کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو

فواید پیاده‌روی سریع داشتن زندگی ساکن پیاده‌‌روی سریع برداشتن قدم‌های کمتر افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی

 اگر وقت و زمان پیاده روی ندارید پیشنهاد می کنیم سرعت پیاده روی و راه رفتن خود را افزایش دهید افرادی که شاغل هستند و وقت زیادی برای ورزش ندارند می توانند از پیاده روی سریع مک بگیرند برای رسیدن به سلامتی بی تحرکی را کنار بگذارید و قدم های بلندتر و باسرعت بیشتر بردارید تا به هدف خود که تناسب اندام و افزایش سوخت و ساز بدنتان است برسید راهنمایی های موثری در این باره برایتان داریم با ما همراه باشید.

در صورتی که نمی‌توانید 10 هزار قدم در روز پیاده‌روی کنید، می‌توانید تعداد قدم‌ها را کمتر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید.

به گزارش سایت MNT، متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند که افراد برای داشتن سلامتی در روز 10 هزار قدم پیاده‌روی کنند. بسیاری افراد نمی‌توانند به این هدف برسند زیرا زمان کافی برای این میزان پیاده‌روی را ندارند.

، متخصصان اعلام کرده‌اند که افراد می‌توانند 3 هزار قدم در روز نیز پیاده‌روی کنند اما باید سرعت خود را افزایش دهند و شدت ورزش را بیشتر کنند تا همان میزان فایده ببرند.

یکی از متخصصان در این‌باره می‌گوید: هنگامی که بحث بر سر پیاده‌روی است هر چه بیشتر قدم بردارید بهتر است. با این حال می‌توانید با افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی و برداشتن قدم‌های کمتر نیز به نتیجه برسید.

نتایج این بررسی‌ها در مجله پزشکی و علم ورزش منتشر شده است. پیاده‌روی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به سلامتی است. این ورزش نیاز به تجهیزات خاص ندارد و افراد با وضعیت بدنی متفاوت می‌توانند این ورزش را انجام دهند. انجام پیاده‌روی هرچند کم، بهتر از داشتن زندگی ساکن است. پیشنهاد شده است که هر فرد در طول هفته 150 دقیقه ورزش کند. اگر بتوان با سرعت بیشتر در طول روز پیاده‌روی کرد می‌توان از فواید برداشتن 10 هزار قدم در روز با تعداد قدم‌های کمتری بهره برد.

ایسنا

5 1000
ارسال شده در 1 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • کدام میوه ها بیشترین ویتامین E را دارند؟
  • كپسول‌هاي آنتي بيوتيك براي درمان عفونت‌ حاد ادراري مناسب است
  • راهنمای اندازه گیری چاقی کمر
  • با سرطان گردن رحم(سرویکس) بیشتر آشنا شوید
  • علل و نشانه های بزرگی پروستات
  • یافته های جدید در مورد ایبوپروفن
  • ضریب هوشی برابر دختر انگلیسی با انیشتین
  • نوزادی که مجبور بود با 3 پا زندگی کند
  • محبوبترین ها

  • اقدام ظالمانه تحریم تجهیزات پزشکی
  • رشد و پرورش اولین انبه در فضا
  • ۹۰ درصد افراد دچار کمبود ویتامین E هستند؟
  • این خوراکیها انیشتین وجودتان را کور می کنند!
  • آزمایش موفقیت آمیز رشد گوش مصنوعی بر روی دست
  • روش های تغذیه ای موثر برای رفع بی خوابی
  • ماجرای بستری شدن یحیی گل محمدی در بیمارستان
  • صندلی از نوع همراه
  • رپورتاژ

  • لیفت صورت با نخ توسط دکتر فرزاد حسینی
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • زیبایی و جوانی پوست را از ما بخواهید
  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر حاجی زاده
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x