04-drop-fast-ts-153574971

 اگر وقت و زمان پیاده روی ندارید پیشنهاد می کنیم سرعت پیاده روی و راه رفتن خود را افزایش دهید افرادی که شاغل هستند و وقت زیادی برای ورزش ندارند می توانند از پیاده روی سریع مک بگیرند برای رسیدن به سلامتی بی تحرکی را کنار بگذارید و قدم های بلندتر و باسرعت بیشتر بردارید تا به هدف خود که تناسب اندام و افزایش سوخت و ساز بدنتان است برسید راهنمایی های موثری در این باره برایتان داریم با ما همراه باشید.

در صورتی که نمی‌توانید 10 هزار قدم در روز پیاده‌روی کنید، می‌توانید تعداد قدم‌ها را کمتر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید.

به گزارش سایت MNT، متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند که افراد برای داشتن سلامتی در روز 10 هزار قدم پیاده‌روی کنند. بسیاری افراد نمی‌توانند به این هدف برسند زیرا زمان کافی برای این میزان پیاده‌روی را ندارند.

، متخصصان اعلام کرده‌اند که افراد می‌توانند 3 هزار قدم در روز نیز پیاده‌روی کنند اما باید سرعت خود را افزایش دهند و شدت ورزش را بیشتر کنند تا همان میزان فایده ببرند.

یکی از متخصصان در این‌باره می‌گوید: هنگامی که بحث بر سر پیاده‌روی است هر چه بیشتر قدم بردارید بهتر است. با این حال می‌توانید با افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی و برداشتن قدم‌های کمتر نیز به نتیجه برسید.

نتایج این بررسی‌ها در مجله پزشکی و علم ورزش منتشر شده است. پیاده‌روی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به سلامتی است. این ورزش نیاز به تجهیزات خاص ندارد و افراد با وضعیت بدنی متفاوت می‌توانند این ورزش را انجام دهند. انجام پیاده‌روی هرچند کم، بهتر از داشتن زندگی ساکن است. پیشنهاد شده است که هر فرد در طول هفته 150 دقیقه ورزش کند. اگر بتوان با سرعت بیشتر در طول روز پیاده‌روی کرد می‌توان از فواید برداشتن 10 هزار قدم در روز با تعداد قدم‌های کمتری بهره برد.

ایسنا

ارسال شده در 1 آبان 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • بیماری پیسی و ارتباط آن با ژنتیک
  • توصیه های طلایی برای داشتن ابروهای زیبا و قشنگ
  • نگراني از مصرف داروهاي ضدچاقي
  • تحولات مهم در خورد و خوراک سنین مختلف
  • دلایل لذت نبردن از یک رابطه جنسی
  • سرگیجه و زنان حامله
  • دانسته هایی درباره تومـور پـلک
  • از این نوع آلرژی در نوزادان چه می دانید
  • چگونه به صورت اورژانسی جلوی بارداری را بگیریم
  • دور زدن بیماری قلبی با پسته
  • تغذیه خوب و ورزش های موفقیت آمیز
  • مزایا و معایب لیفت صورت با نخ
  • بررسی تفاوت هایی میان انواع نمک های خوراکی
  • ژله هویجی را یاد بگیرید
  • خواص شگفت انگیز پسته
  • محبوبترین ها

  • سبزیجات پرخاصیت برای بدن
  • عوامل پیشگیری از ابتلا به سرطان را بشناسید
  • مصرف آب هویج و این فواید بی نظیر
  • درمان مشکلات هورمونی با مواد طبیعی و سالم
  • جای دادن سبزیجات در غذاهای کودکان
  • 10 میوه ای که آب زیادی دارد
  • خاصیت های بی نظیر درمانی سرکه سیب
  • فواید و خواص دارویی پوست تنه درخت و میوه بلوط
  • آشنایی با فایده های عصاره درخت کاج
  • با میوه ها و سبزی های بهاری سوخت وساز بدن خود را افزایش دهید
  • فایده های مختلف پرتقال برای افراد چاق
  • مصرف عناب برای درمان مشکلات بدن
  • اهمیت تناول برخی میوه ها با پوستشان
  • مصرف گلابی خطر ابتلا به دیابت و سکته مغزی را میکاهد
  • این میوه های مغذی و آبدار را فراموش نکنید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است