alternative-potato-990x556
 این اسنک خوشمزه می تواند جایگزین مناسبی برای سیب زمینی سرخ شده که بسیار پرکالری و چرب و مضر است باشد پیشنهاد می کنیم آن را برای یک بار تهیه کنید و مطمئن باشید سیب زمینی سرخ کرده را کنار خواهید گذاشت این اسنک با کدوحلوایی و دیپ سیراکای تند سرو می شود برای فرزندانتان خواستنی و جذاب خواهد بود موادلازم برای تهیه آن کدو، روغن زیتون و نمک ،سیراکا و ماست یونانی هستند .

فکر می کنید که کدو حلوایی نمی تواند جذاب باشد؟ این جایگزین سیب زمینی سرخ کرده، دستور پختی است که نظرتان را کاملا عوض خواهد کرد. حلقه های کدوی کابوچای شیرین حدود یک ساعت در فر پخته می شوند و به شما حلقه های ترد و طلایی قهوه ای می دهند که سیب زمینی سرخ کرده قدیمی کسل کننده را از مد افتاده خواهد کرد. این اسنک کم کالری و خوشمزه، سرشار از ویتامین A و C است و در تمام طول زمستان، سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و از آنجا که دیپ سیراکای تند، حاوی کپسایسین و پروتئین است، این سس تند، متابولیسم شما را افزایش داده و درعین حال ماست یونانی، گرسنگی را برطرف می کند و شما را سیر نگه می دارد.

کدوی کابوچای سرخ شده با سیراکای ماست یونانی تند

مواد لازم برای کدوی سرخ کرده

  • ۱ عدد کدوی کابوچای بزرگ که با پوست، برش طولی داده شده، دانه هایش با یک قاشق خارج شده و به شکل هلال های ۲۳ گرمی بریده شده باشد.
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک دریا

مواد لازم برای دیپ

  • ۳/۴ فنجان ماست یونانی بدون چربی
  • ۱ قاشق چایخوری سیراکا (بسته به تندی مورد نظر، از مقدار کمتر یا بیشتر استفاده کنید)
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک دریا (اختیاری)

روش تهیه

۱- فر را از قبل تا ۱۹۰درجه سانتیگراد گرم کنید و یک سینی فر را با فویل آلومینیومی بپوشانید.

۲- کدو و روغن زیتون را در یک کاسه بزرگ بریزید و خوب بهم بزنید تا کدو با روغن پوشانده شود. کدو را در یک لایه یکنواخت روی سینی فر پهن کنید و مطمئن شوید که هر بخش با سینی فر در تماس است تا به طور یکنواخت برشته شود. روی آن نمک دریا بپاشید.

۳- آن را به مدت ۲۰ دقیقه در فر کباب کنید، سپس پشت و رو کرده و برای ۲۵ دقیقه دیگر نیز در فر بگذارید.

۴- درجه حرارت را به ۲۶۰ درجه سانتیگراد افزایش داده و ۵ دقیقه دیگر تا زمانی که هر دو طرف کدوی کابوچا قهوه ای طلایی و ترد شود، پخت را ادامه دهید.

مجله تناسب اندام

ارسال شده در 26 مهر 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع آشپزی رژیمی و سالم , تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • باقلا جایگزینی خوب برای استامینوفن
  • تنفس برای حمله های ناگهانی
  • سبک زندگی غلط و احساس خستگی
  • تغذیه پس از این ساعت ممنوع
  • شرایط منع پرواز هوایی خانم های حامله
  • توضیحاتی در زمینه آلرژی نوبهار
  • مصرف آب قبل و بعد از غذا خوردن
  • مراقبت های مهم برای سکته قلبی در زنان
  • نشانه های بیماری جسمی در دهان
  • دانسته هایی درباره درمان منافذ باز پوست
  • توصیه هایی در مورد آمیزش جنسی در بارداری
  • خاصیت های درمانی اترنج
  • استفاده از میوه های این فصل برای رفع گرمازدگی
  • مصرف تفریحی ترامادول و هزار عارضه ی رنگارنگ
  • اهمیت تمرینات ورزشی اصولی بر رشد قدی
  • محبوبترین ها

  • آموزش تصویری ورزش چربی سوز درمنزل
  • چرا ورزش در منزل مفید است
  • آموزش حرکت جلوبازو لاری دمبل چکشی + فیلم
  • عوامل خسته شدن یک ورزشکار
  • احساس پادشاهی با راجا یوگا
  • راه رفتن و رفع انواع ناراحتی های گوارشی
  • افراد عصبانی از ورزش دوری کنند
  • چطوری میتوان بازوان آهنی داشت
  • کونگ‌فو توآ همراه با تاریخچه کونگ‌فو توآ
  • خانمها در والیبال به چه توانایی هایی نیاز دارند؟
  • تمرین هایی ساده اما کلیدی برای از بین بردن قوز
  • رایج ترین خطاها در بکارگیری دستگاه الپتیکال
  • چگونه با فیگور گرفتن می توانیم عضله بسیازیم؟
  • آیا میدانید برای عضله سازی چه باید بخورید؟
  • رژیم غذایی معجزه آسا
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است