کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

قند خون راه رفتن بعد از غذا دیابت نوع 2 بیماری قلبی

 اگر شما هم جزء کسانی هستید که دیابت نوع دو دارید سعی کنید بعد از غذا خوردن راه بروید. یک پیاده روی کوتاه مدت پس از غذا خوردن ممکن است سطح خون را پایین تر از مقداری برساند که ورزش در زمان های دیگر انجام می شود.

 این گفته ها از طریق یک مطالعه جدید که در مرکز تحقیقات کالج لندن انجام شده است، منتشر شد. اندازه گیری قند خون که اندازه گیری قند خون بعد از غذا نامیده می شود و با خطر بیماری های قلبی مرتبط است برای بیماران مبتلا به دیابت انجام گرفت. در این آزمایشات قند خون شرکت کنندگانی که بعد از غذا، پیاده روی کردند، به طور متوسط 12% پایین تر از کسانی بود که در زمان های دیگری ورزش کرده بودند. بیشترین افت قند خون با راه رفتن بعد از شام به دست آمد و برابر با 22% بود. کسانی که به دیابت نوع 2 مبتلا هستند باید حداقل 150 دقیقه در هفته پیاده روی و ورزش داشته باشند.

با توجه به منافع فعالیت بدنی بعد از غذا باید دستورالعمل های جاری اصلاح شود و فعالیت ها بعد از خوردن غذا اجرا شود به خصوص زمانی که وعده های غذایی حاوی مقدار قابل توجهی از کربوهیدرات ها باشند. این راه رفتن باید بخشی از زندگی روزمره ی این افراد باشد. اما مدیر مرکز دیابت بالینی نیویورک اعلام کرد با این که ورزش باید بخشی از درمان ها باشد، باید احتیاط لازم در مورد آن در نظر گرفته شود، زیرا بیماری قلبی در میان افراد مبتلا به دیابت نوع 2 شایع است و باید مراقب باشند که این ورزش باعث انحراف خون از عروق کرونر و کاروتید به روده نشود که در صورت داشتن علائم بهتر است انجام نشود.

 بهبود کنترل قند خون با ورزش، در بسیاری از آزمایشات نشان داده شده است. اما ورزش و شیوه ی زندگی خوب اغلب کافی نیست و در این افراد ترکیبی از سبک زندگی خوب و داروهای مناسب برای نتایج موفقیت آمیز مهم است. محققان دریافتند کسانی که 150 دقیقه ورزش می کنند 26% کمتر خطر ابتلا به دیابت را دارند و در نتایجی دیگر نشان داده شده است که ورزش بیش از 150 دقیقه کاهش خطر ابتلا به دیابت را به بیش از نصف می رساند.

 

5 1000
ارسال شده در 5 آبان 1395 توسط با موضوع بیماری ها , قلب و عروق , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • خطرات تلفن همراه برای سلامتی
  • خلاصی از بوی بد دهان
  • اهمیت استعدادیابی فرزندان
  • عوارض داروهای مصرفی و اختلال در ترشحات داخلی
  • ریشه یابی کم تحمل بودن تازه مادران
  • فواید طلایی رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی
  • کاهش چربی شکم چطور و با کدام غذاها ( فکت گرافی)
  • بررسی پوشک و عوامل تحریک کننده پوست کودک
  • محبوبترین ها

  • وظیفه پرستار در قبال مریضهای بد حال پیر چیست؟
  • در ریکاوری از بیمار چه مراقبتهایی می شود
  • لباس های زمستانه مناسب بارداری
  • اطلاعاتی کامل در ارتباط با آریتمی های بطنی قلب
  • سوند ادراری در مردان چگونه قرار داده می شود
  • پرستاران واقعی
  • ترخیص بیمار از بیمارستان به چه شیوه ای است؟
  • جزئیاتی درباره اسکن هسته ای قلب
  • رپورتاژ

  • معرفی تمام محصولات سان‌سی در نمایشگاه بین‌المللی (25 تا 28 اردیبهشت‌ماه)
  • بالون معده بدون نیاز به بیهوشی و بستری توسط دکتر فرامرزی
  • ارائه پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی توسط دکتر راه انجام
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • ارکید
    کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x