کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک آلما/ ساختمان پزشکان
کلینیک دندان پزشکی آلما
کلینیک تخصصی دندان پزشکی
دکتر محمد سعیدی
دکتر محمد سعیدی
متخصص بیماریهای پوست ،مو ،زیبایی و لیزر درمانی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر منوچهر شهسواری
دکتر منوچهر شهسواری
فوق‌تخصص فلوشیپ لیزر
کلینیک ساج
کلینیک ساج
متخصص زنان و زایمان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک مدیسا/ ساختمان پزشکان
کلینیک مدیسا
پیکرتراشی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص کاشت مو و ابرو
کلینیک امرو
کلینیک اُمرو
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و بینی
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
دکتر ابوالفضل صالح‌راد
متخصص گوش،حلق و بینی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محسن حسن‌زاده
دکتر محسن حسن‌زاده
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
گلدن رویال
گلدن رویال
پوست، لیزر و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)

nurse-2-1

پرستاران انسان های شگفت انگیزی هستند (نه به این دلیل که با آن ها در ارتباط هستم). مهم نیست که پاهای آنها چقدر درد داشته باشد یا درد کلیه شان امانشان را بریده باشد، آن ها از بیمارانشان به دقت مراقبت می کنند و از کارشان لذت می برند.

آن ها بیشترین تعامل را با بیماران و ملاقات کننده ها دارند. به این معنی که آن ها هر زمان که ما بخواهیم چیزی انجام دهیم تا به مراقبت بیماران  خود کمک کنیم، آن ها در خط اول هستند.

 

  1. گرفتن PO’d هنگامی که تاخیری به وجود می آید.

انتظار برای دریافت پاسخ تلفنتان از طریق پرستار ممکن است تجربه ی خسته کننده ای باشد ولی این به معنی عدم تمایل پرستار برای درمان نیست بلکه مریضی دیگر نیاز به مراقبت اورژانسی دارد و علت تاخیر تقدم بیماران در مواقع اضطراری است.

 

  1. بی میلی برای پاسخ به سوالات

از آنجا که هر بیماری در طول دوره بیماری خود متفاوت و منحصر به فرد است. بنابراین مراقبت ها براساس نیازهای او می باشد. اگر بیمار یا خانواده ی او احساس کنند که اصطلاحات پزشکی را متوجه نمی شوند یا نمی دانند، چطور براساس این اطلاعات با بیمار خود برخورد کنند، پرستاران می توانند به سوالات آن ها پاسخ دهند.

 

  1. ازدحام در اتاق بیمارستان

پرستاران نیاز به دسترسی آسان به بیمار، علائم حیاتی، داروها و نوار قلب دارند. بنابراین لازم است که اتاق را خلوت کنند و یک تخت خالی را آماده کنند.

 

  1. عدم استفاده از زنگ

بسیاری از بیماران فکر می کنند به کمک پرستار برای رفتن به حمام نیاز ندارند. در حالی که این عدم درخواست کمک ممکن است باعث صدمه و افتادن بیمار از تخت شود.

 

  1. اهانت کردن هنگامی که درخواست ترک اتاق را می کنند!

بدون وجود ملاقات کنندگان  بیمار پرستاران بهترین مراقبت را انجام می دهند. تصور کنید شما تخت بیمار را بعد از کثیف شدن تمییز کنید پس لطفا زمانی که از شما می خواهند از اتاق بیرون بروید.

 

  1. درخواست اطلاعات ویژه از طریق تلفن

امروزه در بسیاری از بیمارستان ها تلفن های هوشمندی است که به سوالات شما با دادن کد مربوط پاسخ می دهند. پرستاران طبق قانون دارای محدودیت در این مورد هستند، چون به زمان کافی برای تکمیل ارزیابی و مدیریت داروها نیاز دارند.

7. صحبت کردن هنگام دریافت داروهاصحبت کردن بیماران برای اکثر پرستاران مهم نیست و یا حتی پاسخ دادن به سوالات آنها اما در هر حال برای جلوگیری از اشتباه و صرفه جویی در وقت پرستاران هنگام گرفتن دارو صحبت نکنید.

 

 

  1. پنهان کردن اطلاعات در طول مدت ارزیابی بیمار

بسیاری از بیماران علائم یا مشکلاتی که در برخورد با برخی داروها دارند را نادیده می گیرند مانند: ظرفیتشان برای فعل و انفعالات دارویی یا اثر معکوس دارو روی آن صحبت کردن در حال دریافت دارو ها بقیه عوارض

 

  1. پرسیدن سوالات جانبی

پاسخ به سوالات بیمار هنگامی که پرستار در حال مدیریت  دارو ها، تخلیه ادرار و دیگر مسائل مربوط به او است ممکن است باعث اشتباه پرستار شود. بنابرابن سوالات خود را قبل یا بعد از  انجام دادن امور مربوط به پرستاران بپرسید.

ارسال شده در 1 آبان 1395 توسط با موضوع پرستاری و مامایی , عمومی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی