ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی

لذتبخش ترکردن دویدن دویدن تنوع در دویدن پیاده روی و دویدن افزایش سرعت در دویدن

سعی کنید به دوچرخه سواری و پیاده روی روی بیاورید چون برای افزایش سلامتی تان بسیار مهم و حائز اهمیت هستند آیا میدانستید این ورزش ها باعث کاهش استنشاق آلودگی هوا خواهند شد ؟طی تحقیقی در افرادی که به این ورزش های ساده روی آورده بودند این نتیجه حاصل شد ریسک تنفس آلودگی در این افراد بسیار کاهش یافته است در ادامه توضیحات مرتبط با فواید این فعالیت های ورزشی را آورده ایم .

به گفته محققان، هر چقدر سریع تر حرکت کنید کمتر آلودگی های هوا را تنفس می کنید.

، دوچرخه سواران باید بین ۱۲ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت رکاب بزنند در حالیکه عابران پیاده باید با سرعت ۲ تا ۶ کیلومتر در ساعت راه بروند تا استنشاق آلودگی هوا به حداقل برسد.

الکس بیگازی، کارشناس حمل و نقل مهندسی شهر، در این باره می گوید: «هرچقدر فرد سریع تر حرکت کند، سخت تر نفس می کشد و برای مدت زمان کوتاه تری نیز در معرض ترافیک است.»

محققان با استفاده از مدل کامپیوتری ۱۰ نفر در آمریکا، سرعت حرکت ایده آل را محاسبه کردند و حداقل میزان سرعت را برای گروه های سنی و جنسی مختلف تعیین کردند.

طبق این تحقیق، برای دوچرخه سواران زن زیر ۲۰ سال، سرعت ایده آل مرتبط با حداقل ریسک تنفس آلودگی میانگین ۱۲.۵ کیلومتر در ساعت در یک جاده هموار است. برای دوچرخه سواران مرد با گروه سنی مشابه، سرعت ایده آل ۱۳.۳ کیلومتر در ساعت است.

سرعت حرکت ایده آل برای دوچرخه سواران زن و مرد در گروه سنی ۲۰ تا ۶۰ سال به ترتیب ۱۳ و ۱۵ کیلومتر در ساعت است.

برای عابران پیاده زن و مرد زیر ۲۰ سال سرعت پیاده روی باید در حدود ۳ کیلومتر در ساعت باشد، در حالیکه برای گروه سنی بالاتر باید حداقل ۴ کیلومتر در ساعت باشد تا حداقل میزان آلودگی در طول حرکت استنشاق شود.

سلامت نیوز

5 1000
ارسال شده در 8 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x