موهای پرپشت مواد مغذی برای مو ریزش مو

شاید داشتن موهایی جوان یک حس عالی باشد اما مدیریت کردن آن سخت است. همانطور که ما مسن تر می شویم موهای ما هم پیرتر می شوند. همانطور که زمان سپری می شود هر چیزی از هورمون ها گرفته تا داروها یا حتی آب و هوا می توانند بر روی موهای ما تاثیر گذار باشند. اما با این که طبیعت راه خودش را می رود موهای شما مجبور نیستند طوفان زندگی را به جان بخرند.

با کمی TCL شما می توانید درخشش، پر پشتی و حجم سال های گذشته را به دست آورید.

 قانون اول: روی خرید برس خوب سرمایه گذاری کنید.

شانه های پلاستیکی داروخانه ها را فراموش کنید. آن ها موها را می شکنند و در هم می ریزند. از برس هایی که دارای مخزن روغن هستند استفاده کنید که موها را به طور مساوی به روغن آغشته کنند و طرحی زیبا، درخشان و صافی به موهای شما ببخشد.

آرجو بنیانگذار سالن موی آرجو در شهر نیویورک می گوید: (از شانه های سبک و از جنس چوب بابینگا که الکتریسیته ی ساکن را کم می کند استفاده کنید.)

قانون دوم: از شامپوهای خشک استفاده کنید.

اگر تا به حال از شامپوهای خشک استفاده نکرده اید شاید زمان آن فرا رسیده است که استفاده از آن ها شروع کنید. شستن می تواند موها را خشک، شکننده و شاخه شاخه کند. (به ویژه اگر آن ها را رنگ کرده باشید). هرروز موهایتان را نشویید. استادیار دانشگاه هابکینز می گوید: برای نگه داشتن روغن طبیعی مو دو روز درمیان آن ها را بشوئید. در دو روز دیگر آن ها را روغن بزنید و به آن ها حجم بدهید.

قانون سوم: موهایتان را آرام به سمت پایین بشوئید.

کلید کم کردن زبری موهایتان استفاده از نرم کننده است. می توانید از کراتین هیدرولیز شده یا مرطوب کننده ای مثل روغن زیتون استفاده کنید و از روغن درخت قلم استفاده کنید.

قانون چهارم: از موهای پیچ در پیچ استقبال کنید.

هیچ چیز مثل سفت کردن موها، سن شما را زیاد نشان نمی دهد. اجازه دهید موهایتان آزادانه حرکت کنند. موهای سفت شده نه تنها از مد افتاده اند، بلکه ظاهر شما را خشن تر نشان می دهند. موهای آزاد سالم تر به نظر می رسند. موهایتان را با یک اتوی مو حالت دهید حلقه کنید و با یک کلیپس ببندید. وقتی خنک شدند آن ها را رها کنید. کمی شانه بزنید و با یک اسپری خوشبو کننده مثل عطر گل یاس یا بهار نارنج خوشبو کنید.

قانون پنجم: غذایی که می خورید به اندازه ی ماده ای که برای موهایتان استفاده کنید مهم است.

موها و همین طور پوست و ناخن چین دار، خشک و شکننده و شکسته می توانند نشانه هایی از تامین نشدن مواد مغذی خاص مثل چربی های ضروری، پروتئین ها و ویتامین ها باشد. پس از این مواد غذایی برای داشتن موهایی سالم استفاده کنید.

پروتئین: ماهی، حبوبات، آجیل

روی: صدف، لوبیا، گوشت

آهن: گوشت بدون چربی، ماهی، سبزیجات برگ تیره (کلم پیچ، اسفناج)

بیوتین: تخم مرغ، تمشک، توت فرنگی

سلنیوم: آجیل برزیلی

 

5 1000
ارسال شده در 8 آبان 1395 توسط با موضوع زیبایی, پوست, مو

پیشنهاد سردبیر

  • 4 وعده غذایی خاص برای سلامتی ذهن و بدن
  • خطر مرگ بر اثر عوارض قلبی دیابت و تفاوت های جنسیتی
  • چرا خانم ها طول عمر بیشتری نسبت به آقایان دارند ؟
  • چرا دخالت می کنید؟
  • در پائیز از غذا های مخصوص این فصل را مصرف کنید
  • بیماری قلبی در کمین افرادی که دور بازو و مچ پای بزرگی دارند
  • سالاد شنبلیله و پنیر
  • مزایای درختکاری برای افراد سالمند
  • محبوبترین ها

  • سالمندی و تهدید برا ی این بیماری ها
  • کاهش بزاق بزرگترین مشکل دوره سالمندی
  • مکمل های خوراکی و این فواید بی نظیر
  • عارضه روزاسه در سالمندان
  • فراموشی آنی روزمره را جزء آلزایمر به حساب نیاورید
  • آلزایمر و زوال عقل چه تفاوتی دارند؟
  • روحیات افراد سالمند
  • راهکارهای ضد فراموشی
  • رپورتاژ

  • ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان و زیبایی صورت
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • جراحی های زیبایی و ترمیمی دکتر بهجو
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما