کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
کلینیک زیبایی یکتا
کلینیک زیبایی زیبایی
پوست، مو و لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک دندان پزشکی دکتر مرضیه مظفری/ ساختمان پزشکان
دکتر مرضیه مظفری
دندان پزشک ( ونیر کامپوزیت، لمینیت سرامیکی، روکش های تمام سرامیکی و ...)
کلینیک زیبایی یکتا
کلینیک زیبایی زیبایی
پوست، مو و لیزر
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو

psychologybanner


چه چیزی باعث می‌شود که افراد تبدیل به افراد دشوار و مشکل‌ساز شوند؟
آنها نیاز شدیدی به صمیمیت دارند ولی ترس از روابط صمیمی هم دارند. نیازشان به صمیمیت آنها را به سمت دیگران می‌کشاند ولی ترس آنها از نزدیکی آنها را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.
آنها با رفتارهای مشکل‌ساز و دشوار موفق شدند که از پس حس طرد والدین برآیند. در واقع راهبرد سازگاری‌شان بوده و هست. اگر شما سعی کنید با در نظر گرفتن آسیب‌هایی که دیده‌اند به نیاز آنها به نزدیک‌تر شدن پاسخ دهید، نه به رفتار مشکل‌سازشان، رفتار دشوار آنها متوقف می‌شود یا حداقل کم می‌شود.
واکنش‌های رایج در برخورد با افراد دشوار:
شما حالت دفاعی می‌گیرید.
وقتی کسی گستاخ و عصبانی است و شما حس می‌کنید مورد حمله کلامی قرار گرفته‌اید، حالت دفاعی می‌گیرید و سعی می‌کنید توجیه کنید. این پاسخ خود‌به‌خودی و طبیعی شماست.
آنها اهمیتی نمی‌دهند که شما اشتباه کرده‌اید یا فرد دیگری. آنان فقط می‌خواهند که مشکل حل شود و مقصر را بیابند.
این وضعیت برنده‌ای ندارد. شما حالت دفاعی می‌گیرید و حس ناکامی دارید. آنها به دشواری‌ها و مشکلات به عنوان مشکلی حل‌نشدنی نگاه می‌کنند که در آن گیر می‌کنند.
شما ناراحت هستید اما چیزی نمی‌گویید و روی حل مشکلات تمرکز نمی‌کنید.
با اینکه شما احساسات‌خود را نشان نمی‌دهید، غمگین هستید و نمی‌توانید آن را به خوبی درک کنید. شما در حال جذب و فروخوردن خشم این افراد هستید. در نهایت شما خشم خود را آزاد خواهید کرد. ممکن است که تحریک‌پذیر شوید و با همسر یا شریک‌تان بحث کنید. ممکن است با خوردن و نوشیدن سعی در آرام کردن خود داشته باشید تا خشم‌تان را تخلیه کنید.
اگر آنها چیزی را که می‌خواهند بگیرند، برنده می‌شوند. ولی شما حس برنده بودن ندارید. شما هنوز غمگین هستید و عصبانیت‌ خود را به اطرافیان‌تان جا‌به‌جا می‌کنید و اطرافیان شما نمی‌توانند کاری برای شما انجام دهند. شما در برخورد افراد دشوار نمی‌توانید خشم‌تان را مستقیما به آنها انتقال دهید، بنابراین خشم‌تان جایی می‌رود که پاسخی برای آن نیست و در وضعیت بدی گیر می‌افتید.
قبل از پاسخ دادن به افراد دشوار یادتان باشد که آنان از شما عصبانی نیستند بلکه از وضعیت عصبانی هستند. فقط چون شما در آن وضعیت در دسترس آنها هستید، در تیررس خشم‌شان از ناکامی قرار می‌گیرید. بنابراین وقتی آنان از وضعیت عصبانی هستند و نه شما، چرا باید شما در حالت دفاعی باشید؟
شما این کار را توسط راه‌حل‌های زیر انجام دهید:
سوال کنید تا مشکل برایتان روشن شود.
مشکل را تفسیر کنید آن را درک کنید و برای خودتان رفع ابهام شود.
مهارت‌های ارتباطی اساسی:
تفسیر برای دریافت کردن معنا: مرور و تفسیر اتفاق و برخوردی که با شما شده به شما کمک می‌کند تا به صورت کامل و به تفصیل پیام در پس آن برخورد را درک کنید. بگذارید با توضیح بیشتر این مهارت ارتباطی را روشن کنم. اگر شما گفته‌های او به خودتان را تکرار کنید نتوانسته‌اید تفسیر کنید و این مهارت تفسیر نیست. این تکرار طوطی‌وار است و به شما کمکی نمی‌کند.
اگر شما می‌خواهید مشکل را به خوبی بفهمید و با تحلیل می‌خواهید درک خود را از واقعه دریافت کنید، این روش دقیقا تفسیر است. تفسیر برای ارتباط ضروری است. داشتن این مهارت نشان می‌دهد که شما به خوبی گوش می‌دهید و شرایط را درک می‌کنید.
تعبیر: خیلی از واژه‌ها معناهای متفاوتی برای افراد مختلف دارد. وقتی اطلاعات کافی ندارید تصور نکنید می‌دانید دقیقا آنها چگونه هستند. اغلب ما آن چیزی را می‌شنویم که می‌خواهیم. مطمن شوید که چیزی را که می‌شنوید برای خودتان روشن کرده‌اید.
عقیده‌تان را ارائه ندهید. وقتی کسی غمگین است علاقه‌ای به دانستن عقیده شما درباره این که چه اتفاقی افتاده، ندارد بلکه فقط می‌خواهد مشکل حل شود.
سوال بپرسید و تفسیر کنید که آنها چه چیزی واقعا به شما گفته‌اند و دریافت خودتان را از حرف‌های آنها بفهمید.
یک برنامه عملی برای خودتان بریزید.
برای حل مشکلات، زمان ضرب‌الاجل تعیین کنید.
از برنامه خودتان پیروی کنید.
بهترین کار ممکن را در وضعیت بدی که در آن قرار دارید انجام دهید.

منبع: روزنامه سپید

 

5 1000
ارسال شده در 5 آبان 1395 توسط با موضوع روانشناسی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی