motivate

تا کی میخواهید صبح بی حوصله از خواب بیدار شوید، به ساعت نگاهی بیاندازید و با صورت نشسته و موهای ژولیده، ایمیل و اینستاگرام خود را چک کنید؛ و بعد از آن یک صبحانه ی عجله ای بخورید و با سرعت خانه را به سمت محل کار ترک کنید؟! تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر صبح را بد شروع میکنید؟! اگر از این وضعیت خسته شدید، باید بگویم تغییر رویه دادن در صبح ها کار زیاد سختی نیست؛ در این مطلب ما 6 عادت صبگاهی را بررسی میکنیم که با انجام آن ها میتوانید زندگی خود را شاد و شیرین کنید. با ما همراه باشید.

 


۱.از رفت و آمد روزانه به نحو احسن استفاده کنید
در شرایطی که هر کس دیگری در مترو چرت زده یا به کاری مشغول است، عده‌ای هم هستند که سرشان در لپ‌تاپ‌شان بوده و می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، تنها با نوشتن یک ایمیل. مثلا از دوستتان بپرسید «چطور می‌توانم این کار را انجام دهم؟» یا «باید بروم سر کار، نمی‌توانم حین رانندگی برای خود چیزی درست کنم. به نظرت چه کنم؟» بله، این‌جور مواقع می‌توانید از کتاب‌های صوتی استفاده کنید.
۲.حدود ۶ یا ۷ صبح از خواب بیدار شده و روز خود را با شور و اشتیاق آغاز کنید
افرادی که این عادت را دارند می‌دانند زمان با سرعت در گذر بوده و خیلی کم است.
۳.گزینه‌های پوشاکی خود را ساده‌تر کنید و زیاد سخت نگیرید
این افراد زمان زیادی را در رنج و مشقت این‌که چه باید بپوشند صرف نمی‌کنند. مارک زوکربرگ هم همین کار را می‌کرد.
۴. همیشه «چرایی» داستان را به خود یادآوری کرده و در خود انگیزه ایجاد کنید
از خودتان سؤال سختی مانند این بپرسید: «چرا دارم این کار را انجام می‌دهم؟» و یا این‌که «اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام بود، آیا آن کاری را که دوست داشتم امروز انجام می‌دادم؟» و هروقت جوابتان برای چند روز متوالی منفی بود، پس باید چیزی را تغییر دهید.
۵.قهوه نخورید
این افراد برای تأمین انرژی بدن خود روش‌های دیگری را می‌یابند، مانند تمرینات دایره‌ای مثل یوگا، یا دوچرخه‌سواری. و زمان زیادی را با دوستان خود به این کار می‌پردازند. در واقع این کار باعث افزایش حوزه روابط اجتماعی و تأثیر آن خواهد شد.
۶.اسموتی‌های سبز (متشکل از سبزیجات و گیاهان) بخورید
افرادی که این اسموتی‌ها را می‌خورند بر این باورند که عقل سالم در بدن سالم است.
منبع: الو دکتر

 

ارسال شده در 9 مهر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • لیمو یک دئودورانت طبیعی
  • ورود فاضلاب شهری در رودخانه کرج
  • خوراکی از گوجه فرنگی سبز و برنج
  • مشغولیات ذهنی و تاثیر ان روی حافظه
  • آیا می دانید پول عامل مهمی در انتقال بیماریها است
  • مربای سیب به سبک ترکیه
  • صاف شدن شکم با برخی تمرینات ورزشی
  • برنامه حرکتی همه اعضای بدن با چه شیوه هایی انجام میشود؟
  • گوشت پرورده گیاهی
  • بهداشت رختکن در سالن های ورزشی
  • راهکارهایی برای کاهش درد بیماری آرتریت روماتوئید در محل کار
  • تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی
  • دیابت مادر با بلوغ زودرس فرزند
  • رسیدگی به قوای شناختی بچه
  • خانمها چگونه بدون نیاز به پزشک سرد مزاجی را درمان کنند
  • محبوبترین ها

  • آنچه که باید درباره خود ارضایی در سنین مختلف بدانید
  • صفات شخصیتی، مؤثر در لذت بخش بودن رابطه جنسی
  • زنانی که سیب می خورند میل جنسی زیادی دارند
  • نزدیکی جنسی در این مواقع ممنوع است!
  • تاثیرات مفید برقراری رابطه جنسی برای خانم های پا به ماه
  • دلایل بی میلی برخی از زنان به رابطه جنسی را بشناسیم
  • نگرانی مردان از این موضوع جنسی
  • اگر فشار خون بالا باشد بر ناتوانیی جنسی چه تاثیراتی برجای می گذارد؟
  • سلامت شریک جنسی
  • اطلاعاتی جامع راجع به اسپرموگرام
  • تاثیرات فیلم های غیر اخلاقی بر روابط زناشویی
  • تمایلات زناشویی و باورهای غلط در این باره
  • پیشنهادهایی برای افزایش میل جنسی
  • اختلالات نعوظ با سیگار
  • دیابت: نکاتی برای غلبه بر مشکلات جنسی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است