اگر شما هم جزء کسانی هستید که دیابت نوع دو دارید سعی کنید بعد از غذا خوردن راه بروید. یک پیاده روی کوتاه مدت پس از غذا خوردن ممکن است سطح خون را پایین تر از مقداری برساند که ورزش در زمان های دیگر انجام می شود.

 این گفته ها از طریق یک مطالعه جدید که در مرکز تحقیقات کالج لندن انجام شده است، منتشر شد. اندازه گیری قند خون که اندازه گیری قند خون بعد از غذا نامیده می شود و با خطر بیماری های قلبی مرتبط است برای بیماران مبتلا به دیابت انجام گرفت. در این آزمایشات قند خون شرکت کنندگانی که بعد از غذا، پیاده روی کردند، به طور متوسط 12% پایین تر از کسانی بود که در زمان های دیگری ورزش کرده بودند. بیشترین افت قند خون با راه رفتن بعد از شام به دست آمد و برابر با 22% بود. کسانی که به دیابت نوع 2 مبتلا هستند باید حداقل 150 دقیقه در هفته پیاده روی و ورزش داشته باشند.

با توجه به منافع فعالیت بدنی بعد از غذا باید دستورالعمل های جاری اصلاح شود و فعالیت ها بعد از خوردن غذا اجرا شود به خصوص زمانی که وعده های غذایی حاوی مقدار قابل توجهی از کربوهیدرات ها باشند. این راه رفتن باید بخشی از زندگی روزمره ی این افراد باشد. اما مدیر مرکز دیابت بالینی نیویورک اعلام کرد با این که ورزش باید بخشی از درمان ها باشد، باید احتیاط لازم در مورد آن در نظر گرفته شود، زیرا بیماری قلبی در میان افراد مبتلا به دیابت نوع 2 شایع است و باید مراقب باشند که این ورزش باعث انحراف خون از عروق کرونر و کاروتید به روده نشود که در صورت داشتن علائم بهتر است انجام نشود.

 بهبود کنترل قند خون با ورزش، در بسیاری از آزمایشات نشان داده شده است. اما ورزش و شیوه ی زندگی خوب اغلب کافی نیست و در این افراد ترکیبی از سبک زندگی خوب و داروهای مناسب برای نتایج موفقیت آمیز مهم است. محققان دریافتند کسانی که 150 دقیقه ورزش می کنند 26% کمتر خطر ابتلا به دیابت را دارند و در نتایجی دیگر نشان داده شده است که ورزش بیش از 150 دقیقه کاهش خطر ابتلا به دیابت را به بیش از نصف می رساند.

 

ارسال شده در 5 آبان 1395 توسط خانم عرب زاده با موضوع بیماری ها , قلب و عروق , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • ریشه حسادت و عقده ای بودن اطفال
  • به چه دلیل بایستی نوشابه را ترک کنیم؟
  • اطلاعاتی پیرامون عمل تیروئیدکتومی
  • روش های پیش پا افتاده برای رفع درد کمر
  • سوالات جنسی کودکان و چگونگی پاسخ دادن به آنها
  • شباهت اختلالات افسرده خویی با افسردگی اساسی
  • درمان چین و چروک های صورت به روش های طبیعی
  • رفتار با کودک و تاثیرات مختلف آن
  • توصیه های خواندنی برای دویدن در فصل بهار
  • غذا خوردن با اصول اسلامی
  • به جای ترس کربوهیدرات ها را در آغوش بگیرید
  • بزرگترين مجتمع توليد داروهاي نوتركيب آسياي جنوب غربي
  • مهمترین عوامل تاثیر گذار بر ارگاسم زنان
  • آموزش بهترین ورزش های خانگی برای گردن درد
  • نکاتی در ارتباط با ساختار کفش
  • محبوبترین ها

  • اصول استفاده از دنیای مجازی
  • اهمیت محل خواب افراد شب کار
  • پیشگیری از طلاق با این راهها
  • پیشگیری از سکته با حرکت دادن انگشتان
  • سرعت در کاهش وزن با پیروی از این قوانین
  • دو عامل مهم در ایجاد سرطان دستگاه گوارش
  • خوشبوکننده های هوا و این آسیب ها برای سلامتی
  • انتقال یافتن انواع زگیل
  • جاهای پنهان برای تمیز شدن
  • راههای مناسب در پیشگیری از خستگی
  • بیماری موسوم به بیماری سرخ
  • مقدار الکترولیت در بدن چقدر باید باشد؟
  • موثرترین راه برای متوقف کردن سکسکه
  • مراقبت از بدن در برابر انواع سرطان
  • بیدار شدن با شور و نشاط
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است