فواید خوردن صبحانه صبحانه های فرنگی صبحانه بهترین خوراکی ها برای صبحانه

امروز هم مانند دیروز و روزهای قبل بی حوصله بلند شدید و ناشتا، لباس پوشیدید و از خانه بیرون رفتید؟! تا کی میخواهید اول صبح انقدر کسل کننده باشید؟! این رفتارها کم کم باعث میشوند تا فرد عادت به صبحانه نخوردن کند و دیگر نتواند از مهمترین وعده غذایی بهره ببرد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به صبحانه خوردن علاقه چندانی ندارند، با به وجود آوردن تنوع غذایی در این وعده، می توانید صبحانه خوردن را برای خودتان به عادت تبدیل کنید. در ادامه ما 10 صبحانه بسیار خوشمزه و مغذی به شما معرفی میکنیم. با همراه باشید.

 

۱

فرنی و انواع توت‌ها: برای تهیه فرنی از جو و شیر خامه گرفته استفاده کنید و سپس به آن انواع توت‌ها مانند؛ توت‌فرنگی، تمشک و ذغال اخته اضافه کنید.

 

۲

لوبیا با نان تست: لوبیا حاوی بافت‌های حل‌شدنی است که مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و به شما در مدیریت‌کردن وزنتان کمک می‌کند. لوبیا را به همراه نان تست و مقداری کره بخورید.

 

۳

نان شیرینی حلقوی به همراه پنیر خامه‌ای کم چرب و ماهی آزاد دود داده شده: نان شیرینی حلقوی حاوی کربوهیدرات نشاسته‌ای است که به بدن انرژی لازم برای تحرک را می‌دهد. ماهی آزاد دود داده شده حاوی روغن امگا ۳ است.

 

۴

میوه و ماست: به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است.

 

۵

گوجه‌فرنگی، لوبیا، قارچ و نان تست: این مواد مغذی انرژی لازم برای فعالیت بدن را تامین می‌کنند.

 

۶

نان فانتزی و میوه: نان‌فانتزی حاوی مقادیر زیادی نشاسته است. به جای مالیدن کره بر روی آن از میوه استفاده کنید.

 

۷

شیر سویا یا شیر کم‌چرب: موزلی به سبک سوییسی حاوی پودر شیر است که میزان کلسیم صبحانه را افزایش می‌دهد به این صبحانه شیر سویا با کلسیم غنی شده بیفزایید.

 

۸

آب‌میوه خالص و غذای غله‌ای غنی‌شده با آهن: نوشیدن یک لیوان آب‌میوه مانند گریپ‌فروت و یا آب پرتقال به همراه ویتامین C موجب تسهیل در جذب آهن می‌شود.

 

۹

مصرف جایگزین‌ها: در صورتی که نتوانستید یک صبحانه کامل بخورید سعی کنید میوه‌هایی همچون انواع توت‌ها، سیب و موز به همراه مقداری شیر مصرف کنید.

 

۱۰

نیمرو یا تخم‌مرغ آب‌پز شده بر روی نان تست: خوردن تخم‌مرغ آب‌پز شده و یا نیمرو به همراه کمی شیر، پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

 

منبع: وب سایت آشپزی

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 13 مهر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع آشپزی رژیمی و سالم

پیشنهاد سردبیر

  • 0 تا 100 کاشت مژه-بخش اول
  • پیش از موعد به دنیا آمدن جنین
  • تکنیکهای ذهنی و بهبود تمرینات ورزشی
  • ارگاسم خانم ها و نقش مردان در این زمینه
  • این سبزیحات را در رژیم غذایی خود جای دهید
  • سنگ پا ازچه موادی تشکیل شده است؟
  • چگونه موهای چرب و گره‌ خورده‌ را مرتب کنیم
  • التهاب بدن با موز
  • محبوبترین ها

  • در فصل گرما خیار را به برنامه غذایی تان اضافه کنید
  • فواید موز را باهم مرور میکنیم
  • آشنایی با خوراکی های پرورش دهنده عضله
  • از میوه دوریان چه میدانید؟
  • برای رفع سردرد چه آبمیوه هایی بخوریم
  • برای پیشگیری از سرطان سینه کلم بروکلی بخورید!
  • استفاده های مختلف از فلفل سبز
  • دلایل فواید گل کلم که نمی دانید
  • رپورتاژ

  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    نخ دندان ارکید
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است