medical-question-mark-2

سوال کاربر: سلام.من از داروی لوسیون ماینوکسیدیل استفاده کردم.اما نه تنها ریزش موهام کم نشده بلکه به طرزه عجیبی بیشتر هم شده.اید چیکار کنم ؟مصرفش رو قطع کنم یا ادامه بدم؟

پاسخ پزشک: در ابتدا ریزش طبیعی هست اما اگه ادامه دار باشه باید در مورد ادامه مصرف با پزشک خودتون مشورت کنید

  • سوال از شما پاسخ از ما. تنها کافیست در بخش نظرات هر مطلب، مشکلتان را با ما در میان بگذارید تا دکتر سلام مشکل شما را حل کند.

 

 

5 1000
ارسال شده در 7 آبان 1395 توسط با موضوع پرسش و پاسخ | 244 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • خطرات مرتبط با آبله مرغان در بارداری
  • مقابله با گرمای هوا با مصرف میوه
  • مادران شیرده از خوردن سیر غافل نشوند
  • برطرف کردن طعم فلز در دهان
  • ویتامین های ضروری برای سنین پایین
  • برای زیبایی از سر تا پا این توصیه های خانگی را بدانید
  • عوامل تاثیرگذار بر یائسگی
  • اطلاعات جامع در مورد بیماری ام اس (ms)
  • محبوبترین ها

  • سیروز کبدی و این نشانه ها
  • هپاتیت،بیماری کبدی مربوط به پوست
  • دلیل اینکه گاهی ناخن پا سیاه می شود، چیست؟
  • کسانی که مستعد ابتلا به سرماخوردگی اند بخوانند
  • مشکل فشار خون و نگرانی برای سلامت افراد
  • از اوریون چه میدانید؟!
  • علل ایجاد هموکروماتوز
  • نگرانی در خصوص خال در هر سنی کار درستی است؟
  • رپورتاژ

  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما