرکات کوتاه کششی انجام دهید. قدم زدن و انجام حرکات کششی کوتاه در زمان‌ های استراحت و فرصت‌ های پیش آمده، علاوه بر شادابی، کالری بیشتری نسبت به نوشیدن یک قهوه پشت میزتان می سوزاند. همچنین از درد، خشک شدن و خواب رفتگی عضلات جلوگیری می ‌کند.

با همکاران خود در محل کار، ارتباط و تعامل برقرار کنید. به این صورت همدیگر را به ایستادن، پیاده روی جمعی و فعالیت‌ های بدنی ترغیب و تشویق کنید.

محل برگزاری جلسه‌های کاری را به محیط و فضای باز منتقل کنید. بحث درباره کار و مسائل آن را با قدم زدن و گفتگو در فضای باز انجام دهید. این کار به غیر از سوزاندن کالری بیشتر، منجر به شادی و حتی دریافت نتایج و پیشنهادات بهتری خواهد شد.

برخی از تجهیزات ورزشی مانند؛ وزنه ‌های کوچک، فنرهای کششی و سایر ابزارهای کوچک و قابل حمل… در محل کار مناسب هستند. با فرصت پیش آمد از این وسایل به تنهایی یا به صورت گروهی و رقابتی استفاده کنید.

استفاده از توپ‌ های مخصوص به جای صندلی اداری مفید است. این کارنه تنها برای سلامتی کمر و ستون فقرات شما مفید است. بلکه استفاده از آن، البته نوع استاندارد آن به جای صندلی اداری به سوزاندن کالری‌ های اضافه و پیشگیری از اضافه وزن در درازمدت کمک می ‌کند.

اگر زیاد به ماموریت کاری می‌ روید، می توانید زمان‌ های پرت خود را صرف قدم زدن، حرکات کششی و سایر فعالیت‌ های بدنی سبک کنید. نکته دیگر اینکه هنگام انتخاب هتل به مجهز بودن آن به تجهیزات ورزشی و محیط مناسب برای ورزش، توجه کنید.

زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن   زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن   زندگی سالم دردهای مفصلی خطر پوکی استخوان خستگی مفرط پشت میز نشینان طولانی مدت بیماری های قلبی اضافه وزن

در بیشتر محیط های کاری کارمندان بسیاری ترجیح می دهند به هنگام کار کردن، به طور همزمان بر روی تردمیل راه بروند. البته این بسته به محیط کاری و فرهنگ محیط کاری شما دارد. نتیجه یک تحقیق در مایوکلینک نشان داده است؛ کارمندانی که دو یا سه ساعت در روز با پیاده روی، کار می ‌کنند در سال، ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم وزن کم می ‌کنند.

با دوچرخه یا پیاده به محل کار رفت و آمد کنید. و یا اگر با اتوبوس یا مترو به سر کار می‌ روید، طوری برنامه ریزی‌کنید که بتوانید هر روز حداقل یکی دو خیابان را پیاده تا محل کار طی کنید. حتی اگر مجبور هستید با اتومبیل شخصی به محل کار ‌روید، ماشین را در مکانی دور از ساختمان اداره و یا بخش‌ های انتهایی پارکینگ پارک کنید.

برترینها

5 1000
ارسال شده در 5 مهر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • تغذیه ای مخصوص زنگ تفریح مدرسه ای ها
  • تاثیر امراض قندی بر چشمها
  • تقویت عضلات پس از فلج شدن
  • با زبانتان بشنوید!
  • بکاربردن سخنان زشت در میان افراد جامعه
  • 5 کلید تغذیه ای که احتمالا در باره آنها اطلاع زیادی ندارید
  • آشیانه بالگرد در ایلام ساخته می شود
  • 7 راه حل برای کمتر کردن بو و میزان عرق
  • محبوبترین ها

  • ۸ اشتباهی که افراد موقع شست‌وشوی روزانه انجام می دهند
  • چند وقت یک بار لیف خود را عوض می کنید؟
  • چگونگیی حفظ بهداشت در برابر ویروس آنفلوآنزا
  • عادات خطرناک پس از صرف غذا
  • قانون 5 ثانیه را فراموش کنید
  • تکنیک پوشاندن جای زخم با استفاده از آرایش
  • هفت دلیل اساسی برای پاکسازی کبد
  • اشتباهات رایج در زمینه شستن حمام
  • رپورتاژ

  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • مرجع فروش انواع ویلچر, ویلچر برقی, واکر, عصا
  • درمان افتادگی پلک به روش پلاسما
  • لثه ای روشن به رنگ سلامتی
  • جراحی های پیشرفته زیبایی و پلاستیک
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما