نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
fall_exercise_0
شرایط لازم برای ورزش در هوای آزاد و در فضای سبز چگونه باید باشد قبل از اینکه وارد فضای سبز شوید پیشنهاد می کنیم به برخی نکات مهم دقت کنید تا دچار مشکل و آسیب نشوید ،از جمله می توانیم به نوشیدن مایعات اشاره کنیم همچنین در ساعت هایی که گرمای هوا به اوج می رسد نیز از منزل بیرون نروید ،استعمال کرم ضدآفتاب مناسب نیز فراموش نشود فضای باز نیز شرایط مخصوص به خود را میطلبد.

وقتی درجه حرارت هوا بالا می رود، ممکن است با خودتان فکر کنید که فرصت خوبی برای بیرون رفتن از خانه و ورزش کردن در فضای باز است. شما خواه برای دویدن و دوچرخه سواری بیرون بروید یا برای انجام چند تمرین دایره ای در پارک، باید از چند مورد آگاه شوید تا مطمئن باشید یک جلسه تمرینی ایمن و موفق خواهید داشت. ورزش کردن در فضای باز در دمای هوای گرم‌تر هم، چالش جدیدی پیش روی شما قرار می دهد که باید بدانید چگونه می توانید آن را هدایت کنید.

قبل، در حین، و بعد از تمرین مایعات کافی بنوشید

اول از همه، مطمئن شوید که مراقب نیازهای هیدراتاسیون تان هستید. از آنجا که شما در فضای باز، بسیار شدیدتر عرق می کنید، حیاتی است که این مایع از دست رفته را با آب یا یک نوشیدنی که حاوی انواع الکترولیت هاست، جایگزین کنید. اگر بیش از یک ساعت ورزش می کنید، از یک نوشیدنی الکترولیت استفاده کنید تا به جایگزین کردن سدیم و پتاسیم بدنتان کمک کند. فقط مطمئن شوید که از انواع پر شکر اجتناب می کنید. مطمئن شوید که پس از تمام شدن جلسه تمرینی تان نیز به آبرسانی ادامه می دهید. فکر نکنید که وقتی تمرین تان تمام شد، دیگر نیازی به مصرف مایعات ندارید. بعد از تمرین، فرصت خوبی برای جایگرین کردن چیزی است که از دست داده اید.

از ساعات اوج گرما اجتناب کنید

اگر می توانید، از ساعات اوج گرما اجتناب کنید. این ساعات (بسته به جایی که زندگی می کنید و فصلی که در آن قرار دارید) معمولا از حدود ۱۱ صبح تا ۴ یا ۵ عصر است. شما باید در این ساعات از تابش مستقیم آفتاب به سرتان اجتناب کنید چون در این اوقات، داغ ترین گرما را خواهد داشت.

بدانید که چه زمانی باید استراحت کنید

هنگامی که ورزش کردن را شروع می کنید، مطمئن شوید که می دانید چه زمانی باید استراحت کنید. اگر احساس بر افروختگی، سبکی سر، سرگیجه یا ناخوشی کردید، ورزش را متوقف کنید و در یک سایه استراحت کنید تا خنک شوید. با داشتن چنین حالاتی، همچنان به خودتان فشار نیاورید. خستگی که دراین حال احساس می کنید، به احتمال زیاد ناشی از ورزش نیست بلکه علائم اولیه گرمازدگی است.

ضدآفتاب بزنید

در پایان، به یاد داشته باشید که قبل از بیرون رفتن برای تمرین کردن، مقداری کرم ضدآفتاب به پوستتان بمالید. از این عامل مهم، چشم پوشی نکنید. وگرنه ممکن است با یک آفتاب سوختگی جدی مواجه شوید.

بسیاری از ورزشکاران فکر می کنند که چون عرق می کنند، هیچ دلیلی برای استفاده از ضدآفتاب وجود ندارد اما انواع بسیاری از کرم های ضدآفتاب وجود دارند که ضدآب و ضد عرق هستند، بنابراین عاقلانه خرید کنید و از خودتان محافظت نمایید. اگر جزء افرادی هستید که اغلب اوقات در فضای باز ورزش می کنند، نباید به خاطر الویت ورزش، خودتان را در معرض خطر سرطان پوست قرار دهید.

حالا شما نکات کلیدی لازم در مورد ورزش کردن در فضای باز و با درجه حرارت بالا را در اختیار دارید. به یاد داشته باشید که برای انس پیدا کردن با گرما، به بدنتان زمان کافی بدهید. به تدریج به شدت تمرین تان اضافه کنید و هنگامی که متوجه شدید می توانید از عهده درجه حرارت گرم تر بیرون بربیایید، به آرامی تمرین تان را توسعه داده و هر روز تمرین کنید.

مجله تناسب اندام

ارسال شده در 25 مهر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی