مشاوره زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصیی آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو

nurse-2-1

پرستاران انسان های شگفت انگیزی هستند (نه به این دلیل که با آن ها در ارتباط هستم). مهم نیست که پاهای آنها چقدر درد داشته باشد یا درد کلیه شان امانشان را بریده باشد، آن ها از بیمارانشان به دقت مراقبت می کنند و از کارشان لذت می برند.

آن ها بیشترین تعامل را با بیماران و ملاقات کننده ها دارند. به این معنی که آن ها هر زمان که ما بخواهیم چیزی انجام دهیم تا به مراقبت بیماران  خود کمک کنیم، آن ها در خط اول هستند.

 

  1. گرفتن PO’d هنگامی که تاخیری به وجود می آید.

انتظار برای دریافت پاسخ تلفنتان از طریق پرستار ممکن است تجربه ی خسته کننده ای باشد ولی این به معنی عدم تمایل پرستار برای درمان نیست بلکه مریضی دیگر نیاز به مراقبت اورژانسی دارد و علت تاخیر تقدم بیماران در مواقع اضطراری است.

 

  1. بی میلی برای پاسخ به سوالات

از آنجا که هر بیماری در طول دوره بیماری خود متفاوت و منحصر به فرد است. بنابراین مراقبت ها براساس نیازهای او می باشد. اگر بیمار یا خانواده ی او احساس کنند که اصطلاحات پزشکی را متوجه نمی شوند یا نمی دانند، چطور براساس این اطلاعات با بیمار خود برخورد کنند، پرستاران می توانند به سوالات آن ها پاسخ دهند.

 

  1. ازدحام در اتاق بیمارستان

پرستاران نیاز به دسترسی آسان به بیمار، علائم حیاتی، داروها و نوار قلب دارند. بنابراین لازم است که اتاق را خلوت کنند و یک تخت خالی را آماده کنند.

 

  1. عدم استفاده از زنگ

بسیاری از بیماران فکر می کنند به کمک پرستار برای رفتن به حمام نیاز ندارند. در حالی که این عدم درخواست کمک ممکن است باعث صدمه و افتادن بیمار از تخت شود.

 

  1. اهانت کردن هنگامی که درخواست ترک اتاق را می کنند!

بدون وجود ملاقات کنندگان  بیمار پرستاران بهترین مراقبت را انجام می دهند. تصور کنید شما تخت بیمار را بعد از کثیف شدن تمییز کنید پس لطفا زمانی که از شما می خواهند از اتاق بیرون بروید.

 

  1. درخواست اطلاعات ویژه از طریق تلفن

امروزه در بسیاری از بیمارستان ها تلفن های هوشمندی است که به سوالات شما با دادن کد مربوط پاسخ می دهند. پرستاران طبق قانون دارای محدودیت در این مورد هستند، چون به زمان کافی برای تکمیل ارزیابی و مدیریت داروها نیاز دارند.

7. صحبت کردن هنگام دریافت داروهاصحبت کردن بیماران برای اکثر پرستاران مهم نیست و یا حتی پاسخ دادن به سوالات آنها اما در هر حال برای جلوگیری از اشتباه و صرفه جویی در وقت پرستاران هنگام گرفتن دارو صحبت نکنید.

 

 

  1. پنهان کردن اطلاعات در طول مدت ارزیابی بیمار

بسیاری از بیماران علائم یا مشکلاتی که در برخورد با برخی داروها دارند را نادیده می گیرند مانند: ظرفیتشان برای فعل و انفعالات دارویی یا اثر معکوس دارو روی آن صحبت کردن در حال دریافت دارو ها بقیه عوارض

 

  1. پرسیدن سوالات جانبی

پاسخ به سوالات بیمار هنگامی که پرستار در حال مدیریت  دارو ها، تخلیه ادرار و دیگر مسائل مربوط به او است ممکن است باعث اشتباه پرستار شود. بنابرابن سوالات خود را قبل یا بعد از  انجام دادن امور مربوط به پرستاران بپرسید.

5 1000
ارسال شده در 1 آبان 1395 توسط با موضوع پرستاری و مامایی , عمومی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • خوش تیپ بودن و این مشکلات روحی
  • اهمیت پاک کردن آرایش از روی پوست
  • روش اصولی و استاندارد مسواک زدن
  • رابطه ارتودنسی دندان با پوسیدگی
  • با این ویتامین ها، بینایی خود را تضمین کنید
  • ساخت مغز مصنوعی توسط دانشمندان روسی
  • فضاهای سبز سلامت روان افراد مسن را تقویت می‌کند
  • راه حل های درمانی برای خارش پوست سر
  • محبوبترین ها

  • دانستنی هایی در خصوص ماه گرفتگی روی پوست نوزاد
  • با این ماسک لک ها و کک مکها را فراری دهید
  • استفاده از بوتاکس براي درمان افتادگی سینه
  • برای طبیعی به نظر رسیدن آرایش تون چی کار می کنید؟
  • برای داشتن پوستی شاداب، سالم و زیبا
  • خاصیت های مختلف طب سنتی چینی
  • پاک کننده های مخصوص پوست مختلط
  • آیا لکه های قهوه ای پوست بعلت پیری بوجود می آید؟
  • رپورتاژ

  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • ارائه خدمات درمانی در پلی کلینیک شبانه روزی ساج
  • اصلاح ناهنجاری های دندانی با ارتودنسی
  • تغذیه و تناسب اندام در کلینیک ایران نوین
  • رفع افتادگی پلک به روش پلاسماجت دکتر خیرخواه
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x