مشاوره زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست

فعالیت‌های گروهی و روحیه همکاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان تعامل دانش آموزان با هم افزایش یادگیری دانش آموزان

تعامل و همکاری دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است همکاری آن ها در محیط مدرسه و در زمینه های مختلف درسی می تواند قدرت یادگیری دروس را در آن ها افزایش دهد فضای جمعی روحیه اجتماعی شدن را در محصلین افزایش خواهد داد استعداد آن ها را نیز شکوفا خواهد کرد و در فراگیری موارد مختلف تاثیرات فراوان خواهد گذاشت.تحقیقات مختلف در این زمینه نتایج جالبی به پژوهشگران داد.


رییس هیئت امنای پژوهشکده علوم شناختی بیان کرد:روحیه همکاری و انجام فعالیت های گروهی در دانش آموزان ما بسیار ضعیف است حال آنکه کار گروهی موجب افزایش یادگیری می شود.

سید کمال خرازی رییس هیئت امنای پژوهشکده علوم شناختی رفتارگرایی در سیستم آموزش و پروش ایران را مهمترین مشکل آن خواند و گفت: امروزه در بحث آموزش و پرورش، نگاه روانشناسی در جهت رویکرد شناختی است به طوری که خود دانش آموز محور یادگیری قرار بگیرد.

وی اذعان کرد: در رویکرد شناختی، مدرسه با فراهم آوردن امکانات لازم دانش آموز را محور یادگیری قرار داده و دانش آموز باید بتواند اکتشاف گرانه مطالب را فراگرفته و دانش را برای خود بسازد.

رییس هیئت امنای پژوهشکده علوم شناختی راه رسیدن به فضای شناختی در سیستم آموزشی را بسیار طولانی دانست و تصریح کرد: سیستم آموزشی ما افراد را قهرمان‌پرور بار می آورد مانند کنکور که فرزندان با تحمل فشارهای بسیار زیاد باید در این مسابقه ناعادلانه شرکت کنند که علاوه بر هدر رفتن نیروی بالای جوانان، موجب تخریب استعدادها هم می شود.

وی با تاکید بر اهمیت کار و آموزش به صورت گروهی و همکاری دانش آموزان با یکدیگر، ادامه داد: در صورت تعامل دانش آموزان با هم برای یادگیری، در کنار افزایش یادگیری و جذابیت آن، فرزندان ما کار کردن در قالب فعالیت های گروهی را هم تجربه کرده و یاد می گیرند.

خرازی انجام فعالیت‌های گروهی و روحیه همکاری را در جامعه کنونی بسیار ضعیف دانست و بیان کرد: توجه به رویکرد شناختی در آموزش باید از سنین خردسالی و پیش دبستان صورت گیرد تا بتوان استعداد های ذاتی افراد را شناسایی و پرورش داد.

وی از تاسیس مدارسی تحت عنوان مدارس شناختی خبرداد و افزود: برخی از این مدارس بدون آگاهی و دانش لازم تاسیس شده اند و به دلیل نبود نظارت کافی بر آنها، با ادعای اجرای رویکرد شناختی در مدرسه از افراد سوء استفاده می کنند.

خرازی با بیان اینکه پژوهشکده علوم شناختی طی سالهای اخیر در حال بررسی موضوع مدارس شناختی است، ابراز کرد: برای ایجاد چنین مدارسی باید تمام امکانات از فضای فیزیکی تا روش تدریس، معلمین و روش ارزشیابی در قالب یک مدل آزمایشی ایجاد، مشکلات آن بررسی، حل و سپس تکثیر شود.

وی با اشاره به لزوم آموزش علوم شناختی برای تاسیس مدارس، یادآور شد: از تمام مدارس شناختی موجود تنها دو مدرسه در پژوهشکده علوم شناختی آن هم فقط یکی از دوره های آموزشی را طی کرده اند.

5 1000
ارسال شده در 30 مهر 1395 توسط با موضوع عمومی
ویزیت یاب
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x