properties-mango
ویتامین ها از مهم ترین نیاز های بدن هستند و وجود آنها برای بدن از ضروریات است به همین دلیل باید همیشه در دسترس بدن باشند از این رو لازم است تا مواد غذایی دارای ویتامین را در سفره غذایی خود جای دهیم از این رو به معرفی یکی از غنی ترین منابع ویتامین پرداختیم.با دکتر سلام همراه باشید.

میوه ای که آن را معرفی خواهیم کرد، دارای مقادیر زیادی از ویتامین های ضروری برای بدن است. تصویر میوه ای که “بمب ویتامین‌ها” لقب گرفته است.

انبه میوه ای استوایی است که طی سالیان گذشته دست یافتن بدان بسیار آسان شده زیرا معمولا به سادگی درسوپر مارکتها در دسترس است.

می توان از این میوه در تهیه غذا استفاده کرد زیرا صد در صد طعم دهنده طبیعی است.
انبه سرشار از بتاکربنات و ویتامین های لازم برای بدن مانند ویتامین ث ، B، B1 و اسید فولیک است.
این ویتامین ها برای حفظ سلامتی دستگاه ایمنی بدن و حفظ سلولها از تاثیرات منفی ناشی از تنشها و فشارهای عصبی موثر است.

این میوه با توجه به دارا بودن مقادیر زیادی بتاکربنات، نقش محسوسی در بازسازی سلولهای پوست وتقویت دستگاه ایمنی بدن دارد.

هر 100 گرم انبه تازه ، دارای 0،4 گرم چربی و 0،6 گرم پروتئین و 12،8 گرم نشاسته و 1،7 گرم فیبراست.

ارسال شده در 15 مهر 1395 توسط آقای جوانبخت با موضوع خواص میوه و سبزیجات

پیشنهاد سردبیر

  • برتری شیر مادر بر دیگر شیرها برای نوزاد
  • آمادگی برای یک خواب دلچسب و شیرین
  • یک مرد خوب اینگونه است!
  • چگونه ماسک آبرسان پوست درست کنیم؟
  • ماکارونی با ماست
  • درمان و جراحی سرپایی خر و پف توسط این جراح
  • دانستنی های مهم برای قبل از زایمان
  • هر آنچه که باید درباره فواید برگ بو بدانید
  • چند نکته ظریف و جالب پزشکی
  • خوردن تخم مرغ و یا گوشت نپخته ممنوع!
  • علل و راهکار هایی اساسی برای از بین بردن جوش و آکنه
  • در دهان کودکان نخستین دندان آسیای بزرگ چقدر مهم است؟
  • جواهر کاشتن در نقاط مختلف بدن و این عوارض
  • آموزش اصولی 12 مرحله ای وکس صورت برای نو آموزان
  • سبزی ها چه کارهایی که نمی توانند بکنند
  • محبوبترین ها

  • اهمیت کاهش و کنترل مصرف گوشت قرمز
  • روغن بادام هزار فایده که از آن بی خبرید (بخش دوم)
  • 5 غذایی که پوست را واقعا شفاف میکند
  • گردش و تفریح با رعایت نکات تغذیه ای
  • تاثیر کاهش ویتامین ب12 در مغز
  • ارتباط تغذیه در صبحانه و لاغری
  • ساده ترین و کم خطر ترین راه برای کاهش وزن
  • شغل و عوارض آن روی تناسب اندام
  • شرحی از رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین
  • چه غذاهایی بخوریم که سرطان سینه نگیریم
  • زمان مناسب بین خواب و غذا خوردن
  • هر آنچه باید در مورد اسمارتیز بدانید
  • پروتئین و نمک مصرفی زمان خواب شما را طولانی میکند
  • هزار و یک خاصیت برای مصرف نخود آب
  • مفیدترین تداخلات خوراکی های طبیعی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است