04-drop-fast-ts-153574971

 اگر وقت و زمان پیاده روی ندارید پیشنهاد می کنیم سرعت پیاده روی و راه رفتن خود را افزایش دهید افرادی که شاغل هستند و وقت زیادی برای ورزش ندارند می توانند از پیاده روی سریع مک بگیرند برای رسیدن به سلامتی بی تحرکی را کنار بگذارید و قدم های بلندتر و باسرعت بیشتر بردارید تا به هدف خود که تناسب اندام و افزایش سوخت و ساز بدنتان است برسید راهنمایی های موثری در این باره برایتان داریم با ما همراه باشید.

در صورتی که نمی‌توانید 10 هزار قدم در روز پیاده‌روی کنید، می‌توانید تعداد قدم‌ها را کمتر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید.

به گزارش سایت MNT، متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند که افراد برای داشتن سلامتی در روز 10 هزار قدم پیاده‌روی کنند. بسیاری افراد نمی‌توانند به این هدف برسند زیرا زمان کافی برای این میزان پیاده‌روی را ندارند.

، متخصصان اعلام کرده‌اند که افراد می‌توانند 3 هزار قدم در روز نیز پیاده‌روی کنند اما باید سرعت خود را افزایش دهند و شدت ورزش را بیشتر کنند تا همان میزان فایده ببرند.

یکی از متخصصان در این‌باره می‌گوید: هنگامی که بحث بر سر پیاده‌روی است هر چه بیشتر قدم بردارید بهتر است. با این حال می‌توانید با افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی و برداشتن قدم‌های کمتر نیز به نتیجه برسید.

نتایج این بررسی‌ها در مجله پزشکی و علم ورزش منتشر شده است. پیاده‌روی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به سلامتی است. این ورزش نیاز به تجهیزات خاص ندارد و افراد با وضعیت بدنی متفاوت می‌توانند این ورزش را انجام دهند. انجام پیاده‌روی هرچند کم، بهتر از داشتن زندگی ساکن است. پیشنهاد شده است که هر فرد در طول هفته 150 دقیقه ورزش کند. اگر بتوان با سرعت بیشتر در طول روز پیاده‌روی کرد می‌توان از فواید برداشتن 10 هزار قدم در روز با تعداد قدم‌های کمتری بهره برد.

ایسنا

5 1000
ارسال شده در 1 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی | 211 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • کشف 18 ژن جدید که در بیماری اوتیسم دخیل هستند
  • وفادار شدن مردان با هورمون اوکسی توسین
  • شیوه انجام هیستروسکوپ و کاربردهای آن
  • سمی بودن دود اسپند برای اطفال
  • مصرف مسکن زیاد باعث خطر ایست قلبی می شود
  • یادگیری کودکان درباره دختر و پسر بودنشان
  • نکات مهمی که باید از سندرم تونل کارپال بدانید
  • درمان التهاب و کبودی پوست با آناناس
  • محبوبترین ها

  • بعد از هر وعده غذایی کیوی بخورید
  • با خوردن انجیر از بسیاری بیماری ها جلوگیری کنید
  • بررسی سبزی معطر ترخون
  • طالبی را دست کم نگیرید
  • عکسهایی از لوبیا چشم بلبلی و خواص استفاده از آن
  • سبزی و میوه دشمن سیگار
  • اگر دل پیچه دارید زیتون سبز بخورید
  • چرا گردو برای بدن مفید است
  • رپورتاژ

  • دکتر دندانپزشک امینی عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • استحکام وسلامت استخوان فک= نجات دندان های لق
  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما