وارفارین تداخل دارویی ویتامین کا تداخل دارویی ویتامین سی تداخل دارویی ویتامین ای تداخل دارویی وارفارین تداخل دارویی

سوال کاربر: با سلام.مادرم چند سال است وارفارین مصرف میکند الان هم کمبود کلسیم و ویتامین سی دارد. آیا مصرف مکمل کلسیم که دارای کلسیم-ویتامبنی۳D-منیزیم و زینک می باشد با وارفارین تداخل دارد؟مصرف قرص مکیدنی ویتامین سی چطور؟
با تشکر

پاسخ پزشک: سلام .وارفارین با ویتامین کا و ای تداخل دارد.

  • سوال از شما پاسخ از ما. تنها کافیست در بخش نظرات هر مطلب، مشکلتان را با ما در میان بگذارید تا دکتر سلام مشکل شما را حل کند.

 

5 1000
ارسال شده در 8 آبان 1395 توسط با موضوع پرسش و پاسخ | 179 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • انتخاب های طبیعی برای مبارزه با پیری
  • آیا دلیل تند شدن ریتم تنفس هنگام ترس را می دانید
  • نداشتن فعالیت‌های جسمی مساوی با کمبود کلسیم
  • ابداع روش جدید برای عدم ریزش موی افراد شیمی درمانی
  • اوج هیدروسفالی در این نوزاد هندی
  • سرد شدن اندام ها
  • رهایی از مصرف سیگار در ماه رمضان
  • از سیب چگونه چیپس درست کنیم ( آموزش تصویری)
  • محبوبترین ها

  • شیرینی بیسکویتی با سس شکلاتی
  • نوشیدنی سالم که برای هر چهار فصل مناسب است
  • طبخ آش سنتی به روش اراکی ها
  • مصرف ته دیگ و عوارض گوارشی مختلف
  • نوشیدنی کلم
  • پیراشکی تره فرنگی وسیب زمینی
  • با کرفس 6 نوع غذای سالم درست کنید
  • طرز تهیه پیرپریم
  • رپورتاژ

  • فروشگاه تجهیزات پزشکی بازار طب
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما