نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد

غذاهای عضله ساز عضله سازی

اگر شما جزء کسانی هستید که داشتن عضله و استایلی ورزشکارانه برایتان مهم است بهتر است این مطلب را از دست ندهید و صد البته باید بدانید که ساختمان عضلات شکم و قالب ماهیچه ای، مدت ها قبل از این که به باشگاه بروید و با وزنه و دستگاه پرس سینه کار کنید، شکل گرفته است.

برای تقویت ماهیچه ها شما به فرمول اساسی، مبنی بر نوشیدن زیاد مایعات و خوردن غذاهای انرژی زا همراه با بلند کردن وزنه نیاز دارید. انجام درست این فرمول همراه با تمرینات سوخت و ساز، باعث اصلاح بافت ماهیچه ای  شما می شود و به شکل دادن بدن شما و به ویژه ماهیچه های شما کمک می کند.

برنامه تغذیه ای ورزشی:

  1. اساس تمام رژیم های غذایی سالم، میوه ها و سبزیجات هستند. این مواد، فیبرها، ویتامین ها، مواد معدنی و مایعات لازم را به بدن شما می رسانند.
  2. لبنیات کم چرب با پروتئین بالا، کربوهیدرات ها، ویتامین D، پتاسیم و کلسیم می توانند پاسخگوی این نیاز های بدن باشند.
  3. گوشت بدون چربی یک منبع بزرگ از پروتئین و آهن برای انتقال اکسیژن به عضلات است.

اسید آمینه های موجود در گوشت باعث رشد و تقویت ماهیچه ها می شوند.

  1. مرغ با گوشت تیره (محلی) در مقایسه با مرغ با گوشت سفید، 20% آهن بیشتر و سه برابر روی دارد، که باعث می شود یک سیستم ایمنی سالم برای بدن فراهم شود.
  2. تخم مرغ نیز شامل اسید آمینه های ضروری بدن است. نیمی از پروتئین موجود در تخم مرغ همراه با ماده ای به نام لوتئین (Lutien) جزء مواد غذایی است که برای سلامت چشم مفید است.
  3. آجیل بدون نمک به صورت خام و بو داده منبعی خوب از پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان، چربی و فیبر است.
  4. لوبیا و همه غلات سبوس دار دارای مقداری پروتئین هستند که علاوه بر انرژی زایی به اصلاح ماهیچه ها کمک می کنند که حاوی مقداری فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان هستند.

 

5 1000
ارسال شده در 2 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه , سلامت مردان

پیشنهاد سردبیر

  • خطراتی که ضربه زدن با سر به توپ برای کودک شما دارد
  • توصیه های سلامت برای روزه داری سالم
  • بالا بردن بهره وری با این عادات صبحگاهی
  • آیا روغن های مایع واقعا چربی ندارند
  • مراقبت بیشتر از سلامتی بدن با کاهش وزن
  • گفتگو با دکتر قارونی درباره بیماران فشار خون
  • اندازه گیری میزان مهربانی
  • مراجعه به پزشک توسط مردان
  • محبوبترین ها

  • احساس خجالت در مصاحبه شغلی و راه حل برای آن
  • موفق ترین ها اینگونه اند
  • چرا در هنگام امتحان استرس داریم؟
  • اگر می خواهید احساس تنهایی نکنید
  • چه رابطه ای بین مصرف داروهای مختلف و اضطراب وجود دارد؟
  • تاثیر شادی بر روند کار
  • اثرات خفته بعد از طلاق
  • انتخاب مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط با فرزند
  • رپورتاژ

  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • همه چیز درباره کم‌خونی
  • معرفی تمام محصولات سان‌سی در نمایشگاه بین‌المللی (25 تا 28 اردیبهشت‌ماه)
  • كلينيك تخصصى دندانپزشکی سعادت آباد
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x