دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

عوارض كم آبي عوارض پني سيلين علت تغيير رنگ ادرار علت ادار قهوه اي رنگ درمان تغيير رنگ ادرار درمان ادرار قهوه اي رنگ   سوال کاربر:باعرض و سلام خسته نباشید.من حدود هفته پیش سرما خوردم و گلوم چرک کرده بود که با مراجعه به پزشک برام پنی سیلین تجویز کردند.الان بعد چهار روز رنگ ادرارم قهوه ای رنگ شده.میخواستم ببینم دلیلش برای کم آبی بدن هست یا بخاطر پنی سیلین میتونه باشه یا نه ممکنه بیماری خاصی داشته باشم؟ضمنا من باشگاه هم میرم

پاسخ پزشک:سلام
رنگ قهوهای در ادرار طبیعی نمیباشد. شما نیاز به مراجعه به پزشک و ازمایش ادرار و سونوگرافی از سیستم ادراری جهت مشخص کردن علت تغییر رنگ ادرار دارید.پنی سیلین باعث تغییر رنگ ادرار نمیباشد.

  • سوال از شما پاسخ از ما. تنها کافیست در بخش نظرات هر مطلب، مشکلتان را با ما در میان بگذارید تا دکتر سلام مشکل شما را حل کند.
5 1000
ارسال شده در 8 آبان 1395 توسط با موضوع پرسش و پاسخ
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
کلینیک صدف

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x