دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر عامری
دکتر محمدحسن عامری
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
کلینیک دیبا
دندانپزشکی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
6dfca61ad58008d9eacef8dc76c083e6
اگر می خواهید در کمترین از دو روز به مهارتهایتان بیافزایید  باعث رشد و اضافه شدن به استعدادهای خود شوید از برخی روش های موثر می توانید کمک بگیرید می خواهیم راه حل های موثر در این زمینه را به شما آموزش دهیم تمرین و ممارست و پشتکار می توانند در موفق شدن شما موثر باشند و باعث تقویت عملکرد شما شوند بهتر است ابتدا هدف خود را تعیین کنید و سپس به تلاش برای رسیدن ببه آن بپردازید راهکارهای موثری در این زمینه به شما پیشنهاد خواهیم داد که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد .

اگر می‌توانستید هر چیزی را در عرض بیست ساعت بیاموزید، چه مهارتی را انتخاب می‌کردید؟ رقص؟ یک زبان جدید؟ یا نواختن یک آلت موسیقی؟
به گزارش فرادید به نقل از تایم، ۱۰ هزار ساعت طول می‌کشد تا در یک زمینه مهارت کسب کرد و به آن مسلط شد. اما اگر هوشمندانه تمرین کنید، تنها ۲۰ ساعت طول می‌کشد که آن را به‌خوبی انجام دهید.
جاش کافمن در برنامه TED دراین‌باره توضیح می‌دهد: “اگر در آن زمینه به مدت ۲۰ ساعت آگاهانه و با تمرکز تمرین کنید، از نتایج شگفت‌زده خواهید شد. شگفت‌زده می‌شوید که چقدر در آن مهارت خوب هستید. ۲۰ ساعت شدنی است؛ یعنی روزی ۴۵ دقیقه، به مدت یک ماه.”

۱٫ مهارت موردنظر را بشکنید
اگر می‌خواهید مهارت جدیدی بیاموزید، اولین کار این است که آن را به مراحل کوچک تبدیل کنید.
“اولین مرحله تقسیم کردن مهارت به بخش‌های عملیِ کوچک است. بسیاری از کارهایی که آن را به‌عنوان مهارت در نظر می‌گیریم، درواقع بسته‌های بزرگ مهارتی هستند که از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده‌اند. هر چه بیشتر مهارت را تجزیه کنید، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام قسمت به آنچه می‌خواهید نزدیک‌تر است. بنابراین می‌توانید اول آن قسمت‌ها را تمرین کنید. و اگر مهم‌ترین بخش‌ها را اول تمرین کنید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن عملکرد خود را بهبود بخشید.”

۲٫ به‌قدری بیاموزید که بتوانید خود را اصلاح کنید
تمرین و یادگیری را آغاز کنید تا بتوانید بازخورد دریافت کرده و خود را اصلاح کنید. باید بفهمید که چه چیز به شما حس خوبی می‌دهد. به این شکل می‌توانید حلقه یادگیری خود را ایجاد کنید.
” گام بعدی این است که آن‌قدر بیاموزید که بتوانید خود را اصلاح کنید. بنابراین سه تا پنج منبع آموزشی تهیه کنید. اما نگذارید این منابع سبب ایجاد تعلل در یادگیری شود. بدین ترتیب یادگیری روشی برای پیشرفت و دقت به اشتباهات می‌شود. ”

۳٫ موانع تمرین کردن را از بین ببرید
از شرِ هر چیزی که به انگیزه و توانایی شما در تمرین کردن آسیب می‌زند، خلاص شوید.
“مرحله سوم حذف موانع تمرین است. مانند تلویزیون، اینترنت و … هر چه بیشتر عوامل حواس‌پرتی را از محیط اطراف خود حذف کنید، مدت بیشتری را به تمرین کردن می‌گذرانید.”

۴٫ حداقل بیست ساعت تمرین کنید
سعی کنید این بیست ساعت پر از پیشرفت‌های کوچک باشد. هرروز ۴۵ دقیقه به مدت یک ماه تمرین کنید. بعد از یک ماه، پیشرفت‌های کوچک شما بسیار بزرگ جلوه خواهند کرد.

۲۰ ساعت تمرین شما را از سرخوردگی نجات می‌دهد
سرمایه‌گذاری بیست ساعت از زمانتان برای یادگیری مهارت جدید، شما از سدِ “سرخوردگیِ اولیه” نجات می‌دهد. این سرخوردگی است که بسیاری از افراد را از آموختن چیزهای جدید، کشف علایق جدید و یا درک توان بالقوه خود بازمی‌دارد.

بزرگ‌ترین مانع پیش رو، احساسی است. اگر بتوانید از موانعی مانند احساس بی‌کفایتی، احمق و یا بی‌دست‌وپا بودن عبور کنید، دریچه‌های جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده‌اید. البته تسلط کامل موضوع کاملاً متفاوتی است. اما مسئله این است که اجازه ندهیم منحنی بزرگ تسلط بر یک موضوع، مانع ادامه راه در منحنیِ بسیار کوچک‌تر یادگیری شود.

فرادید

 

5 1000
ارسال شده در 24 مهر 1395 توسط با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • شدت یافتن یبوست با این خوردنی ها
  • افزایش احساس رضایت در زندگی مشترک
  • مزایای استفاده از نعنا برای سلامتی
  • پوستتان را از آسیب های مختلف حفظ کنید
  • نقش تغذیه بر کاهش استرس ایام امتحانات
  • اهمیت و تاثیر ترتیب تولد بر شخصیت
  • در صورت ابتلا به میگرن از مصرف این مواد خوراکی بپرهیزید
  • بهتر است این موارد را در خصوص روغن کنجد بدانید
  • محبوبترین ها

  • عارضه های ناخوشایند ناشی از غذاهای پرچرب
  • رژیم لاغری «اتکینز» چیست؟
  • با حذف صبحانه از وعده های غذایی به این مرض مبتلا می شوید
  • انواع ماست ها و فواید هرکدام
  • چطوری بهترین صبحانه را درست کنیم؟
  • 8 ماده غذایی برای کنترل اشتها
  • آیا آفت کش ها در مواد غذایی وجود دارد؟
  • بر وزن بدن رژیم های پر پروتئین چه تاثیراتی دارد؟
  • رپورتاژ

  • ارائه خدمات ویژه سلامت و زیبایی دندان در کلینیک دیبا
  • خدمات دندانپزشکی دکتر فريال حاجی زاده
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • علائم بارداری در روزهای نخست
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای لبخندی زیبا
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x