aid1767996-728px-make-your-face-look-younger-step-4

اگر می خواهید با استفاده از آرایش سن خود را کمتر نشان دهید و جوانتر به نظر برسید می توانید از برخی ترفندهای آرایشی کمک بگیریدعمر طولانی تر، احساس بهتر و ظاهر سالم تری با استفاده از برخی مکمل های خوراکی و موادغذایی مفید برای پوست به دست خواهد آمد 4 قدم موثر برای جوانتر به نظر رسیدن را در ادامه مطلب در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 شاید مهمترین چیزی که در مبارزه با زمان باید در نظر بگیرید، این است که سن در واقع فقط یک عدد است. پنجاه سالگی تقریبا هیچ وقت سن پیری بحساب نمی آید و اگر رسیدن به این مرحله از زندگی، شما را نگران نکند، این احتمال وجود دارد که بقیه نیز از آن ناراحت نشوند.
بخندید، خوش بگذرانید، در فعالیتهایی که از آنها لذت می برید، شرکت کنید و اجازه ندهید چند دور بی معنی تقویم، شور و نشاط شما را برباید. و در حالیکه تمام این کارها را انجام می دهید، خودتان را به چند نکته و ترفند جدید مجهز کنید تا ظاهرتان را به جوانی احساستان نگه دارید و هیچ چیز بجز خودتان، نتواند سن واقعی تان را آشکار سازد البته فقط در صورتیکه بخواهید.

قدم ۱

نزد آرایشگرتان بروید. لایه لایه کردن موهایتان، به آن حجم می دهد و یک آرایشگر خوب می تواند هایلایت هایی به موهای شما اضافه کند که هرگونه لکه های تیره، روزاسه یا تیره شدن کلی پوست را که گاهی اوقات با افزایش سن اتفاق می افتد، خنثی کند.

موهای چتری نیز یک اسلحه ضدپیری عالی هستند، بخصوص هنگامیکه به یک طرف کج شده باشند زیرا آنها چین و چروکهای پیشانی را می پوشانند و درعین حال، توجه را از خطوط فک آویزان و پوست شل گردن به سمت بالا جلب می کنند. آنها همچنین کم پشت شدن موها را پنهان می کنند. حواس تان باشد که فرق از وسط باز نکنید چون بسیار بد بنظر می رسد و بجای کم کردن سن، چندین سال به سن تان اضافه می کند.

قدم ۲کمدتان را بگردید و لباسهای کهنه را به دیگران ببخشید. بجز لباسهای رسمی کار که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، ست های یک رنگ را تفکیک کنید و آنها را بصورت جداگانه بپوشید. مشکی را با آبی تیره یا قهوه ای ست کنید، جوراب شلواری های چسب و نایلونی را کنار بگذارید و پاهایتان را آشکار کنید. از پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند و یک تاپ پر زرق و برق نهراسید.

می توانید رنگ سفید را در زمستان و رنگ مشکی را در تابستان و طرح های متعدد را با هم بپوشید تا زمانیکه توان هماهنگی داشته باشند. فقط حتما لباسها را امتحان کنید و مطمئن شوید که کاملا متناسب با اندام فعلی شما هستند. مناسب با سنتان لباس بپوشید. دامنهای کوتاه یا تاپ های بالای ناف، با وجود آنکه تلاش می کنید کم سن و سال بنظر بیایید، سن شما را بالاتر نشان می دهند! حتی اگر هنوز هم شکم و پاهای عالی مانند ۲۵ سالگی تان داشته باشید.

قدم ۳یک روال مراقبت از پوست جدید را امتحان کنید. صورت، چانه و گردنتان را هر روز با یک پاک کننده غیر فومی بشویید و با آلفا هیدروکسی اسید لایه برداری کنید. پوستتان را با یک مرطوب کننده غنی از آنتی اکسیدان ها مانند کوانزیم Q10، ویتامین C و اسید آلفا لیپوئیک مرطوب سازید. مرطوب کننده شما باید حاوی کره درخت شی (شی باتر) یا هیدراتورهای قدرتمند دیگر و همچنین ضد آفتاب باشد.

اگر سیگار می کشید، آن را ترک کنید. دود سیگار، عروق خونی پوست را باریک می کند و به کلاژن (که پوستتان برای حفظ قابلیت ارتجاعی و درخشش به آن نیاز دارد) صدمه می زند. اگر متوجه افتادگی پوست شدید، یک سرم سفت کننده حاوی رتینول و پپتید را نیز به روال تان اضافه کنید.

قدم ۴

یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. بشقاب تان را پر از سبزیجات برگ سبز و تیره و همچنین گردو، زغال اخته و توت فرنگی کنید. مصرف غذاهای غنی از کلسیم و ویتامین D را نیز افزایش دهید. یک رژیم غذایی مدیترانه ای پر از میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون به شما کمک خواهد کرد عمر طولانی تر، احساس بهتر و ظاهر سالم تری داشته باشید. مکمل های ویتامین B12 مصرف کنید یا B12 مصرفی تان را با خوردن ماهی و گوشت، بطور طبیعی افزایش دهید.

وب سایت تناسب اندام

ارسال شده در 3 آبان 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع زیبایی, پوست, مو

پیشنهاد سردبیر

  • پرسش های سرنوشت ساز در دوران نامزدی
  • نحوه تغذیه در ورزشهای غیر هوازی
  • چگونه خود را برای معاینه های دوره ای پستان آماده کنیم؟ بخش نخست
  • نکاتی بسیار ضروری درمورد ترس کودکان
  • چرا آینده نگری می کنیم؟
  • چرا مینای دندان خراب می شود
  • چند عمل موثر برای بهبود آنفولانزا
  • دستگاه اسکارلت و نحوه عملکرد آن
  • این چربی ها برای کاهش وزن شگفت انگیز هستند
  • برای اشخاص اکتومورف برنامه حرکتی عضله‌ ساز
  • با انواع میوه مافین تهیه کنید
  • تهدید آلزایمر با مصرف زیاد این ماده معدنی
  • دنبال خواب راحت می گردید؟
  • ترمیم سریعتر شکستگی با این روش های درمانی
  • ابتلا به افسردگی با این نوع طرز فکر
  • محبوبترین ها

  • مشکلات روحی ناشی از بی خوابی
  • دستیابی به شادی همیشگی
  • نکات مهم برای اوایل شروع زندگی
  • بررسی سبک زندگی مضر برای سلامتی
  • 15 راهکار ساده برای غلبه بر افسردگی و غم
  • بعد از طلاق این توصیه ها را جدی بگیرید
  • واکنش مناسب در مواجهه با رفتار غلط کودک
  • ناتوانی در نگهداری راز
  • تهیه کلکسیون جالب توسط نوجوان
  • باورهای مختلف در جامعه در زمینه تشکیل زندگی مشترک
  • درباره خواستگار ناشناس چطوری تحقیق کنیم؟
  • وقتی خشمگین می شویم
  • ماهیت انواع رفتار و بهداشت روانی
  • احساسات فرد افسرده
  • مزیت های تنها ماندن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است